0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مفاهیم اساسی فلسفه هنر

معرفی، خرید و دانلود کتاب مفاهیم اساسی فلسفه هنر

درباره مفاهیم اساسی فلسفه هنر

کتاب مفاهیم اساسی فلسفه هنر نوشته تایگر روهولت یک مرجع مهم در زمینه فلسفه هنر محسوب می‌شود. در این کتاب، نویسنده خلاصه‌های دقیقی از مفاهیم محوری فلسفه هنر ارائه داده و در یک فصل مقدماتی، زمینه و پیشینه بحث را مهیا کرده است. کتاب به بررسی اصول و مفاهیم اصلی، متفکران و آثار مهم در تاریخ فلسفه هنر می‌پردازد. این کتاب به‌خصوص برای دانشجویانی که برای اولین بار به این حوزه می‌پردازند، مناسب است و می‌تواند به عنوان یک راهنمای مفید برای آن‌ها عمل کند.

تایگر روهولت کیست

تایگر روهولت دکترای فلسفه دارد و دانشیار گروه فلسفه در دانشگاه ایالتی مونتکلر است. نشر ققنوس این کتاب را با ترجمه سهند سلطان‌دوست منتشر کرده است. کتاب مفاهیم اساسی فلسفه هنر بیانگر مفاهیم پایه‌ای فلسفه‌ی هنر است و به‌طور کلی در حوزه فلسفه قرار دارد. هدف اصلی نویسنده از نگارش این کتاب، ارائه یک مروری فراگیر بر مفاهیم، متفکران و آثار اصلی در تاریخ فلسفه هنر به‌ویژه برای دانشجویانی که به تازگی به این حوزه علاقمند شده‌اند، است.

چرا باید کتاب مفاهیم اساسی فلسفه هنر نوشته تایگر روهولت را بخوانیم

کتاب مفاهیم اساسی فلسفه هنر نوشته تایگر روهولت می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال درک عمیق‌تری از فلسفه هنر هستند. در اینجا چند دلیل برای خواندن این کتاب آورده شده است:

1. آشنایی با مفاهیم اساسی: این کتاب مفاهیم پایه‌ای و تعاریف کلیدی فلسفه هنر را به شکلی دقیق و فهم‌پذیر ارائه می‌دهد که می‌تواند پایه‌ای محکم برای فهمیدن بحث‌ها و نظریه‌های پیچیده‌تر در این حوزه فراهم کند.

2. مرور تاریخی: کتاب مروری فراگیر بر تاریخ فلسفه هنر و کار متفکران بزرگ در این زمینه ارائه می‌دهد، که بینشی عمیق‌تر به تاریخچه و تحولات این حوزه ارائه می‌دهد.

3. راهنمای مطالعه برای تازه‌کارها: این کتاب به خصوص برای دانشجویان و علاقه‌مندانی که برای اولین بار به فلسفه هنر پرداخته‌اند، مناسب است و می‌تواند به عنوان یک راهنمای مطالعه عمل کند.

4. زبان ساده و قابل فهم: با توجه به ارائه مطالب با زبانی ساده و فهم‌پذیر، این کتاب می‌تواند فهم عمیق‌تری از موضوعات پیچیده فلسفه هنر ارائه دهد.

آنچه در بخش‌های کتاب مفاهیم اساسی فلسفه هنر می‌خوانیم

در فصل مقدماتی، زمینه و پیش‌زمینه بحث ارائه شده است، اما در فصل‌های پسین، تعاریف دقیق از اصطلاحات و مفاهیم کلان، مروری بر کارهای متفکران برجسته، خلاصه‌هایی از متون مهم، مروری بر نگرش فلسفی نسبت به اشکال هنری اصلی و توصیه‌هایی برای مطالعه عمیق‌تر ارائه می‌شوند. این منبع به خصوص به منظور پاسخگویی به نیازهای دانش‌آموزان و با فرضی که دانش قبلی در مورد موضوع ندارند، طراحی شده است. این منبع یک مرجع ایده‌آل برای افرادی است که برای اولین بار با فلسفه هنر روبرو می‌شوند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب مفاهیم اساسی فلسفه هنر

اگر از خواندن کتاب‌های حوزه تاریخ جهان لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب نبرد من

·      کتاب تاریخ قرن بیستم

·      کتاب صلحی همه صلح را بر باد داد

·      کتاب جنگ چهره زنانه ندارد



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
262 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۴:۰۰
نویسندهتایگر روهولت
مترجم سهند سلطان دوست
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Key terms in philosophy of art,
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
95,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۹ مگابایت
۲۶۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(4)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مفاهیم اساسی فلسفه هنر
مفاهیم اساسی فلسفه هنر
تایگر روهولت
گروه انتشاراتی ققنوس
5
(4)
68,000
تومان