امیرعلی نبویان

مراسم جشن امضای کتاب‌های صوتی امیرعلی نبویان در رشت برگزار شد

مراسم امضای کتاب صوتی امیرعلی نبویان در رشت برگزار شد. این مراسم ۱۹ آبان‌ماه به میزبانی کتابفروشی اردیبهشت رشت و امیرعلی نبویان برگزار شد.

این اولین‌بار است که امیرعلی نبویان به عنوان گوینده، کتاب‌های صوتی خودش را اجرا کرده است.

کتاب‌ کان لم یکن اولین کتاب از امیرعلی نبویان است که در قالب کتاب صوتی و به صورت اختصاصی توسط فیدیبو منتشر می‌شود. کان‌ لم یکن داستانی فانتری و طنز است که درونمایه‌ای سیاسی دارد. نبویان در این کتاب سرزمینی خیالی را تصویر کرده در جهان به رسمیت شناخته نمی‌شود و حماقت حاکمانش وضعیت را بدتر کرده است.

در مراسم امضای کتاب صوتی امیرعلی نبویان جمع زیادی از علاقه‌مندان و طرفداران او حضور داشتند و به گفتگو با او پرداختند. همچنین همزمان با مراسم جشن امضای کتاب کان لم یکن، از کتاب صوتی تناسخ هم رونمایی شد.

کتاب صوتی تناسخ هم دیگر اثر امیرعلی نبویان است که بر اساس یکی از نمایشنامه‌های او تولید شده است. نمایش تناسخ به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی نبویان در سال ۱۳۹۷ روی صحنه رفت. در این نمایش بازیگرانی چون هومن جاجی عبداللهی، بهرام افشاری، بهار نوروزپور، هدایت هاشمی، بهادر مالکی، کمند امیرسلیمانی و فاطیما سرلک در آن ایفای نقش کردند.

این نمایش از همان روزهای اول اجرا با اقبال بسیار زیاد تماشاگران روبرو شد و در بین برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر آن سال نیز خوش درخشید، درخششی که منجر دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد تئاتر فجر شد که هومن حاجی عبداللهی این جایزه را از آن خود کرد.

نکته قابل توجه درباره کتاب صوتی تناسخ این است که در این کتاب صوتی تمام بازیگران نمایش به عنوان گوینده کتاب صوتی حضور دارند و نقش‌های خود را ایفا کرده‌اند.

مراسم امضای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری