0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خِرد راهبری

معرفی، خرید و دانلود کتاب خِرد راهبری

هشت راه و رسم بهترین مدیرها
درباره خِرد راهبری

مسئلهرهبری حرفه‌ای یکی از مهم‌ترین مسائل در سازمان‌ها یا حتی زندگی است. در ذهن بسیاری از افراد رهبری کردن به شکل قلدری به افراد و حرف‌های دستوری تعریف می‌شوند؛ اما معنای رهبری بسیار گسترده‌تر از این حرف‌هاست. رابین شارما در کتاب خرد راهبری، از معنای واقعی رهبری صحبت کرده و روش‌هایی برای ساختن ارتباطات بدون مشکلات مرسوم نشان داده است.

یکی از پرتقاضاترین مشاوران رهبری در سطح بین‌المللی شارما برای اولین‌بار فرمول خود را برای موفقیت در کسب‌وکار و زندگی با همه خوانندگانش به در این کتاب به اشتراک می‌گذارد. با پیروی از توصیه‌های او می‌توانید به‌عنوان بهترین رهبر در زمینه شغلی خود عمل کنید و درعین‌حال بااستعداد خود به شرکت در رسیدن به بالاترین اهداف کمک کنید، چیزی که در دوران پرتلاطمی که در آن زندگی می‌کنیم ضروری است. فرقی نمی‌کند که در کجای نمودار سازمان کسب‌وکار هستید نکته اصلی این است که شما این توانایی را دارید که نشان دهید یک رهبر هستید. در هر کجای حرفه یا زندگی خود هستید، همیشه باید بهترین تلاش خود را بکنید. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه از این نیروی خارق‌العاده استفاده کنید و درعین‌حال زندگی خود و دنیای اطرافتان را متحول کنید. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو در دسترس است

درباره نویسنده، رابین شارما

رابین شارما، مدیر، رهبر و نویسنده‌ی کانادایی و هندی‌الاصل است. او در سال 1964 در اوگاندا به دنیا آمد و در دوره کودکی‌اش همراه با خانواده به کانادا مهاجرت کرد. او یکی از سخنرانان برتر جهان در زمینه رهبری و تسلط شخصی است که اخیراً به عنوان یکی از اساتید برتر رهبری جهان معرفی شده است. به‌عنوان یک مجری، شارما توانایی نادری را دارد که مخاطبان را برانگیخته کند و درعین‌حال بینش‌های غیرمعمول و مفیدی را ارائه دهد که منجر به انجام بهترین عملکرد افراد و تیم‌های حاضر در سازمان‌های بزرگ و بی‌نظیر می‌شود.

کتاب‌های زیادی از رابین شارما موجود است که از مهم‌ترین میان آن‌ها می‌توان به راهبی که فراری‌اش را فروخت و باشگاه پنج صبحی‌ها اشاره کرد. شارما در یک نظرسنجی مستقل از بین بیش از 22000 تاجر، به‌عنوان یکی از 5 رهبر برتر در جهان قرار گرفته و در پلتفرم‌های مختلف با چهره‌های برجسته‌ای در رسانه‌ها مختلف همکاری درد و هرساله از طریق پادکست‌ها، ویدئوهای یوتیوب و پست‌های فیس‌بوک پیامش را به مخاطبینش می‌رساند.

چرا باید کتاب خرد راهبری را بخوانیم؟

چیزی که قلم شارما را برای مخاطبان بسیار گیرا و تأثیرگذار می‌کند این است که او مانند یک معلم چیزهایی را که در زندگی دیده و تجربه کرده را در قالب داستان بازگو می‌کند. او در این کتاب نشان می‌دهد که چطور نیروی انسانی و تلاش مداوم خود را می‌توانید در دنیای کسب‌وکار به کار بگیرید تا مؤثر باشید. با خواندن مطالب این کتاب در غالب داستانی هیجان‌انگیز و گیرا می‌توانید به مدیری موفق و حرفه‌ای تبدیل شوید.

نسخه چاپی این کتاب در کنار جملات و راهکارهای کاربردی، شامل هشت راه‌ورسم از بهترین مدیرها است که فضایی بسیار متفاوت و جذاب به کتاب می‌دهد. فراموش نکنید که هرچند مطالب این کتاب تأثیرگذار و جذاب باشد، به‌تنهایی برای ایجاد تغییر در زندگی و روحیه‌ی فرد کافی نیست. از کنار آموزه‌های این کتاب به‌سادگی نگذرید و سعی کنید آن‌ها را از همان لحظه‌ای که می‌خوانید در زندگی روزمره‌ی خود و مواجهه با مسائل و افراد مختلف تمرین کنید، تا خیلی زود تأثیر شگفت‌انگیز آن‌ها را ببینید.

در بخشی از کتاب خرد راهبری می‌خوانیم

از انسانی که صبح‌ها با ذهنی پر از ایده‌های جدید، زود از خواب برمی‌خاست و باعجله سمت ایستگاه مترو می‌رفت، به کسی تبدیل شدم که نا ظهر می‌خوابید و اتاق تاریکش آشفته‌بازاری پر از بطری‌های نوشابه، بسته‌های سیگار و قوطی‌های چسبناک دلستر بود۔ دیگر مجله وال‌استریت را نمی‌خواندم و با خواندن رمان‌های جاسوسی سطح پایین کتاب‌های قدیمی و کم‌حجم وسترن و مجلات تبلیغی مزخرف خلوت می‌کردم، از آن مجله‌هایی که می‌گویند فلان هنرپیشه بیگانه فضایی است و الویس هنوز زنده است و مشغول مدیریت یک رستوران در کرانه غربی. نمی‌توانستم با واقعیت روبه‌رو شوم، فقط نمی‌خواستم بیش از حد فکر کنم یا بیش از حد کاری انجام دهم۔ بدنم کرخت شده بود و استراحت در تختخواب مجللم که در هر گوشه‌اش یک ستون دارد، ظاهراً بهترین مکان برای آسودن بود. تا اینکه روزی تلفن زنگ زد۔ همکار سابقم بود که به‌خاطر ذهن فوق‌العاده‌اش، اعتبار بسیار خوبی در صنعت نرم‌افزاری به دست آورده بود، به من گفت در یک شرکت بزرگ، رئیس بخش برنامه‌نویسی بوده است و حالا آن کار را رها کرده و قصد دارد خودش یک شرکت تأسیس کند. خوب به یاد دارم به من گفت «یک ایده عالی» برای نوع جدیدی از نرم‌افزار در ذهن دارد و نیازمند یک شریک مورد اعتماد است من‏ اولین انتخابش بودم با همان شوروشوق همیشگی گفت: «پیتر,فرصت خوبی است، زود باش سرگرم می‌شویم.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب خرد راهبری

کتاب خرد راهبری، می‌تواند به شما شهامت دهد  افکار خور را مدیریت کرده و مهم‌تر از همه به ایده‌ها و افکار مؤثر در ذهنتان عمل کنید. کتاب خرد راهبری را فرناز تیمورازف به فارسی برگردانده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است. همچنین می‌توانید کتاب های دیگری مانند کتاب‌های زیر را مشابه این موضوع مطالعه نمایید.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۷ مگابایت
تعداد صفحات
272 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۴:۰۰
نویسنده رابین اس شارما
مترجمفرناز تیمورازف
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
leadership wisdom from the monk who sold his ferrari
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۷ مگابایت
۲۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
52,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خِرد راهبری
خِرد راهبری
هشت راه و رسم بهترین مدیرها
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
52,500
تومان