0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
با اقتدار برخاستن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب با اقتدار برخاستن

آن هم وقتی زمین خورده ایم و تنهاییم
نویسنده:
برنه براون
ناشر:
میلکان
درباره با اقتدار برخاستن

کتاب با اقتدار برخاستن نوشته‌ی برنه براون، یکی از کتاب‌های مهم و تأثیرگذار در زمینه‌ی روانشناسی و توسعه فردی است. این کتاب به بررسی راه‌هایی پرداخته که افراد می‌توانند در مواجهه با ناکامی‌ها، خسارات و سختی‌ها، با اقتدار به برخاستن ادامه دهند و از تجربیات منفی خود یادگیری کنند. موضوع اصلی کتاب با اقتدار برخاستن، روانشناسی انسان و نحوه‌ی مدیریت واکنش به ناکامی‌ها و خسارات زندگی است. کتاب به بررسی مهارت‌ها و روش‌هایی پرداخته که افراد می‌توانند از تجربیات منفی خود بهره‌برده و با قدرت به زندگی خود ادامه دهند. این کتاب به عنوان یک منبع انگیزشی و آموزشی برای مدیریت هیجانات و رسیدن به پایداری روحی مطرح می‌شود.

کتاب با اقتدار برخاستن توانسته است رتبه‌های بسیار بالایی را در فروش کتب دست و پا کند. این کتاب به موفقیت‌های زیادی در لیست‌های پرفروش مطرحی مثل The New York Times Bestseller و Amazon Best Sellers دست یابد. همچنین، برنه براون به عنوان یک نویسنده معتبر و محبوب در حوزه‌ی توسعه فردی شناخته می‌شود. پیام اصلی این کتاب این است که ناکامی‌ها و خسارات زندگی نمی‌توانند مانع از رشد و توسعه‌ی فردی ما شوند. بلکه می‌توانیم از این تجربیات منفی بهره‌برداری کنیم و با اقتدار از آنها برخاسته و به سمت موفقیت و پیشرفت حرکت کنیم. این کتاب به ما یادآوری می‌کند که اهمیت دادن به احساسات و تجربیات شخصیمان و تسلط بر آنها، می‌تواند مسیر موفقیت را سهل‌تر کند.

برنه براون کیست

برنه براون به عنوان یک محقق و استاد دانشگاه در زمینه‌های روانشناسی و توسعه فردی مشغول به تحقیق و آموزش است. هدف اصلی او از نوشتن کتاب با اقتدار برخاستن، به اشتراک گذاری تجربیات و تحقیقات خود در زمینه‌ی انسان‌شناسی و موفقیت شخصی است. او می‌خواهد افراد را به تسلط بر هیجاناتشان و بهره‌گیری از تجربیات منفی برای رسیدن به موفقیت ترغیب کند.

برخی از آثار برنه براون عبارتند از:

·      کتاب موهبت کامل نبودن

·      کتاب جرئت بسیار

·      کتاب اطلس دل

چرا باید کتاب با اقتدار برخاستن را بخوانیم

·      اگر به دنبال راه‌حل‌های موثر برای مدیریت هیجانات و تجربیات منفی خود هستید، این کتاب به شما ابزارها و راهکارهای مفیدی ارائه می‌دهد.

·      با اقتدار برخاستن به شما کمک می‌کند تا بهترین نسخه از خودتان را در مواجهه با چالش‌ها و ناکامی‌ها پیدا کنید و از آنها یاد بگیرید.

·      این کتاب به عنوان یک منبع انگیزشی و تربیتی برای بهبود روابط شخصی و اجتماعی نیز بسیار مفید است.

·      برنه براون به عنوان یکی از نویسندگان برجسته در زمینه‌ی توسعه فردی شناخته می‌شود، و از آثار او می‌توانید بهره‌مند شوید تا زندگی خود را بهبود دهید.

در بخشی از کتاب با اقتدار برخاستن می‌خوانیم

همان لحظه‌ای که با دودلی زیرلب گفتم «باشه»، می‌دانستم پشیمان خواهم شد. مسئله پول نبود. همیشه حداقل یک‌سوم همایش‌های سخنرانی من رایگان بوده است. این نشان می‌دهد پشتیبان سازمان‌ها یا تلاش‌هایی هستم که به روحم نزدیک‌اند. اما اصلاً دلیلش این نبود؛ دلیل موافقتم این بود که اولین باری که دعوت‌شان را رد کردم، ترتیب دهنده‌ی آن رویداد با جمله‌ای ساده و بسیار مؤثر پاسخ داد: «امیدواریم افرادی را که پیش از مشهور‌شدن حامی شما بودند، فراموش نکرده باشید.

دو تا از رایج‌ترین پیام‌هایی که در همه‌ی ما شرمندگی را برمی‌انگیزند، این‌ها هستند: «هرگز به اندازه‌ی کافی خوب نیستی» و «فکر می‌کنی کی هستی؟». جمله‌ی اخیر اغلب در تگزاس به صورت «خیلی گنده‌تر از دهنت حرف می‌زنی» بیان می‌شود. پاسخ آن‌ها من را به این جمله رساند و بنابراین موافقتِ همراه با بی‌میلی‌ام را به‌دنبال داشت. متأسفانه دَه دقیقه طول کشید تا بله‌ی بی‌میل من به بله‌ای تلخ تبدیل شود و وقتی یکی از ترتیب‌دهندگان آن رویداد به من اطلاع داد اتاق هتلم با سخنرانِ دیگر مشترک خواهد بود، تقریباً به هتل رسیده بودم.

پیشنهادهایی به علاقمندان کتاب با اقتدار برخاستن

·      کتاب چگونه کمال گرا نباشیم

·      کتاب هنر گفتگو

·      کتاب هنر خوب زندگی کردن




شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
286 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۲:۰۰
نویسندهبرنه براون
مترجم ه فرزانه حسینی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭ Rising strong , [۲۰۱۵]
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۷ مگابایت
۲۸۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
12 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
37 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
12 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

با خوندن نمونه هم میشه فهمید چه ترجمه ضعیفی داره در حالی که ادبیات نویسنده خیلی ساده است

1

من کتاب متنی اش رو دارم و واقعا برام سخته ترجمه اش رو بخونم

3.3
(10)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
با اقتدار برخاستن
٪50
با اقتدار برخاستن
آن هم وقتی زمین خورده ایم و تنهاییم
میلکان
3.3
(10)
65,000
٪50
32,500
تومان