0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عزت نفس به زبان ساده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب عزت نفس به زبان ساده

از بین بردن موانع درونی موجود بر سر راه موفقیت
درباره عزت نفس به زبان ساده

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که هر انسانی به آن نیازمند است عزت‌نفس است. موضوعی که اسمیت و هارت در کتاب عزت‌نفس به زبان ساده که از مجموعه کتاب‌های دامیز است دست روی آن گذاشته‌اند و از آن حرف زده‌اند. این کتاب با عنوان اصلی «self steem for dummies» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و طرفداران این دسته کتاب‌ها را خوشحال کرد. این کتاب در ۲۵ فصل نوشته شده است و در هر فصل به بخشی از این موضوع پرداخته شده است. عزت‌نفس به زبان ساده به شما کمک می‌کند علت‌های پایین‌بودن عزت‌نفس را شناسایی کنید و از عواقب آن آگاه شوید. سپس در ادامه از اثراتی که بالابردن این خصلت در زندگی‌تان خواهد داشت حرف می‌زند. واقعیت این است که بدون داشتن عزت‌نفس کافی افراد دست به کارهایی می‌زنند که نباید و به خواسته‌هایی تن می‌دهند که باید از آن‌ها عبور کنند. عزت‌نفس کافی باعث می‌شود جایگاه خود را بشناسید و سعی کنید در مسیر درست گام بردارید. کتاب راه‌حل‌های زیادی هم برای این موضوع دارد و از سوی دیگر درباره‌ی اینکه چگونه در دیگران، مخصوصاً اعضای خانواده‌ی خود این خصلت را ایجاد کنید هم حرف می‌زند. این یک راهنمای کامل است که در آن مثال‌های امیدبخشی از افرادی که توانسته‌اند عزت نفس خود را بهبود ببخشند هم خواهید خواند.

این کتاب با عنوان کامل «عزت نفس به زبان ساده، ازبین‌بردن موانع درونی موجود بر سر راه موفقیت» با ترجمه‌ی اکبر عباسی و حمیدرضا متین فر توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. نسخه الکترونیک این اثر در دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو در دسترس است.

نویسندگان کتاب عزت نفس به زبان ساده چه کسانی هستند؟

اس. رنی اسمیت(smith.s.renee) و ویویان هارت(Vivian harte) نویسندگان و مشاوران حوزه‌ی عزت نفس هستند که سمینارها و سخنرانی‌های متعددی هم در این حوزه برگزار کرده‌اند. اس رنی اسمیت کتاب‌های دیگری هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به چیز بیشتری در درون شماست سال ۲۰۰۵، پلی به برند شما در سال ۲۰۱۱ و شگفتی قلب‌های ما در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد.

سه دلیل برای خواندن کتاب عزت نفس به زبان ساده

  • این کتاب یک کتاب ساده است. کتاب‌های زیادی در دنیا درباره‌ی عزت نفس نوشته‌شده‌اند اما کتاب عزت نفس به زبان ساده همان‌طور که از نامش پیداست طوری نوشته شده است که هرکسی با هر سطحی از دانش بتواند به‌راحتی آن را بخواند و از اطلاعاتش استفاده کنید.
  • به راه‌حل‌های عملی دست پیدا کنید. واقعیتی که درباره‌ی عزت نفس وجود دارد این است که این موضوع باید از سن کم در افراد شکل بگیرد و در بزرگسالی به‌دست‌آوردن آن سخت است؛ اما کتاب عزت‌نفس به زبان ساده راه‌حل‌های عملی برای بهبود این خصلت در بزرگسالان را هم در اختیار خوانندگان گذاشته است.
  • به دیگران مخصوصاً کودکان و نوجوانان کمک کنید عزت‌نفس خود را به دست آورند. واقعیت این است که سلامت روانی اطرافیان، در سلامت روانی ما مؤثر است پس بهتر است به آدم‌های زندگی خود کمک کنید  از عزت نفس بهره ببرند.

در بخشی از کتاب عزت نفس به زبان ساده می‌خوانیم

اولین گام در مسیری مفیدتر، درک تفاوت بین فرد خیلی موفق و کسی است که خودش را وقف کمال گرایی کرده است. این دو مفهوم از برخی جهات مشابه هستند؛ اما به‌اندازه کافی فرق دارند که موفقیت بالا، سالم تلقی شود و کمال‌گرایی ناسالم.

وقتی برای تبدیل‌شدن به فردی با موفقیت بالا تلاش کنید، به خودتان فشار می‎‎‌آورید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید؛ ‌اما تلاش نمی‌کنید که کامل باشید یا اینکه اگر کارتان نقص داشته باشد، خودتان را تحقیر نمی‌کنید. شما از اینکه کاری درست پیش نرفته یا تلاشتان به‌اندازه کافی خوب نبوده است مضطرب نمی‌شوید. اگر کارها خوب پیش برود که عالی است و اگر خوب پیش رود، تلاش می‌کنید کارها بهتر پیش برود.

اگر اشتباهی مرتکب شوید بابت آن خودتان را سرزنش نمی‌کنید، بلکه درک می‌کنید که اشتباه‌کردن واقعاً در یادگیری به شما کمک می‌کند. می‌دانید که خطاها به شما کمک می‌کنند تا ببینید در کجا به اعمال تعدیل‌هایی نیاز دارید تا ازآن‌پس اشتباهات گذشته را تکرار نکنید؛ بنابراین آن‌ها را تحلیل می‌کنید تا ببینید چه کاری را اشتباه انجام داده‌اید و مشتاق هستید که در آینده این اشتباه‌ها را تکرار نکنید و به راهتان ادامه دهید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب عزت نفس به زبان ساده

موضوع عزت نفس موضوع مهمی است. این موضوع سن‌وسال و جایگاه اجتماعی نمی‌شناسد و برای هرکسی ضروری است. اگر کتاب عزت‌نفس به زبان ساده توانسته است به شما کمک کند در ادامه کتاب‌های دیگری را معرفی می‌کنیم که می‌توانند در این حوزه کاربردی باشند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۵۵ مگابایت
تعداد صفحات
464 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۲۸:۰۰
نویسنده اس رنی اسمیت
نویسنده دومویویان هارت
مترجماکبر عباسی
مترجم دوم حمیدرضا متین فر
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Self-esteem for dummies
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۵۵ مگابایت
۴۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.2
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
60 ٪
2.2
(5)
89,900
٪30
62,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عزت نفس به زبان ساده
٪30
عزت نفس به زبان ساده
از بین بردن موانع درونی موجود بر سر راه موفقیت
انتشارات نسل نواندیش
2.2
(5)
89,900
٪30
62,930
تومان