0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زائر کوم پوستل

معرفی، خرید و دانلود کتاب زائر کوم پوستل

درباره زائر کوم پوستل

در کتاب زائر کوم‌پوستل می­خوانیم «راه شناخت پر رمز و راز است و در پس هر پرده اسراری نهفته است و... هستند کسانی که قادرند به درک اسرار فناناپذیر پدیده‌ها برسند و آن را در اختیار گیرند و اسرار مگو را به دور از جماعت عامی فناپذیر نگهدارند.»
همه ما در جست­وجوی سعادت و خوشبختی هستیم. از طرفی شناخت و پیدا کردن راه و روش خود، در این مسیر کاری دشوار است. انسان در این مسیر همواره به دنبال اتفاقات خارق‌العاده و خاص است و خوشبختی را در گرو یک رخداد و دست یافتن به بزرگ­ترین خواسته‌ها می‌داند. غافل از اینکه گاهی در سفر زندگی، عادی‌ترین اتفاق در اطراف ما، می‌تواند اتفاقی زیبا و فوق العاده باشد و جزییات به ظاهر بی­اهمیت زندگی نیز می‌توانند مهم باشند.

کتاب زائر کوم‌پوستل اثر پائولو کوئلیو است که در سال ۱۹۸۷ میلادی نوشته شده­است. این رمان آموزنده به نوعی داستان زندگی پائولو است و روایت­گر تجربیات عرفانی، ماجراها و سختی‌های سفر پائولو با همراهی استاد اسرارآمیزش، پتروس است. هدف او از طی­کردن این سفر سخت در اسپانیا، یافتن شمشیری معجزه‌آساست. سفر پائولو در جاده سانتیاگو، تمثیلی از نیاز به یافتن مسیر شخصی در زندگی و وقایع و سختی‌های این مسیر است. پس از پایان این کتاب خواننده به این نکته پی­می‌برد که انسان‌ها دوست دارند راه­های منحصربه­فرد و خاص خود را پیدا کنند و آن‌ها را مورد کاوش و جستجو قراردهند. همچنین اهمیت به جزئیات و مسائل عادی روزمره نیزدر این داستان یادآوری می‌شود. کتاب زائر کوم‌پوستل به دلیل نحوه نگارش نویسنده یک داستان تخیلی به نظر می‌رسد و می‌توان گفت بخشی از داستان این کتاب، ماجراجویی و بخشی دیگر راهنمای خودیابی است.

معرفی پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو نویسنده کتاب زائر کوم‌پوستل، متولد سال ۱۹۴۷ میلادی در خانواده‌ای برزیلی است. کتاب کیمیاگر معروف‌ترین کتاب این نویسنده است که به بیش از 80 زبان در کشورهای مختلف ترجمه شده­است. مشخصه‌های بارز کتاب‌های پائولو کوئلیو جادو، فلسفه، تخیل، عرفان و تجربه‌های شخصی هستند. او که از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت­وگوی بین فرهنگی است، جوایز بین‌المللی متعددی نیز دریافت­کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه کریستال مجمع جهانی اقتصاد در سال 1991 و دریافت نشان «شوالیه هنر و ادب» از وزیر وقت فرهنگ فرانسه در سال ۱۹۹۶ اشاره­کرد. در حال حاضر نزدیک به 30 جلد کتاب به قلم او تألیف و منتشر شده­است و به عنوان پرفروش­ترین نویسنده پرتغالی زبان در تمام اعصار شناخته می‌شود. «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد»، «خاطرات یک مغ»، «بریدا»، «جاسوس» و «کوه پنجم» از دیگر آثار این نویسنده معاصر هستند.

چرا باید کتاب زائر کوم‌پوستل را بخوانیم؟

اگر به خواندن کتاب‌هایی با موضوعات فلسفی و آمیخته با جادو و تخیل علاقه‌مند هستید و یا درحال تلاش برای دستیابی به خواسته‌های خود در مسیری دشوار هستید، کتاب زائر کوم‌پوستل انتخاب مناسبی برای شماست. آنچه که در آثار کوئلیو مشهود است طیف وسیع مطالبی است که از فرهنگ‌ها، مذهب، تفکر یا نگاه‌های عرفانی متفاوت به مخاطبانش ارائه می‌کند. این کتاب را بخوانید اگر:

  • در پیِ یافتن مسیر زندگی و راه و روش خود هستید.
  • دوست دارید بتوانید به جزییات زندگی خودتان اهمیت دهید.
  • می­خواهید در برابر ترس‌های خودتان، شجاع‌تر و و در مسیرتان مصمم‌تر باشید.
  • به عرفان و فلسفه علاقه‌مند هستید.

کتاب زائر کوم‌پوستل با ترجمه حسین نعیمی توسط نشر ثالث چاپ شده­است. این کتاب در دسته‌بندی داستان و رمان سایر کشورها در همین صفحه از فیدیبو قابل دانلود است.

در بخشی از کتاب زائر کوم پوستل می‌خوانیم

فکر کردم در این مدتی که من و پطرس باهم در راه بودیم، سگی به من حمله کرد. ولی تهدیدی برای او نبود... عصبانیتش از آن پیشخدمت رستوران یا مستی‌اش در جشن عروسی هیچ یک ناراحتش نمی‌کرد...

پطرس، حرفش رو نزن... اگر خیال می‌کنی که از این دیوار بالا خواهم رفت اشتباهه... علتش معلومه... بالارفتن از آن غیرممکنه...

جوابی به من نداد، روی علف‌ها نشست و من هم با او نشستم... حدود یک ربع هر دو نفر ساکت ماندیم... از سکوت او... من خلع سلاح شده بودم بنابراین سعی کردم مجددا موضوع را به میان کشم.

گفتم: «پطرس، از این آبشار، بالا نخواهم رفت، می‌افتم، می‌دانم که نخواهم مرد، چون زمانی که چهره مرگ خود را دیدم، روز و ساعت مرگم را هم- اگر مومن و معتقد به راهی که در پیش دارم باشم- دانستم. ولی... از این می‌ترسم که بلغزم و بیفتم و برای بقیه عمر فلج شوم»

«پائولو ... پائولو...»

با لبخند نگاهم کرد. کاملاً عوض شده بود، در صدایش آهنگ علاقه و عشق شنیده می‌شد و در نگاهش برق محبت جاری بود... گفتم:‌«یعنی می‌خواهی بگویی که از سوگند خود عدول می‌کنم، سوگندی که قبل از حرکت خورده و اطاعت از تو را در طول سفر متعهد شده‌ام.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب زائر کوم‌پوستل

کتاب زائر کوم‌پوستل داستان سفری پر از رمزوراز است. اگر از خواندن این کتاب و داستان آموزنده آن لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های زیر را از همین نویسنده بخوانید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات
304 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۸:۰۰
نویسندهپائولو کوئیلو
مترجمحسین نعیمی
ناشرنشر ثالث
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
48,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۳ مگابایت
۳۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

واقعا خیلی عجیبه با این ک خود پائولو کوئیلو رسما آقای آرش حجازی رو واسه ی ترجمه ی کتابهاش تو ایران معرفی کرده یه کتاب با ترجمه ی ایشون تو لیستتون نیست!

5

چرا با ترجمه آقای آرش حجازی نیست!!!

4
(5)
178,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زائر کوم پوستل
زائر کوم پوستل
پائولو کوئیلو
نشر ثالث
4
(5)
178,000
تومان