0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت هوش کلامی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت هوش کلامی

ده روش برای به کارگیری نبوغ کلامی تان
نویسنده:
تونی بوزان
درباره قدرت هوش کلامی

یکی از اصلی‌ترین روش‌های برقراری ارتباط با دیگران، استفاده از کلام و صحبت کردن است. در کتاب قدرت هوش کلامی اثر تونی بوزان هم به همین موضوع پرداخته شده است. با داشتن دامنه لغات گسترده‌تر و حافظه کلامی بهتر، شما می‌توانید به‌سادگی منظورتان را به دیگران برسانید و در هر جمعی سخنرانی کنید.

داشتن هوش کلامی به شما کمک خواهد کرد که راحت‌تر و بهتر با دیگران ارتباط بگیرید و در نتیجه به‌عنوان فردی با روابط عمومی بالا، تیزهوش و اجتماعی شناخته شوید. تونی بوزان در کتاب قدرت هوش کلامی،‌ تمرینات کاربردی را برای افزایش حافظه و دامنه لغات، بالا بردن قدرت ادراک و تقویت زبان بدن به شما آموزش می‌دهد که به شما کمک می‌کنند تبدیل به یک سخنران موفق شوید.

کتاب قدرت هوش کلامی توسط مهین خالصی ترجمه شده و نشر میم هم این کتاب را چاپ کرده است. اگر ترجیح می‌دهید این کتاب را به صورت الکترونیکی در صفحه دسکتاپ یا گوشی موبایل بخوانید، می‌توانید نسخه الکترونیک قدرت هوش کلامی را از همین صفحه از دسته‌بندی سبک زندگی در فیدیبو دانلود کرده و بخوانید.

 تونی بوزان کیست؟

تونی بوزان نویسنده و مشاور انگلیسی، در سال ۱۹۴۲ در شهر میدل‌سکس به دنیا آمد. بوزان تحصیلات اولیه خود را در ونکوور کانادا به پایان رساند و سپس در رشته‌های ریاضیات، روانشناسی و زبان انگلیسی تحصیل کرد. تونی بوزان با استفاده از اطلاعاتی که با تحصیل در رشته‌های مختلف به دست آورده بود، توانست مفهوم نقشه ذهنی را در سال ۱۹۷۰ برای اولین بار به جهان معرفی کند.

بوزان با کمک مفهوم نقشه ذهن موفق شد راهکارهای نوینی برای افزایش قدرت یادگیری افراد طراحی کند. راهکارهای عملی تونی بوزان، باعث شدند که این نویسنده تبدیل به مشاور برخی از معروف‌ترین افراد جهان مانند ورزشکاران و چهره‌های سیاسی شود. بوزان تا کنون کتاب‌های زیادی از جمله قدرت هوش خلاق، نقشه‌های ذهنی ویژه محل کار و قدرت تصویرسازی ذهنی چاپ کرده است که به بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند.

چرا باید کتاب قدرت هوش کلامی را خواند؟

در کتاب قدرت هوش کلامی، تونی بوزان با استفاده از مفهوم نقشه ذهنی و با راهکارهای عملی و کاربردی، به مخاطبان می‌آموزد که حافظه و دامنه لغات خود را افزایش داده و به سادگی در هر جمعی سخنوری کنند. به کمک تمرینات این کتاب شما می‌توانید به فردی تاثیرگذار تبدیل شوید و ضمن برقراری ارتباط صحیح با سایر افراد، آنها را برای انجام خواسته‌هایتان متقاعد کنید.

در کتاب قدرت هوش کلامی،‌ بوزان تمریناتی برای افزایش هوش‌های چندگانه و قدرت ادراک طراحی کرده است و همچنین روش استفاده از زبان بدن و تبدیل شدن به یک سخنران موفق را هم معرفی می‌کند. این کتاب، برای افرادی که قصد دارند تبدیل به یک سخنران حرفه‌ای شوند یا افرادی که می‌خواهند در هر جمعی صحبت کنند بسیار مفید است و به اشخاصی که قصد دارند قدرت حافظه و یادگیری خود را تقویت کنند هم کمک می‌کند.

در بخشی از کتاب قدرت هوش کلامی می‌خوانیم

هر شغل و حرفه‌ای، واژگان و اصطلاحات خاص خودش را دارد. فراموش نکنید که هوش کلامی ارتباط مستقیمی با موفقیت شما در کار دارد. موفق‌ترین افراد، در رشته‌های تخصصی خودشان، واژگانی دارند که بیش از ده درصد مربوط به همان رشته است. به‌تدریج فهرستی از کلماتی تهیه کنید که خاص حرفه خودتان است و مطمئن شوید که هدف‌تان رسیدن به آن حداکثر ده درصدی است. یک راه برای آماده کردن ذهن برای این مهارت واژگانی، اين است که وانمود کنید قبلا به این حداکثر ده درصدی رسیده‌اید. نقش بازی کنید. به‌ ویژه با استفاده از نوع واژگانی که توسط افرادی به کار برده می‌شود که در رشته شما موفق هستند. اگر پشتکار نشان دهید، به زودی نیازی به نقش بازی کردن نخواهید داشت، بلکه آن‌ها جزو زندگی‌تان خواهند شد!

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قدرت هوش کلامی

کتاب قدرت هوش کلامی، به شما کمک می‌کند که از حداکثر ظرفیت ذهنی‌تان برای یادگیری و توسعه فردی استفاده کنید. اگر به خواندن کتاب‌های دیگری در این زمینه علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم کتاب‌هایی که در ادامه درباره آنها صحبت می‌کنیم را هم از دست ندهید:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۰ مگابایت
تعداد صفحات
280 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۰:۰۰
نویسندهتونی بوزان
مترجمثریا شریفی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the power of verbal intellingence.۲۰۰۲
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۰ مگابایت
۲۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت هوش کلامی
٪30
قدرت هوش کلامی
ده روش برای به کارگیری نبوغ کلامی تان
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان