0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پایانِ او

معرفی، خرید و دانلود کتاب پایانِ او

نویسنده:
شاری لاپنا
درباره پایانِ او


کتاب پایانِ او یک رمان از نویسنده‌ی مشهور شاری لاپنا است. این کتاب با محوریت اسرار و رمزهای پنهان، داستانی پیچیده و جذاب را برای خوانندگان به تصویر می‌کشد. با الهام از رمان‌های جنایی و روانشناسی، لاپنا توانسته است تا یک داستان هیجان انگیز و تاریک را با جریان‌های متناقض ادغام کند.

کتاب پایانِ او، دو زن به نام‌های استفانی و امی برای آغاز یک زندگی جدید به یک شهر کوچک می‌آیند. زندگی آن‌ها در ابتدا به نظر می‌آید که در حال بهبود است، اما سریعاً اتفاقات عجیب و غریب آنها را درگیر پیچیدگی‌هایی می‌کند که تا به حال تصورشان را نکرده‌اند. ترس، اشتباهات گذشته و اسرار فراموش شده در زندگی‌شان نقاب برداشته و به سطح آمده و آن‌ها را به مواجهه با تهدیدهای ناشناخته و بسیاری از اتفاقات ناخواسته می‌اندازد.

موضوع اصلی پایانِ او به معنای واقعی کلمه یک معمای معنوی و عاطفی است. کتاب به بررسی جنبه‌های مختلف انسانی می‌پردازد، از جمله روابط بین افراد، خودشناسی، انکار احساسات، و پیچیدگی‌های زندگی. شاری لاپنا با شیوه‌ای منحصر به فرد و بازی با زمان و نقطه‌نظرها، مخاطبان را درگیر داستان می‌کند و اندیشه‌های عمیقی را در اثر خلق می‌کند.

پایانِ او توانسته است تعداد زیادی جوایز و تقدیرات را جلب کند. این کتاب به عنوان یکی از بهترین رمان‌های سال توسط منابع معتبری همچون نیویورک تایمز و آمازون شناخته شده است. همچنین، موفقیت‌های بزرگی در فروش در بازار نیز داشته و توانسته است جمعیت زیادی از خوانندگان را به خود جذب کند.

شاری لاپنا (Shari Lapena) کیست

شاری لاپنا (Shari Lapena) در تاریخ ۱۹۶۰ در کانادا متولد شد. او یک نویسنده معروف در زمینه رمان‌های جنایی و هیجانی است. لاپنا توانسته است با داستان‌های پیچیده و جذاب خود، مخاطبان را به خود جذب کند و در عرصه ادبیات معاصر موفقیت‌های چشمگیری را کسب کند.

لاپنا در دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک وکیل کار می‌کرد، اما عشق او به نوشتن و داستان‌سرایی او را به سوی دنیای ادبیات سوق داد. او با ترک حرفه وکالت، به نویسندگی تمرکز کرد و توانست با ترکیب المان‌های روانشناسی و جنایی داستان‌های موفقی را خلق کند.

تعدادی از کتاب‌های دیگر شاری لاپنا در فیدیبو عبارتند از:

·      کتاب خانواده‌ای نه چندان خوشبخت

·      کتاب صوتی مهمان ناخوانده

·      کتاب صوتی غریبه‌ای در خانه

·      کتاب صوتی زن همسایه

·      کتاب زوج همسایه

·      کتاب کسی میشناسیم

چرا باید کتاب پایانِ او را بخوانیم

پایانِ او یکی از کتاب‌هایی است که می‌تواند با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جذابیت و ارزش خواندن داشته باشد.

1. تازگی و اصالت: پایانِ او با داستان جدیدی که تاکنون نشنیده‌اید و شخصیت‌های جدیدی که با آنها آشنا نیستید، مخاطبان را به سوی دنیای تازه‌ای می‌برد که در آن هیجان و تعجب به همراه هستند.

2. پیچیدگی‌های روحی: این کتاب موضوعات روحی و عاطفی پیچیده‌ای را به تصویر می‌کشد که خوانندگان را ترغیب به تامل و تفکر می‌کند. روابط میان شخصیت‌ها، انکار احساسات، واکنش‌های انسانی در مواجهه با اتفاقات ناخواسته و...، همگی از عواملی هستند که برای خوانندگان مهم و جالب خواهند بود.

3. هیجان و تعلیق: نویسنده با استفاده از جریان‌های پیچیده و تعلیق‌های زیاد، توانسته است تا خوانندگان را در هیجان خواندن نگه دارد. این کتاب با توانایی در ایجاد پیچ و خم‌های غیرمنتظره، شما را از ابتدا تا پایان متعلق به داستان خود کند.

4. بازشناختی و تعقلی: داستان پایانِ او از طریق اشتباه‌های گذشته و اسراری که به تدریج آشکار می‌شوند، خواننده را به فرصت بازشناختی و تعقلی در مورد شخصیت‌ها و اتفاقات دعوت می‌کند.

5. معنا و تعبیر: این کتاب به طور ضمنی به بحث‌های عمیق‌تر و معنوی‌تر نیز می‌پردازد. موضوعاتی چون ارتباطات انسانی، انکار واقعیت، و تأثیر انتخاب‌های ما در زندگی، می‌توانند خوانندگان را به تفکر درباره جوانب مختلف زندگی و انسانیت ترغیب کنند.

به طور خلاصه، پایانِ او با داشتن عناصر هیجان، رمز و راز، تناقضات انسانی و ساختار جذاب، یک کتاب متفاوت و شگفت‌انگیز است که می‌تواند خوانندگان را به دنیایی از احساسات، معنا و تفکر سحرانگیز ببرد.

در بخشی از کتاب پایان او می‌خوانیم

استفانی نفس راحتی کشید. آشپزخانه پر از دود شده؛ چشم‌هایش می‌سوخت و اشک می‌ریخت. به پیشخوان تکیه داد، کمی خیالش آسوده شد که فعلاً خطر رفع شده است. زنگ هشدار آشپزخانه خاموش نشد. اما الان صدای آژیر از طبقۀ بالا شنیده می‌شود. فن بالای گاز را روشن کرد، پنجرۀ بالای سینک ظرف‌شویی را هم باز کرد و با شتاب به طبقۀ بالا دوید. یک چهارپایه از بیرون اتاق خواب برداشت تا قدش به دستگاه اعلام خطر راهرو برسد. دست‌هایش می‌لرزید و بالاخره به‌سختی توانست آن را خاموش کند. صدای گریۀ بچه‌ها را شنید که با صدای زنگ هشدار بیدار شدند. هیس‌هیس‌کنان وارد اتاق بچه‌ها شد و یکی‌یکی آنها را بغل کرد و گونۀ آنها را بوسید.

پیشنهادهایی به علاقمندان کتاب پایان او

اگر از خواندن کتاب راه او لذت بردید خواندن کتاب‌های زیر را از دست ندهید:

·      کتاب امشب

·      کتاب شفای قلب

·      کتاب کتیبه



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۳ مگابایت
تعداد صفحات
294 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۴۸:۰۰
نویسندهشاری لاپنا
مترجمفرانک سالاری
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the end of her: a novel
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۳ مگابایت
۲۹۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
گیرا 🧲 (4)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
31 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
2 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

قلم لاپنا رو دوست دارم، خوب بلده آخر کتابش چجوری باید خواننده رو غافلگیر کنه. این رمان داستان یه زوجی هست به اسم استفانی و پاتریک که دوقلو دارن و این دوقلوهای بیمارشون تمام وقت و انرژیشونو گرفتن. تا این‌که روزی سروکله‌ی معشوق سابق پاتریک، اریکا، پیدا میشه و می‌گه پاتریک زن اولش، که دوست اریکا بوده رو کشته و حالا ازشون باج می‌خواد تا نره به پلیس بگه که مرگ زن اولش اتفاقی نبوده.

2

به نظر من کتابهای مهیج بسیار بهتری چه از نویسندگان دیگه چه از خود نویسنده ی این کتاب ( در مقایسه با سایر کارهاش) وجود داره. کتاب بدی نیست.اما بعد از تموم شدنش به سرعت از ذهن‌ پاک میشه. چه داستان و چه کاراکترهاش.

3

زنی باردار بر اثر حادثه ای کشته می شود. شوهرش مجددا ازدواج می کند و صاحب فرزندان شده. ۹ سال پس از این حادثه، شوهر به قتل همسر اول متهم می شود. داستان خوب و پر کششی است.

2

خوب نبود... دوس نداشتم معمای از پیش حل شده بود حسشم خوب نبود موضوعش جذاب و پرکشش نبود هنوزم دلهره آورترین رمان این نویسنده رو مهمان ناخوانده میدونم

5

هرکی گفته معمای ازپیش حل شده بود و کشش نداشت نظرش کاملا اشتباهه من درعرض ۳روز با بچه کوچیک تمومش کردم خیلی هم عالیه و جذاب

3

این آرومترین اثر معمایی بود که تا حالا خوندم، کشش خوبی داشت ولی انتظار هیجان و تعلیق نداشته باشید ، بطور کلی قابل حدسه و فقط یه جا غافلگیر میشین

5

هشدار اسپویل....... مثل بقیه کارهای لاپنا خوب بود. بنظر من میتونست کتاب رو با معمای قتل اریکا ادامه بده. ظرفیتش رو داره.

4
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

کتاب جنایی جالبی بود، پیشنهاد میکنم حتما بخونید، کتابهای شاری لاپنا همه شون خوبن، فقط اینکه یهو قاتل رو معرفی کرد به نظرم خوب نبود

3

نسبت به کتابهای دیگر نویسنده بهتر بود. سبک این نویسنده به این صورت است . بیشتر به شخصیت پردازی و مسایلی که موجب جنایت شده میپردازه

5

قشنگ و سرگرم کننده بود. کشش مناسبی داشت. غافلگیری خوبی هم داشت. روی هم رفته داستان خوبی بود. خوشم اومد‌.

نمایش 14 نقد دیگر
3.6
(35)
گیرا 🧲 (4)
37,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پایانِ او
پایانِ او
شاری لاپنا
انتشارات البرز
3.6
(35)
گیرا 🧲 (4)
37,000
تومان