دوچرخه سواری

فیدیبو حامی پویش کتاب و رکاب

فیدیبو و شهرداری تهران از روز ۲۴ آبان پویش سلامت‌محور «کتاب و رکاب»‌ را آغاز کردند که در این پویش تا پایان دی‌ماه هر شهروند تهرانی به ازای حداقل ۱۰ کیلومتر پیمایش روزانه با دوچرخه کد تخفیف خرید کتاب از فیدیبو دریافت می‌کند.

همزمان با ۲۴ آبانماه روز کتاب و کتابخوانی این پویش آغاز شد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، با هدف ارائه مشوق‌های متنوع به شهروندان و ایجاد علاقه میان عموم اقشار جامعه این طرح را آغاز کرده و شعار آن را «شهروند سالم، شهروند دانا»‌ در نظر گرفته است.

در این کمپین فیدیبو،‌ فروشگاه کتاب صوتی و الکترونیک،‌ برای شهروندانی که روزانه حداقل ۱۰ کیلومتر رکاب می‌زنند تخفیف‌ ویژه خرید کتاب در نظر گرفته است و شهروندان تهرانی با مراجعه به وبسایت www.fidibo.com ضمن دسترسی به بیش از ۵۰هزار کتاب صوتی و الکترونیک می‌توانند از این تخفیف ویژه استفاده کنند.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد علاقه‌مندان به شرکت در این پویش با نصب اپلیکیشن دوچرخه می‌توانند از امکانات متعددی چون مسیریابی، ارسال تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، مشاهده فروشگاه‌های دوچرخه، به اشتراک‌گذاری مسیرها،‌ تعمیرگاه‌ها و ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی بهره‌مند شوند و جهت نصب این اپلیکیشن به آدرس bike.tehran.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری