0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت هوش خلاق
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت هوش خلاق

نویسنده:
تونی بوزان
درباره قدرت هوش خلاق

ذهن انسان بسیار قدرتمند است و قدرت هوش خلاق ما بسیار زیاد است. بیشتر از آنچه فکرش را بکنید. مغز ما می‌تواند در لحظه ایده‌های زیادی را بررسی کند و بیازماید. هر تصمیمی که می‌گیرید، هر حرکتی که می‌کنید مغز شما در حال به‌کارگرفتن توان خود است و هرچه بیشتر از این توان استفاده کنید موفق‌تر خواهید بود. تونی بوزان راه به‌کارگرفتن بیشتر خلاقیت را در کتاب قدرت هوش خلاق به خوانندگانش آموزش می‌دهد.

کتاب قدرت هوش خلاق با عنوان اصلی «the power of creativity intelligence» اولین‌بار در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و نظرات زیادی را به خود جلب کرد. نویسنده در این کتاب چیزهای زیادی را به مخاطبانش یاد می‌دهد. او که یک پژوهشگر نقشه مغز است از تکنیک‌های خودش استفاده می‌کند تا به خوانندگان بیاموزد چگونه از توانایی‌های خود استفاده کنند. در این راستا شما یاد خواهید گرفت روی مغز و ایده‌های خود مسلط شوید و ایده‌های بیشتری تولید کنید. انعطاف‌پذیرتر باشید و از زاویه‌های مختلف هر چیزی را ببینید. اصالت داشته باشید، ایده‌هایی با خصوصیات منحصربه‌فرد خلق کنید و حتی در صورت نیاز غیرعادی باشید و از هنجارها فاصله بگیرید. آخرین توانایی، توانایی توسعه دادن به ایده‌ها و تبدیلشان از ایده‌های خام به مفاهیم پخته است. این کتاب یک راهنمای خوب برای هرکسی است که می‌خواهد از مغزش استفاده کند.

تونی بوزان کیست؟

آنتونی بوران که او را به نام تونی بوزان می‌شناسیم  سال ۱۹۴۲ در آنفلید به دنیا آمد. او در دانشگاه بریتیش کلمبیا مقطع لیسانس و در سیمون فرز مقطع فوق‌لیسانس را گذراند. او فرد بسیار فعالی بود و در حوزه‌ی نقشه‌برداری مغز کار می‌کرد. از سویی مشاور آموزشی مقبولی هم بود. سازمان imnindmap از نتایج تلاش‌های تونی بوزان است. او در طی سال‌های گذشته برای انتشار دانسته‌هایش و به اشتراک گذاشتن آن‌ها کتاب‌های زیادی نوشته است که شمار فروش آن‌ها به بیش از سه میلیون نسخه می‌رسد. تعدادی از مشهورترین کتاب‌های این نویسنده آثار زیرند:

کتاب‌هایی مانند قدرت تندخوانی، نقشه‌های ذهنی ویژه‌ی محل کار و قدرت پذیرش تغییران هم کتاب‌های ارزشمند دیگری از این نویسنده‌اند.

چرا باید کتاب هوش خلاق را خواند؟

هوش خلاق یک کتاب جالب و خواندنی و در حقیقت یک راهنماست. این کتاب تنها از وجود هوش خلاق و مزایای به‌کارگیری آن حرف نمی‌زند؛ بلکه صریح و واضح راه‌حل‌هایی را در اختیار خوانندگانش می‌گذارد تا هرچه بیشتر ذهن خود را در دست بگیرند و از آن استفاده کنند. انسان هرچه آگاهی بیشتری نسبت به توانمندی خود و البته جهان اطراف داشته باشد قدرتمندتر خواهد بود و می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد. موفقیت هم به انسان نزدیک‌تر خواهد شد. این کتاب برای افراد مختلف در گروه‌های سنی مختلف مناسب است و اگر معلم، مربی یا مشاوری هستید که با دانش‌آموزان کار می‌کند می‌توانید از این کتاب برای شکوفا کردن توانایی ذهنی بچه‌ها به کار بگیرید. انتشارات کتابسرای نیک کتاب قدرت هوش خلاق را با ترجمه‌ی پروانه قدس در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب را می‌توانید در همین صفحه از فیدیبو در دسته‌بندی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت تهیه کنید

در بخشی از کتاب هوش خلاق می‌خوانیم

یک‌بار دیگر زمانی را که تازه راه‌رفتن یاد گرفته بودید را به یادآورید.

یک روز بهاری باشکوه است و شما و دوستانتان در پارکی پر از شکوفه‌های بهاری پراکنده با گودال‌های شنی، تاب‌ها و سرسره‌ها، چارچوب‌های نزدیک به هم که می‌شود آن‌ها مثل نردبان بالا رفت و با مردمی که قدم می‌زنند و دوستانشان را ملاقات می‌کنند در حال بازی‌کردن هستید.

زیبایی درخشان و نشاط‌آور محیط شما را سرشار از لذت می‌کند و شما و دوستانتان در حالی آن آلت موسیقی عجیب‌وغریب خود یعنی صدای خود را کشف کرده‌اید، هرکدام نت‌ها را بلندتر از هر خواننده اپرایی تکرار می‌کنید و راه‌های متعددی برای تولید هرنت پیدا می‌کنید. چه‌قدر می‌توانید آن را بکشید، چه صدایی می‌توانید تولدی کنید؟ و چه مقدار می‌توانید به آن تنوع دهید؟ در میان این سمفونی قوی ایجاد شده که سگ‌ها مشتاقانه به آن ملحق می‌شوند. پدر و مادرهای شما و دوستانتان سرتان می‌ریزند و می‌گویند: «شما یاد می‌گیرید که آزمایش صدا و کشف آن، خیلی بد و ضداجتماعی است.»

مدتی بعد در کلاس درس نشسته‌اید و مشغول انجام کاری هستید که ناخودآگاه شروع به زمزمه کردن و آواز خواندن می‌کنید. بلافاصله دیگران به شما می‌گویند کافی است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب هوش خلاق

هوش خلاق کتابی است که به افراد آموزش می‌دهد ذهن خود را بهتر به کار بگیرند و در مسیر موفقیت بیشتر گام بردارند. کتاب‌های دیگری هم در حوزه‌ی موفقیت وجود دارند که به افراد کمک می‌کنند توانایی‌های خود را بهتر به کار بگیرند و به رشد و توسعه‌ی فردی دست یابند. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۶ مگابایت
تعداد صفحات
188 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۶:۰۰
نویسندهتونی بوزان
مترجمپروانه قدس
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۶ مگابایت
۱۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
51,000
٪40
30,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت هوش خلاق
٪40
قدرت هوش خلاق
تونی بوزان
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
51,000
٪40
30,600
تومان