0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاش اینجا بودی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کاش اینجا بودی

نویسنده:
جودی پیکو
درباره کاش اینجا بودی

زمانی که ویروس کرونا دنیا را گرفتار کرده بود، دایانا اوتول نسبت به برنامه‌های زندگی‌اش مانند ازدواج، بچه دار شدن و مهاجرت دچار چالش می‌شود. زیرا با شیوع ویروس کرونا و بستری شدن نامزدش فین در بیمارستان، مجبور می‌شود به سفری به جزایر گالاپاگوس رود. در این جزایر، دایانا به دنبال پاسخ‌هایی برای زندگی‌اش می‌گردد. کتاب کاش اینجا بودی یک رمان است که به مسائل روانشناختی، انتخاب‌ها و تغییرات زندگی در زمان‌های سخت می‌پردازد. دایانا با نامزدش فین که جراح است، برنامه دارند به جزایر گالاپاگوس سفر کنند. اما با شیوع کرونا در نیویورک، فین مجبور به ماندن در بیمارستان می‌شود و دایانا تنها به گالاپاگوس می‌رود. در این جزیره، چمدان او گم می‌شود، هتل‌ها بسته هستند و جزیره در قرنطینه است. او با یک خانواده محلی ارتباط برقرار می‌کند و در آنجا، دایانا زندگی‌اش را مرور می‌کند و به دنبال معنای واقعی زندگی می‌گردد.

درباره نویسنده، جودی پیکو

جودی پیکو نویسنده‌ی ۲۵ رمان با فروش بیش از ۴۰ میلیون نسخه در سرتاسر دنیاست. دوازده کتاب آخر او در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته و برخی از آنها به رتبه‌های اول رسیده‌اند. این در حالی است که پنج رمان از آثار او به فیلم تبدیل شده‌اند. جودی پیکو همچنین نویسنده تئاتر موزیکال بین خطوط است که با همکاری دخترش، سامانتا ون لیر نوشته شده است.

جوایز جودی پیکو

·      جایزه ادبی کتاب‌فروشان نیوانگلند

·      جایزه آلکس از انجمن خدمات کتابخانه‌ی جوانان

·      جایزه ادبی برای اثر ادبی فاخر

سایر آثار جودی پیکو

·      دو روش (که یکی از پرفروش‌ترین‌ها بوده و به عنوان یکی از جدیدترین آثار او شناخته می‌شود.)

·      بین خطوط (که به تئاتر موزیکال تبدیل شده است.)

چرا باید کتاب کاش اینجا بودی نوشته جودی پیکو را بخوانیم؟

کتاب کاش اینجا بودی نه تنها یک داستان جذاب ارائه می‌دهد که در زمان‌های بحرانی مانند شیوع ویروس کرونا اتفاق می‌افتد، بلکه به خواننده فرصت می‌دهد تا روی مسائل زندگی، انتخاب‌ها و چالش‌هایی که با آنها مواجه هستیم، تأمل کند. این کتاب می‌تواند یک منبع عالی برای فهم بهتر زندگی و ارتباط با دیگران در زمان‌های سخت باشد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

شش‌ساله که بودم، گوشه‌ای از آسمان را نقاشی کردم. پدرم به‌عنوان مرمتگر کار می‌کرد و یکی از معدود بازسازی‌های سقف زودیاک سالن اصلی ترمینال گِرند سِنترال را انجام می‌داد؛ آسمان آبیِ پوشیده از صور فلکی درخشان. دیروقت بود، خیلی از وقت خوابم گذشته بود، اما پدرم مرا سرِ کارش برده بود، چون مادرم طبق معمول خانه نبود. او به من کمک کرد تا بااحتیاط از داربست بالا بروم. از آنجا او را تماشا می‌کردم که تکه‌ای یکدست از سقف را فیروزه‌ای می‌کرد. من هم ستاره‌هایی را که نشان‌دهنده لکه‌های کهکشان راه شیری بودند، بال‌های طلایی پگاسوس، صورت فلکیِ شکارچی و صورتِ فلکی ماهی را که پیچ‌وتاب خورده بود، نگاه می‌کردم. پدرم به من گفته بود نقاشی دیواری اصلی در سال ۱۹۱۳ کشیده شده است؛ اما نشت سقف به گچ آسیب رسانده و در سال ۱۹۴۴، دیواره‌هایی را که به سقف قوسی متصل بودند، مجدد نقاشی کردند. طرح اولیه این بود که تخته‌ها را برای ترمیم بردارند، اما آن‌ها حاوی آزبست بودند، بنابراین مرمتگران آن‌ها را سر جایشان باقی گذاشتند و با گوش‌پاک‌کن و محلول‌های تمیزکننده دست‌به‌کار شدند و به‌این‌ترتیب آلودگی‌های چندین دهه اخیر را پاک کردند. ...

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب کاش اینجا بودی

اگر از خواندن تاب کاش اینجا بودی، لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب خرده جنایت های زناشوهری

·      کتاب شهر غصه

·      کتاب اتاق ورونیکا

·      کتاب مرگ فروشنده



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۱ مگابایت
تعداد صفحات
508 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۵۶:۰۰
نویسندهجودی پیکو
مترجمندا شادنظر
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Wish You Were Here
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
قیمت ارزی
16.۵ دلار
قیمت چاپی
330,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۱ مگابایت
۵۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

دوران کرونا و تاثئرات آن بر سرنوشت افراد.

2.7
(3)
178,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاش اینجا بودی
کاش اینجا بودی
جودی پیکو
نشر قطره
2.7
(3)
178,000
تومان