0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صدای پنهان ذهن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صدای پنهان ذهن

چرا صدایِ درونِ سر ما مهم است و چگونه افسار آن را به دست بگیریم
نویسنده:
اتان کراس
ناشر:
هورمزد
درباره صدای پنهان ذهن

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در دنیای امروز با آن روبه رو هستیم مسئله‌ی توسعه‌ فردی است و کتاب‌های زیادی از جمله صدای پنهان ذهن در این باره نوشته شده است. این کتاب اولین بار با عنوان اصلی chatter: the voice in our head:why it matters and how too harness it در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. نویسنده‌ی این کتاب اتان کراس، استاد روانشناسی است و بسیاری از منتقدان آن را تحسین کرده‌اند.

کتاب صدای پنهان ذهن توضیح می‌دهد که چگونه دیالوگ‌های درونی انسان می‌توانند همه چیز را تغییر دهند و باعث رفتارهای متفاوت در او شوند. در این کتاب درباره‌ی این صحبت شده است که باید از گفتگوهای ذهنی غیر مولد اجتناب کنید و درباره‌ی چگونگی این کار هم صحبت شده است. همچنین در این کتاب گفته شده است که گفتگوهای درونی چگونه می‌توانند شرایط زندگی را انعکاس دهند و کمک کنند که قضاوت‌های درستی برای تصمیم گیری انجام دهید.

کتاب صدای پنهان ذهن در نقاط مختلف دنیا طرفداران زیادی دارد و در ایران هم از آن استقبال شده است. سیمین کاظمی این کتاب را با دقت زیادی به فارسی برگردانده است و انتشارات هورمزد که یکی از ناشران خوب ایران است آن را چاپ کرده است، بنابراین می‌توانید این کتاب را در کتابفروشی‌های مختلف تهیه کنید. از سوی دیگر اگر اهل کتاب الکترونیک هستید و ترجیح می‌دهید کمتر هزینه کنید تا توانایی خرید کتاب‌های بیشتری را داشته باشید می‌توانید به سراغ نسخه‌ی الکترونیک این کتاب که در همین صفحه در دسته بندی روانشناسی فیدیبو قرار گرفته است بروید و آن را روی گوشی و تبلت و ...بخوانید.

اتان کراس کیست؟

Ethan kross یک روانشناس، عصب شناس و نویسنده‌ی آمریکایی است که در بروکلین نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد. او در دانشگاه پنسیلوانیا درس خوانده و دکترای روانشناسی خود را از دانشگاه کلمبیا دریافت کرده است. همچنین او فلوشیب علوم اعصاب را هم گذرانده است.

اتان کراس، از سال ۲۰۰۸ در دانشگاه میشیگان مشغول به کار شد و آزمایشگاه اختصاصی خود را در حوزه‌ی خودکنترلی و احساسات در این دانشگاه تاسیس کرد. او چندین کتاب نوشته است که کتاب نشخوار ذهنی از او هم در فیدیبو در دسترس است.

چرا باید کتاب صدای پنهان ذهن را خواند؟

صدای پنهان ذهن یک کتاب معمولی نیست. این کتابی است که نوشته شده است تا به افراد کمک کند گفتگوهای درونی خود را به خوبی درک کنند و از آن‌ها در مسیر درست استفاده کنند. آنچه این کتاب می‌گوید این است که گفتگوهای درونی هم می‌توانند کارامد باشند و هم آسیب زا. بنابراین خود افراد هستند که باید بتوانند با گفتگوهای درونی خود ارتباط درستی برقرار کنند، گفتگوهای مفید را نگه دارند و گفتگوهای مضر را حذف کنند تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنند. کتاب صدای پنهان ذهن یک کتاب کاربردی است که برای همه‌ی بزرگسالان مناسب است و هرکسی که می‌خواهد زندگی خود را توسعه دهد باید آن را بخواند و از نکات آن استفاده کند.

در بخشی از کتاب صدای پنهان ذهن می‌خوانیم

منتظر بود تا از نامزدش که به بوستون رفته بود خبری بشنود. مشکل این بود که این پسر قرار بود برگردد تا به لورا در اسباب کشی به آپارتمانی جدید کمک کند. لورا از روز قبل منتظر تماسی تلفنی بود. چون مطمئن بود که نامزدش نوعی تصادف مرگ بار داشته، شب قبل چهارساعت پشت کامپیوترش نشسته بود و دقیقه‌ی یک بار کلیدواژه‌ی «تصادف اتوبوس» را جست‌وجو می‌کرد. با این حال، همان طور که خودش هم به خودش یادآوری کرد، گرداب نگرانی منفی گریزناپذیرش فقط درباره‌ی تصادف احتمالی اتوبوسی نبود که نامزدش در آن بوده باشد. آن دو هیچ حد و مرزی برای رابطه‌شان نداشتند، گرچه رابطه‌ای بدون چارچوب‌های اخلاقی چیزی نبود که لورا خواسته باشد و داشت رابطه‌ی خیلی سختی از آب در می‌آمد. «قراره هیچ کاری اسم خیانت نگیره» لورا با خودش گفت: «اما این چیزیه که من هیچ وقت برای خودم واقعاُ نخواستم... نمی‌دونم اون کجاست... می‌تونه هر جایی باشه. می‌تونه با یه دختر دیگه باشه»

با این که مردیت خبر ناراحت کننده را با خونسردی‌ای نسبی پردازش می‌کرد (گریه کردن برای تشخیص سرطان یک دوست عادی است) و تونی با آرامش برای خودش مربی‌گری می‌کرد که از آن موضوع بگذرد، لورا در تکرار افکار منفی گیر افتاده بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صدای پنهان ذهن

کتاب صدای پنهان ذهن، کتابی است که شما را در مسیر پیشرفت فردی قرار می‌دهد. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      حافظه نامحدود اثر کوین هرسلی انتشارات سحر آریان

·      زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جنت اس کلونسو، فری ای یانگ انتشارات شمشاد

·      تختت را مرتب کن اثر ویلیام اچ مک ریون انتشارات آموخته


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
276 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۲:۰۰
نویسندهاتان کراس
مترجمسیمین کاظمی
ناشرهورمزد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Chatter : the voice in our head, why it matters, and how to harness it
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
129,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۴ مگابایت
۲۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بنظر من اگ کتاب راجب راجب یک شخصیت بود بهتر میشد طوری ک بیننده خودشو جای اون شخص تصور کنه و سعی کنه الگو بگیره

2
(2)
45,000
٪50
22,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صدای پنهان ذهن
٪50
صدای پنهان ذهن
چرا صدایِ درونِ سر ما مهم است و چگونه افسار آن را به دست بگیریم
هورمزد
2
(2)
45,000
٪50
22,500
تومان