0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه مردم را به خود جذب کنیم
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه مردم را به خود جذب کنیم

روش های اثبات شده برای بهبود مهارت های ارتباطی شما با مردم
نویسنده:
لیل لوندز
درباره چگونه مردم را به خود جذب کنیم

چگونه مردم را به خود جذب کنیم، یکی از سؤالاتی است که افراد زیادی در طول زندگی با آن برخورد می‌کنند. ما برای پیشرفت در کار و زندگی نیازمند جذب افراد به سمت خودمان و شبکه‌سازی هستیم و این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. افراد مختلفی سعی کرده‌اند این کار را آموزش دهند و کتاب‌های مختلفی در این حوزه نوشته شده‌اند که یکی از بهترین گزینه‌های موجود چگونه مردم را به خود جذب کنیم اثر لیل لوندز است

این کتاب با عنوان «how to be a people magnet» اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. نویسنده‌ی این کتاب با تجربه‌ی سال‌ها کار در حوزه‌ی ارتباط به سراغ یکی از مشکلاتی از رفته است که بسیاری از افراد در هر سن و سالی با آن مواجه هستند؛ دوست پیداکردن. شاید فکر کنید این موضوع ساده است؛ اما واقعیت این است که این افراد احتمالاً در روابط عاطفی و کاری هم به مشکل می‌خورند و به همین دلیل است که باید برایش اهمیت قائل شوید. لیل لوندز در کتاب چگونه مردم را به خود جذب کنیم تکنیک‌های ساده‌ای را آموزش می‌دهد که به کمک آن‌ها افراد بتوانند روابطی پایدار را برای خود بسازند. او به شما یاد می‌دهد چگونه شبکه سازی کنید و روابط خود را تقویت کنید. فرقی نمی‌کند خجالتی هستید یا جسور این کتاب به شما کمک می‌کند بهتر پیش بروید.

لیل لوندز کیست؟

لیل لوندز (leil lownds) یکی از مشهورترین نویسندگان انگیزشی آمریکایی دنیاست. او سال‌هاست در حوزه‌ی ارتباطات فعال و سالم کار می‌کند و آثار زیادی را منتشر کرده است. او وبسایت خودش را هم دارد که در آن می‌توانید به انواع محتوا دست پیدا کنید. در ادامه تعدادی از کتاب‌های این نویسنده را معرفی می‌کنیم:

سه دلیل برای خواندن کتاب چگونه مردم را به خود جذب کنیم

  • این کتاب به شما کمک می‌کند بهتر حرف بزنید، خوب حرف‌زدن چیزی است که هرکسی باید بلد باشد. فرقی نمی‌کند شما یک مادر هستید، یک کارمند یا مدیر، درست حرف‌زدن به شما کمک خواهد کرد.
  • قدرت شبکه‌سازی بیشتری پیدا خواهید کرد. باور کنید یا نه شبکه‌ها هستند که موفقیت شما را می‌سازند. چگونه مردم را به خود جذب کنیم در حقیقت همان راه‌حلی است که برای داشتن شبکه‌های قدرتمند در پشت خودتان به آن نیاز دارید.
  • دسترسی به محتوای کارآمد و کاربردی، مشخصه‌ی اصلی کتابی که در دست دارید این است که مطالب را به شکل کاملاً کاربردی آورده است و خواندن کتاب برای هر فردی با هر تحصیلات و سوادی کاملاً ممکن است.

کتاب چگونه مردم را به خود جذب کنیم، روش‌های اثبات شده برای بهبود مهارت‌های ارتباطی شما با مردم، توسط مریم تقدسی به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است. اگر می‌خواهید این کتاب را بخوانید، می‌توانید آن را در همین صفحه در دسته‌بندی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت دانلود کنید.

در بخشی از کتاب چگونه مردم را به خود جذب کنیم می‌خوانیم

آیا تابه‌حال برایتان پیش‌آمده که در جمعی قرار بگیرید که همه مشغول حرف‌زدن باشند؟ هر یک از آنها درباره موضوعی خاص مثل: آمار نادرست در حسابرسی، محدودیت‌های رمزی یا بازار کتاب حرف می‌زنند و شما حرف‌های آنها را نمی‌فهمید. علت آن این است که همه در آن مهمانی یا حسابدارند، یا آرشیتکت و یا یک ناشر و شما در هیچ یک از این دسته‌ها قرار نگرفته‌اید.

بدین ترتیب با لبخندی کم‌رنگ بر لب، درحالی‌که لب از لب باز نمی‌کنید، در گوشه‌ای می‌ایستید. چون می‌ترسید اگر این کار را بکنید، حرف نادرستی بر زبان می‌آورید. کج خیالی و بدگمانی همه وجودتان را فرامی‌گیرد. احساس می‌کنید همه به شما پوزخند می‌زنند. شما در این جمع یک غریبه هستید؛ بنابراین در سکوت رنج می‌برید.

همان‌طور که ماهیگیران سنجاقکی را طعمه ماهی قرار می‌دهند، شما نیز تنها کاری که انجام می‌دهید این است که با طرح سوالات مناسب بوارد بحث دیگران شوید.

در این بخش به عملکردهایی اشاره خواهیم کرد که می‌توانید با استفاده از آنها کاری کنید که مردم در هر جمعی با شما مثل یک خودی گپ بزنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب چگونه مردم را به خود جذب کنیم

 چگونه مردم را به خود جذب کنیم یک کتاب انگیزشی بسیار خوب است. از آن دسته کتاب‌هایی که می‌تواند در مسیر در کنار شما باشد و فرصت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد. خوشبختانه این حوزه از آن حوزه‌هایی است که افراد زیادی روی آن دست گذاشته‌اند و بنابراین آثار بیشتری برای مطالعه موجودند. آثاری که هرکدام می‌توانند شما را یک قدم به پیش ببرند. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
402.۲۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهلیل لوندز
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‎How to be a people magnet: proven ways to polish your people skills, 2,001
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۰۲.۲۹ کیلوبایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2
(1)
37,000
٪40
22,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
چگونه مردم را به خود جذب کنیم؟
چگونه مردم را به خود جذب کنیم؟
لیل لوندز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه مردم را به خود جذب کنیم
٪40
چگونه مردم را به خود جذب کنیم
روش های اثبات شده برای بهبود مهارت های ارتباطی شما با مردم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
2
(1)
37,000
٪40
22,200
تومان