0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

نویسنده:
استیو هاروی
درباره مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن نوشته استیو هاروی به شما می‌آموزد که چگونه در برابر عشق مورد علاقه‌تان رفتار کنید و چگونه به درک عمیقتری از احساسات و نیازهای آن‌ها دست پیدا کنید. این اثر تا به امروز به بسیاری از زنان در سراسر جهان کمک کرده است تا مسائل و چالش‌های روابط عاطفی خود را بهبود بخشند. نویسنده در کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن با زبانی جذاب و طنزآمیز، تجربیات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد و به زنان نشان می‌دهد که مردان در زمان روابط عاطفی چگونه اندیشه می‌کنند. او در این کتاب به زنانی که در حال ورود به یک رابطه جدید با شریک خود هستند یا می‌خواهند رابطه‌ خود را بهبود ببخشند، راهنمایی‌های مهمی ارائه می‌دهد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره استیو هاروی

استیو هاروی، روان‌شناس، جامعه‌شناس، نویسنده، کمدین، مجری و تهیه‌کننده‌ تلویزیونی آمریکایی است. او پنجمین و کوچک‌ترین فرزند خانواده‌ هفت نفره‌ی الویس و جسی هاروی، در ۱۷ ژانویه‌ ۱۹۵۷، در ایالت ویرجینیای آمریکا متولد شد. پدر او که کارگر آفریقایی‌تبار یک معدن زغال‌سنگ بود، در سال ۲۰۰۰ بر اثر بیماری ریوی درگذشت. خانواده‌ استیو هاروی در دوران جوانی استیو به کلیولند در ایالت اوهایو نقل مکان کردند؛ اما او در سال ۱۹۷۴ و پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، برای ادامه‌ تحصیل به ایالت ویرجینیای غربی بازگشت.

استیو هاروی، پس از چند سال اجرا در باشگاه‌های شبانه‌ مختلف، توانست از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۰ مجری یک برنامه‌ی تلویزیونی به نام «آپولو» شود و در کنارش به انجام فعالیت‌های هنری دیگر نیز بپردازد. او در همین مدت، مجری چندین برنامه‌ی تلویزیونی و رادیویی بود و توانست خیلی خوب در این نقش بدرخشد. استیو هاروی حتی چندین سال در برنامه‌ای به نام خودش، یعنی «استیو هاروی شو»، حضور داشت و آن را اداره می‌کرد که این برنامه طرفداران بسیاری داشت. در همین زمان بود که استیو هاروی به فکر نوشتن تجربیات و عقاید خود برای طرفدارانش افتاد و چندین کتاب در این زمینه به رشته‌ی تحریر درآورد.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از استیو هاروی عبارتند از:

ü   کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن: این کتاب مختص کسانی است که حس می‌کنند در مسیر درستی در زندگی قرار ندارد و راه را اشتباه رفته‌اند. نویسنده در این کتاب راه و روش کشف استعدادها و راه‌های رسیدن به ثروت را به شما می‌آموزد.

ü   کتاب رک و راست،چگونه مرد مورد علاقه مان را انتخاب کنیم،حفظ کنیم و درک کنیم؟: این کتاب به مفاهیمی در رابطه با روابط زن و مرد و همسرگزینی می‌پردازد. در این کتاب نویسنده رک و راست به زنان گفته که مردان دقیقا در روابط خود چطور عمل می‌کنند و چطور می‌توان یک مرد را در رابطه حفظ کرد.

ü   کتاب بپرید...!: هاروی در این کتاب به ما می‌آموزد که چطور نیروهای درونی و موهبت‌های خداوندی را بشناسیم، باور کنیم و در جهت آن قدم برداریم.

جهت مشاهده سایر آثار استیو هاروی کلیک کنید.

چرا باید کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را بخوانیم

نویسنده در این کتاب با زبانی جذاب و طنزآمیز تجربیات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند در روابط عاطفی با عشق مورد علاقه‌شان بهترین عملکرد را داشته باشند. این کتاب به طور ویژه به زنان توصیه می‌شود زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا به درک عمیقتری از احساسات و نیازهای شریک زندگی‌شان دست پیدا کنند.

ارزش اصلی این کتاب در ارتقاء درک روابط عاطفی و بهبود آن‌هاست. نویسنده به خوانندگان راهنمایی‌های ارزشمندی ارائه می‌دهد که می‌تواند در مواجهه با چالش‌ها و مسائل مختلفی که در روابط عاطفی پیش می‌آید، مفید باشد. همچنین، استفاده از زبان طنزآمیز در کتاب، آن را برای خوانندگان جذاب و سرگرم‌کننده می‌کند و مطالب را به شکلی قابل فهم و دلچسب ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن می‌خوانیم

در واقع ما مردها اهمیتی به باورها، علایق و نحوه زندگی زن‌ها نمی‌دهیم، به همین دلیل کمتر دوست داریم حرف بزنیم. بیشتر دوست داریم بدانیم که چقدر می‌توانیم روی شما سرمایه‌گذاری کنیم.

اگر متوجه شویم که شما به زمان، احترام و توجه نیاز دارید، می‌فهمیم که ارزشمند هستید و باید برای داشتن‌تان صبر کنیم. در غیر این صورت جز خوشگذرانی چیز دیگری نمی‌خواهیم.

پدرزن من، مرد بسیار باهوش و نکته سنجی است. یکبار یکی از دخترانش با مردی آشنا شد و او را به خانه و برای صرف شام دعوت کرد. وقتی که شام تمام شد، پدرزنم از مرد پرسید: «ببینم چه برنامه‌ای برای دخترم داری»؟ مرد هم جواب داد: «منظورتون چیه؟ من طرح و برنامه‌ای ندارم»!

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

اگر شما هم از علاقمندان به خواندن کتاب‌های روانشناسی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب مسائل و مشکلات خانوادگی نویسنده احمد بهشتی

ü   کتاب رویای شفاف نویسنده استفن لابرگ

ü   کتاب هر روز با تفکر مثبت نویسنده لوئیز ال هی


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
48.۵۸ مگابایت
مدت زمان
۵۳:۰۶
نویسندهاستیو هاروی
مترجمرضا اردلان
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۸.۵۸ مگابایت
۵۳:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خیلی خوبی بود حتما گوش کنید خصوصا صدای راوی

5

راوی عالی بود

5
(6)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
٪50
مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن
استیو هاروی
انتشارات شنیدار
5
(6)
19,000
٪50
9,500
تومان