0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نقشه های ذهنی ویژه ی محل کار
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب نقشه های ذهنی ویژه ی محل کار

نویسنده:
تونی بوزان
درباره نقشه های ذهنی ویژه ی محل کار

مشغله‌های محیط کار بخش بزرگی از ذهن ما را به خود درگیر می‌کنند و درنتیجه احساس بهم ریختگی می‌کنیم اما داشتن نقشه‌های ذهنی ویژه محل کار به کمک ما می‌کند تا ذهن خود را منسجم کرده و میان زندگی شغلی و اجتماعی خود تعادل برقرار کنیم.

کتاب نقشه‌های ذهنی ویژه محل کار با عنوان اصلی Mind maps at work: How to be the best at your job and still have time to play راهنمای خوبی است برای اینکه در محیط کار به ذهن خود سامان ببخشیم و سعی کنیم تا در موقعیت‌های حساس و پیچیده مسائل را مدیریت کنیم. در واقع تونی بوزان در هشت فصل خواننده‌ی خود را به سمت موفقیت و تعادل در زندگی راهنمایی می‌کند. این کتاب در حال حاضر با ترجمه گیتی شهیدی و چاپ انتشارات نسل نواندیش در بازار کتاب در دسترس است. اگر شما نمی‌دانید که چطور مسائل شغلی خود را سر و سامان بدهید، این کتاب مناسب شماست. با مراجعه به دسته بندی مدیریت، بازاریابی و فروش، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با تونی بوزان بیشتر آشنا شویم

آنتونی پیتر (تونی) بوزان Tony Buzan نویسنده و مشاور آموزشی انگلیسی است که در سال 1942 به دنیا آمد او به صورت تخصصی در حوزه نقشه‌برداری ذهنی فعالیت می‌کرد و در واقع یکی از بنیان‌گذاران این تکنیک است. آنتونی بوزان تاکنون بیش از 100 جلد کتاب به چاپ رسانده که آن‌ها به 30 زبان مختلف ترجمه شده‌اند. شما می‌توانید بعضی از کتاب‌های او را در زیر مشاهده کنید:

5 دلیل برای اینکه چرا باید کتاب نقشه‌های ذهنی ویژه محل کار را بخوانیم

ذهن انسان در ایجاد خلاقیت نامحدود است و این ویژگی باعث می‌شود نقشه‌های ذهنی بسیار متفاوتی را نیز خلق کند. در محیط کار این خلاقیت و نقشه‌های ذهنی بسیار کمک‌کننده است زیرا رضایت و شادمانی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. خواندن کتاب نقشه‌های ذهنی ویژه محل کار این امکان را به ما می‌دهد که:

  • در کار خود مفیدتر و خلاق‌تر باشیم.
  • اعتماد به نفس خود را افزایش داده و رهبری موفق باشیم.
  • خلاقیت خود را در راستای حل مشکلات خود به کار بگیریم.
  • برای اهداف و شغل خود برنامه‌ریزی کنیم.
  • میان شغل و زندگی خود تعادل برقرار کنیم.

در بخشی از کتاب نقشه‌های ذهنی ویژه محل کار می‌خوانیم

مغز شما کلید موفقیت شما در کارها است و هرچه استفاده‌ی مفیدتری از آن نمایید، موفق‌تر خواهید بود. درست به محض اینکه بار کاری و گروه خود را مدیریت کنید، نیاز دارید ذهن خود را نیز مدیریت نمایید. اگر آن را با تفکر مثبت و ابزار یادگیری تهییج کنید به شما راه‌حل‌های درخشانی ارائه خواهد کرد تا بتوانید با هر نوع مشکلی مقابله کنید.

در همه جای زندگی تهدید و آزار هست و محل‌کار نیز از آن مستثنی نیست. در واقع، این فرد مردم‌آزار است که مشکل دارد و فاقد اعتماد به نفس و مهارت‌های اجتماعی لازم جهت برقراری ارتباط مسئولانه و متفکرانه با دیگران است اما وجود این حقیقت مانع توجه آنان به خراب‌کردن زندگی دیگران نمی‌شود.

تصمیم‌گیری برای پدر و مادر شدن سنگ‌پایه‌ی هر رابطه و موردی است که رابطه‌ای را که تاکنون به خوبی و ملایمت اداره می‌شده است واژگون می‌کند. علاوه بر آن، مهم نیست چند کتاب خوانده‌اید و در چند کلاس شرکت کرده‌اید، واقعیت‌های والد بودن به منحنی یادگیری بزرگی نیاز دارد.

خلاصه‌ای از مواردی که قرار است اجرا شود و به طور معمول آخرین موردی است که در هر برنامه‌س تجاری نوشته می‌شود. برای مقال کار دقیق شرکت‌ شما چیست و چه چیزی را ارائه می‌دهد؟

پیشنهادهایی برای دوستداران نقشه‌های ذهنی ویژه محل کار

حفظ تعادل میان زندگی خانوادگی و شغلی یکی از موارد مهمی است که ما گاهی آن را فراموش می‌کنیم. همچنین موفقیت در محل کار روی میزان امید به زندگی ما نیز تاثیرگذار است. استفاده از یک راهنمای تخصصی، می‌تواند در رسیدن به اهداف و امیال ما بسیار مفید باشد. اگر ذهن شما درگیر مسائل کاری شده و نمی‌دانید که برای یک زندگی موفق باید چه کاری انجام دهید، به عناوین زیر سر بزنید: 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
304 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۸:۰۰
نویسندهتونی بوزان
مترجمگیتی شهیدی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۷۵ مگابایت
۳۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نقشه های ذهنی ویژه ی محل کار
٪30
نقشه های ذهنی ویژه ی محل کار
تونی بوزان
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان