0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داستان های عبرت انگیز

معرفی، خرید و دانلود کتاب داستان های عبرت انگیز

ناشر:
دوستان
درباره داستان های عبرت انگیز

کتاب داستان های عبرت انگیز نوشته میگل د سروانتس کامل‌ترین اثر روایی سروانتس است و اگر ارزش ادبی بیشتری از دن کیشوت نداشته باشد، به یقین ارزش کمتری نیز ندارد. این اثر نه تنها به عنوان یک میراث ادبی بلکه به عنوان یک مجموعه ارزشمند از داستان‌های مورال و انسانی به حساب می‌آیند که با زیبایی در زمینه‌های متنوعی از جامعه و انسانیت ما را غرق می‌کنند. این داستان‌ها از انواع و طبقات مختلف اجتماع در دوره زمانی خود تصویر می‌کشند و انسان‌ها و شرایط زندگی مختلف را به تصویر می‌کشند.

با خواندن این کتاب، خواننده با الگوهای متنوع از جامعه و انسانیت آشنا می‌شود و می‌فهمد که تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌های مختلف چه تبعاتی در زندگی دارند. داستان‌های عبرت‌آموز سروانتس به خواننده درس‌هایی اخلاقی می‌دهند و به او یادآوری می‌کنند که تصمیم‌گیری‌های نادرست ممکن است به نتایج ناخوشایندی منجر شوند. این داستان‌ها، از طریق شخصیت‌های مختلف، مفاهیمی چون حبس و اسارت، زیان و سود، شکست و پیروزی را به تصویر می‌کشند و به خواننده فرصت می‌دهند تا در مسیرهای مختلف زندگی و تصمیم‌گیری‌هایشان تأمل کنند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فیدیبو سر بزنید.

درباره میگل د سروانتس

میگل د سروانتس ساودرا، نویسنده، شاعر، نقاش و نمایشنامه‌نویس مشهور اسپانیایی، در 29 سپتامبر 1547 در خانواده‌ای پرجمعیت در اسپانیا متولد شد. او به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان اسپانیایی و یکی از پیشگامان عرصه رمان‌نویسی در جهان شناخته می‌شود.

شخصیت ماجراجوی میگل د سروانتس، همچنین علاقه‌اش به شعر و عشق‌بازی، او را به یک شخصیت بسیار زنده و جذاب تبدیل می‌کند. آسیب دیدگی او در جنگ‌ و مجروح شدنش باعث شد تا چالش‌های زیادی را در زندگی تجربه کند. اما این محدودیت‌ها او را از نوشتن و خلق اثرهای هنری باز نداشت. او در زندان به شدت به نوشتن پرداخت و شهرت بزرگی به عنوان نویسنده‌ای برجسته را به خاطر نگارش کتاب مشهور دون کیشوت به دست آورد. جلد اول رمان دون کیشوت در سال 1605 منتشر شد و به شدت مورد استقبال مردم اسپانیا و پرتغال قرار گرفت. دومین و آخرین جلد این کتاب بعد از ده سال، در سال 1615 منتشر شد.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از میگل د سروانتس عبارتند از:

کتاب استاد شیشه ای: کتاب استاد شیشه‌ای داستانی کوتاه درباره پسری به نام توماس است که ماجراجویی‌ها و تلاش های جسورانه او توجه خواننده را به خود جلب می‌کند. توماس در این داستان تصمیم می‌گیرد که زندگی فقیرانه خود را کنار بگذارد و با تحصیل و کار و کوشش خود موجب افتخار خانواده‌اش شود.

ü    کتاب هایدگر و امر سیاسی: این کتاب درباره نگرش و کنش‌های سیاسی فیلسوف معروف آلمانی، مارتین هایدگر، در سال ۱۹۳۳ و پس از آن است. این اثر به تشریح پیوند ممکن بین فلسفه هایدگر و امور سیاسی در زمان حکومت نازی‌ها می‌پردازد و اشاره می‌کند که هایدگر در ابتدا موضعگیری سیاسی مشخصی نداشته است اما پس از برخی اقدامات اداری مشخص در همنوایی با رژیم نازی، او مورد انتقاد قرار گرفته و محکوم شده است.

جهت مشاهده سایر آثار میگل د سروانتس کلیک کنید.

چرا باید کتاب داستان های عبرت انگیز را بخوانیم

کتاب داستان های عبرت انگیز مجموعه‌ای از داستان‌های معنوی و آموزنده است که ارزش ادبی و انسانی بسیاری دارد. این داستان‌ها به عنوان میراث ادبی ارزشمندی شناخته می‌شوند که به خوانندگان این امکان را می‌دهند که با الگوهای متنوعی از جامعه و انسانیت آشنا شوند. از طریق شخصیت‌های مختلف و داستان‌های متنوع، این کتاب به مخاطبان درس‌های اخلاقی می‌دهد و آن‌ها را به تفکر و تأمل در تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌های زندگی‌شان ترغیب می‌کند. به همین خاطر خواندن این اثر را به همه افرادی که به دنبال خواندن داستان‌های معنوی، آموزنده، و ارزشمند هستند و می‌خواهند در مسیرهای مختلف زندگی و تصمیم‌گیری‌هایشان تأمل کنند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب داستان های عبرت انگیز می‌خوانیم

اما بلافاصله صدای گریه نوزادی برخاست و دن خوان به یک اندازه متحیر و ناراحت از فریادهای نوزاد، نمی دانست چه کند در چنین ماجرایی چه تصمیمی بگیرد؛ زیرا به نظرش رسید چنانچه برگردد و در بزند، مادر کودک را به خطر می اندازد، و اگر کودک را آنجا بگذارد او با خطر مواجه خواهد بود. از سویی اگر کودک را به خانه می برد آنجا کسی نبود که بتواند از او مراقبت کند و در تمام شهر هم کسی را نمی شناخت که بتواند کودک را به او بسپارد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب داستان های عبرت انگیز

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۴۸ مگابایت
تعداد صفحات
576 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۹:۱۲:۰۰
نویسنده میگل د سروانتس
مترجمقاسم صنعوی
ناشردوستان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Les novelles de Miguel de Cervantes Saavedra.
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
280,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۴۸ مگابایت
۵۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
12 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ladan

4.1
(8)
140,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داستان های عبرت انگیز
داستان های عبرت انگیز
میگل د سروانتس
دوستان
4.1
(8)
140,000
تومان