0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟

۹۲ ترفند کوچولو برای جا کردن در دل آدم ها و رسیدن به موفقیت با همکاری آن ها
نویسنده:
لیل لوندز
درباره چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟

چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم یکی از مهم‌ترین سؤالات دنیای امروز است. دنیای ما متشکل از انسان‌ها با اخلاق، روحیات و شخصیت‌های مختلف است که برای داشتن یک زندگی پرنشاط نیاز خواهیم داشت که بتوانیم با افراد مختلف ارتباط برقرار کنیم؛ ولی برخی افراد در ارتباط برقرار کردن با دیگران قوی‌تر از دیگران هستند و گاهی حس باهوش‌تر بودن را به سایرین القا می‌کنند. کتاب «چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟» از سری کتاب‌های علوم ارتباطات است که شامل ۹۲ ترفند کاربردی برای ارتباط برقرار کردن با سایرین است. کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ توسط لیل لوندز نوشته شده. خانم لیل لوندز در زمان کودکی با مشکل خجالتی بودن و اضطراب اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کرد. این کتاب در سال ۱۹۹۹ نوشته شده و چند سالی است که توسط فرخ بافنده ترجمه شده است.

لیل لوندز؛ از یک کودک خجالتی تا متخصص رشد مهارت‌های اجتماعی

لیل لوندز نویسنده‌ی امریکایی متولد سال ۱۹۵۰ است که در زمان کودکی از میزان خجالتی بودن و اختلال اضطرابی توانایی ارتباط برقرار کردن با همکلاسی‌ها و معلم‌ها را نداشت و این موضوع برای او بسیار مشکل‌ساز شد. همه‌ساله لیل لوندز در سمینارهای مختلفی در حوزه‌ی ارتباطات برگزار می‌کند که نیروی محرکه‌ی تمام تلاش‌های او در این حوزه‌، دوران کودکی‌اش است. چندین کتاب از لیل لوندز جزو معروف‌ترین آثار او است که به بیش از ۲۶ زبان از جمله فارسی ترجمه شده است. کتاب «چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟»، کتاب «خجالت نکش، زندگی کن» و کتاب «چگونه مردم را به خود جذب کنیم؟».

از نکات بارز نوشته‌های لیل لوندز روان بودن متن هنگام خواندن است که این موضوع باعث می‌شود که بتوان تمرکز خوبی روی موضوع کتاب داشت علاوه‌براین خواندن کتاب را برای مخاطبین نوجوان را هم ممکن می‌کند.

چرا باید کتاب «چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟» را بخوانیم؟

اهمیت ارتباطات این روزها بر کسی پوشیده نیست و این موضوع محدود به فرهنگ، جغرافیا و زبان خاصی نیست. بسیاری از مفاهیم مربوط به ارتباطات در سراسر جهان یک مفهوم واحد دارند. کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ شامل میزان زیادی از نکته‌های ارتباطی است که دانستن آن برای هر فردی لازم است. این کتاب علاوه بر بزرگسالان می‌تواند برای افرادی که شخصیت و  رفتارشان در حال شکل‌گیری است، مانند نوجوانان و جوانان بسیار مناسب باشد. ترجمه‌ی ارائه شده توسط فرخ بافنده از این کتاب به روان بودن آن افزوده و از آن می‌توان به نقاط مثبت این کتاب اشاره کرد.

هنگامی که کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ را می‌خوانیم مدام در ذهنمان تجربیاتی که درباره‌ی نکته‌ی موردبحث یادآوری می‌شود و به خودمان می‌گوییم کاش این کتاب را زودتر می‌خواندم و این نکته را زودتر می‌دانستم.

در بخشی‌ از کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟ می‌خوانیم

همه‌ی ما دوست داریم اولین کلمه‌هایی که از دهانمان بیرون می‌آید، جذاب، هوشمندانه و پرمعنا باشد. می‌خواهیم شنوندگانمان به‌سرعت بفهمند که ما چقدر مسحورکننده هستیم. یک‌بار من در محفلی بودم که همه‌ی حاضران در آنجا آدم‌های جذاب، باهوش، دانا ومسحور کننده بودند. این مسئله مرا کفری کرده بود؛ چون بیشتر این افراد احساس می‌کردند که باید در عرض در ثانیه یا کم‌تر این مسئله را به دیگری ثابت کنند!

یادت باشد منظور از «گپ زدن» صحبت از یک‌مشت واقعیت علمی یا اصطلاحات فنی نیست، بلکه مهم لحن کلام ... یا به‌قول‌معروف ملودی کلام توست. نقش اصلی گپ زدن این است که مخاطب را آرام کند؛ بنابراین باید صداهای آرامش بخشی از خودت در بیاوری. به‌عبارت‌دیگر باید خودت را به حال و هوای شنونده‌ات تطبیق بدهی. کسانی که در برقراری ارتباط با دیگران استاد هستند، لحن شنوندگان خود را می‌گیرند و آن را تقلید می‌کنند. درست مثل تکرار کردن نوت موسیقی ساز استاد. مطمئنم حداقل یکی دو بار در زندگی‌ات پیش‌آمده که دیگران بدون توجه به حال و هوایت به تو گیر داده باشند. آیا شده است وقتی یکی از همکاران بیش از حد هیجان‌زده‌ات با انبوهی از سؤال‌ها بر سرت بکوبد، احساس راحتی کنی؟ یا برعکس وقتی دیرت شده و داری باعجله خودت را به جلسه‌ای می‌رسانی، یک‌مرتبه یکی از هم‌قطارهایت جلویت را بگیرد و با تنبلی و آهستگی شروع به تعریف یک داستان کش‌دار و بی‌حال کند. هر چه‌قدر هم که آن داستان بامزه باشد، تو در آن لحظه دوست نداری آن را بشنوی.

پیشنهاد‌هایی برای دوستداران کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟

کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم درواقع گام اول برای اصلاح و بهبود ارتباطاتمان با دیگران است. لازمه‌ی هر تغییری پذیرش مشکل است و چه خوب که پذیرش بر اثر کتاب خوب و ارزشمندی مانند چطور با هرجور آدمی ارتباط برقرار کنیم در ما پدید آید. خوشبختانه کتاب‌های زیادی در دسته‌بندی روابط اجتماعی برای خواندن وجود دارند که خواندن آن‌ها می‌تواند راهگشا باشد. در ادامه چند دست از این لیست را معرفی خواهیم کرد:

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
440 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۴۰:۰۰
نویسندهلیل لوندز
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to Talk to Anyone: 92 Little Tricks for Big Success in Relationships
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۴۳ مگابایت
۴۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
23 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بهترین کتاب در زمینه ی روابط اجتماعی هست مطالب وتکنیک هایی که تو کتاب هست علاه بر اینکه ساده هستند اما درعین حال بسیار کاربردی هستند

5

ترجمه اش فوق العاده عالی است. یکی از بهترین کتابهایی است که خواندم.

5

این کتاب فوق العاده اس نسخه چاپیش رو داشتم

5

کتاب بسیار عالی وپر از نکات آموزشی

3.9
(13)
64,500
٪40
38,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟
چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟
لیل لوندز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟
٪40
چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم؟
۹۲ ترفند کوچولو برای جا کردن در دل آدم ها و رسیدن به موفقیت با همکاری آن ها
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.9
(13)
64,500
٪40
38,700
تومان