0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بازی نامحدود
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب بازی نامحدود

نویسنده:
سایمون سینک
ناشر:
هورمزد
درباره بازی نامحدود

دنیای مدیریت و رهبری پر از کتاب‌های خوبی است که می‌توانید چیزهای زیادی از آن‌ها یاد بگیرید. کتاب بازی نامحدود یکی از این کتاب‌هاست. این کتاب با عنوان the infinite game در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و نظرات را به خود جلب کرد. این کتاب بر اساس تمایزی است که بین دو نوع بازی وجود دارد، بازی‌های محدود و بازی‌های بی‌نهایت. سایمون سینک توضیح می‌دهد که بازی‌‌های محدود مانند شطرنج و فوتبال با هدف رسیدن به پایان بازی و برنده‌شدن و البته پیروی از قوانین ثابت انجام می‌شود. هر بازی یک شروع، میانه و پایان دارد و به‌راحتی می‌توانید در پایان بازی بگویید چه کسی برنده شده است. در مقابل بازی‌های بی‌نهایت مانند تجارت و سیاست قرار دارند که با هدف ادامه بازی و نه تمام شدن اتفاق می‌افتند و کسی نمی‌تواند برنده‌ی مطلق باشد. سینک می‌گوید رهبرانی که از طرز فکر بی‌نهایت بهره می‌برند و درک درستی از آن دارند می‌توانند سازمان‌های بهتر و انعطاف‌پذیرتری بسازند و در بازه‌های زمانی بزرگ نتایج بهتری به دست آورند.

این کتاب در ایران هم طرفداران خودش را دارد و انتشارات هورمزد آن را در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. مترجم این اثر مریم جعفری است. اگر اهل کتاب‌های الکترونیک و خواندن آن‌ها روی دستگاه‌هایی مانند موبایل و تبلت هستید می‌توانید این اثر را در همین صفحه از دسته بندی مدیریت و بازاریابی دانلود کنید و بخوانید.

سایمون سینک کیست؟

Simon sink نویسنده و مشاور آمریکایی است که در سال ۱۹۷۳ به دنیا آمد. او به عنوان یک سخنران انگیزشی بسیار توانمند در دنیا شناخته می‌شود . او در دانشگاه لندن مدرک حقوق خود را گرفته است و در رشته‌ی انسان‌شناسی هم درس‌خوانده است. او در شرکت رند هم فعال است. همچنین او در دانشگاه کلمبیا دوره‌های مربوط به ارتباطات و استراتژی برگزار می‌کند و نویسنده‌ی چندین کتاب خوب است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را که در فیدیبو در دسترس است معرفی می‌کنیم:

·      با چرا شروع کنید، رهبران بزرگ چگونه الهام‌بخش دیگران می‌شوند؟

·      رهبران آخر غذا می‌خورند

·      چرایی خود را پیدا کنید

چرا باید کتاب بازی نامحدود را خواند؟

کتاب بازی نامحدود یک کتاب معمولی نیست. این کتاب در حقیقت یک اثر مهم حوزه‌ی استراتژي است. کتاب استدلال می‌کند که تجارت تمام ویژگی‌های یک بازی بی‌نهایت را دارد. بازیکنان شناخته شده و شناخته‌نشده‌ی مختلفی در آن وجود دارند، بازیکنان جدید ممکن است هر لحظه وارد بازی شوند و هرکسی می‌تواند با قوانین و استراتژی‌های خودش بازی را پیش ببرد؛ بنابراین حالت‌های پایانی بسیار متعددی برای این بازی‌ قابل اتفاق‌افتادن است. در این کتاب می‌توانید یاد بگیرید چگونه با چنین شرایطی کنار بیایید و بهتر عمل کنید. درک قوانین بازی نامحدود یک‌چشم انداز جدید برای شما باز خواهد کرد.

در بخشی از کتاب بازی نامحدود می‌خوانیم

من درکم از این دو نوع بازی را از پروفسور جیمز پی. کرس دارم که در سال ۱۹۸۶ رسالۀ کوچکی به نام بازی‌‌های محدود و نامحدود: تصوری از زندگی به‌‌عنوان یک بازی و احتمال نوشت. کتاب کرس بود که برای اولین بار مرا به اندیشیدن فراتر از بردوباخت و فراتر از قیدوبندها واداشت. هرچه بیشتر جهان را از دریچۀ لنز بازی‌‌های محدود و نامحدود کرس ‌‌دیدم، بیشتر متوجه بازی‌‌های نامحدود اطراف شدم؛ بازی‌‌هایی بدون خط پایان و بدون برنده؛ مثلاً چیزی شبیه اول‌شدن در ازدواج یا دوستی وجود ندارد. اگرچه مدرسه ممکن است محدود باشد، چیزی به‌‌عنوان بردن در تحصیلات وجود ندارد. شاید شما، متقاضیان دیگر را برای یک شغل یا ترفیع شکست دهید اما هرگز برای برنده‌شدن در یک حرفه سر کسی تاج نمی‌‌گذارند. شاید ملت‌‌ها در مقیاس جهانی با کشورهای دیگر بر سر زمین، برتری یا مزایای اقتصادی بجنگند اما چیزی به‌‌منزلۀ برنده در سیاست جهانی وجود ندارد. فرقی نمی‌‌کند چقدر در زندگی موفق هستیم، وقتی می‌‌میریم هیچ‌‌یک از ما برندۀ زندگی شناخته نخواهیم شد. به همین ترتیب چیزی به‌‌عنوان بردن در کسب‌‌وکار هم وجود ندارد. تمامی این‌‌ها سفرهای زندگی هستند نه وقایع آن.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب بازی نامحدود

کتاب بازی نامحدود یکی از کتاب‌های بسیار خوب در حوزه‌ی مدیریت و رهبری است که دید تازه‌ای به خواننده می‌دهد و به او کمک می‌کند یک گام به سمت حرفه‌ای‌تر شدن پیش برود. اگر این کتاب به شما هم کمک کرده است کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      خلق مدل کسب‌وکار اثر الکساندر استروالدر، ایو پیگنیور انتشارات آریاناقلم

·      مدیریت تغییر اثر جان کارتر، دیوید گاروین و مایکل روبرتو انتشارات آموخته

·      بهترین قصه گو برنده است اثر آنت سیمونز انتشارات اطراف


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۴ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهسایمون سینک
مترجممریم جعفری
ناشرهورمزد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۴ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
55,200
٪50
27,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بازی نامحدود
٪50
بازی نامحدود
سایمون سینک
هورمزد
0
(بدون نظر)
55,200
٪50
27,600
تومان