0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قوانین طبیعت انسان

معرفی، خرید و دانلود کتاب قوانین طبیعت انسان

نویسنده:
رابرت گرین
درباره قوانین طبیعت انسان

قوانین طبیعت انسان (The Laws of Human Nature) نوشته رابرت گرین به یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در زندگی انسان، یعنی درک انگیزه‌ها و رفتار انسان‌ها در قبال این انگیزه‌ها پرداخته است. در کتاب قوانین طبیعت انسان به این موضوع اشاره می‌شود که هراندازه در تکنولوژی پیشرفت کرده‌ایم؛ اما طبیعتمان به دوران ابتدایی پیدایش بشر نزدیک است. در ادامه نویسنده  ۱۸ قانون را معرفی می‌کند که به ما می‌آموزد که چه کسی هستیم و چرا این‌طور زندگی می‌کنیم؟ در این کتاب مطالب زیادی در خصوص علت رفتارهای مردم بیان می‌شود؛ چرا که زندگی ما انسان‌ها در زندگی اجتماعی، به ارتباطمان با دیگر افراد وابسته است و فهم دلیل رفتارهای دیگران، ابزاری مهم و قدرتمند خواهد بود. می‌توان گفت بدون این ابزار، سایر استعدادها و توانایی‌هایمان زیاد به ما کمک نخواهد کرد. پنهان‌کاری، کوته‌بینی و پیگیری موارد پیش‌پاافتاده در زندگی روزمره، تلاش برای رضایت فوری، بی‌قراری و صحبت‌های بی‌هدف، خودارزیابی عقاید، حالت‌های تدافعی، قوانین خودشکنی و میزان تأثیر ما بر شرایط، سرکوب و حسادت از مباحثی هستند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته می‌شود.

معرفی رابرت گرین

رابرت گرین، متولد سال 1959، نویسنده‌ی آمریکایی است. او بزرگ شده در شهر لس‌آنجلس بزرگ است و در دانشگاه برکلی کالیفرنیا تحصیلاتش را آغاز کرد. او سپس تحصیلات خود را در دانشگاه ویسکانسین - مدیسون ادامه داد. گرین قبل از نویسندگی، شغل‌های بسیار زیادی را تجربه کرد و سرانجام در سال 1995 به شکلی جدی نویسندگی را به‌عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرد. اولین کتابش سه سال بعدازاین تصمیم به انتشار رسید. «قوانین روزانه» و «سوّمین قانون قدرت » از دیگر آثار این نویسنده هستند که به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

پنج دلیل برای خواندن کتاب قوانین طبیعت انسان

کتاب خواندنی قوانین طبیعت از آن دست کتاب‌هایی است که با خواندنش زندگی‌تان دچار تغییر می‌شود. در ادامه دلایل دیگری که به شما می‌گوید چرا این کتاب را بخوانید مطرح می‌کنیم:

  • آموزه‌های کتاب قوانین طبیعت انسان به شما در تغییر مثبت شرایط زندگی‌تان کمک می‌کند.
  • خواندن این کتاب شما را در شناخت خودتان یاری می‌دهد.
  • با مطالعه این کتاب می‌آموزید چرایی رفتار دیگران را درک کنید
  • با کمک این کتاب می‌توانید روابطتان با دیگر افراد را بهبود ببخشید.
  • کتاب قوانی طبیعت انسان به شما یادآوری می‌کند بهتر است از چه افرادی دوری کنید.

نویسنده کتاب قوانین طبیعت انسان رابرت گرین است و فاطمه باغستانی آن را ترجمه کرده است. این کتاب توسط انتشارات نسل نواندیش چاپش شده و نسخه الکترونیکی آن نیز در فیدیبو در دسته‌بندی روان‌شناسی قابل دانلود است.

در بخشی از کتاب قوانین طبیعت انسان می‌خونیم

اگر شما استعدادی ذاتی دارید که موجب برتری‌تان نسبت به دیگران می‌شود، باید از خطرات آن آگاه باشید و زیاد آن را به نمایش نگذارید. گاهی حتی لازم است برای ازبین‌بردن حسادت دیگران، برخی اشتباهات را مرتکب شوید و برتری ذاتی خود را پنهان کنید. اگر شما استعداد علمی دارید، برای دیگران روشن کنید که چقدر آرزو دارید مهارت‌های اجتماعی بالاتری داشته باشید. بیرون از حوزۀ تخصصی خود کمی دست‌وپا چلفتی باشید تا خیال حسودان راحت شود. به نظر می‌رسید جان اف. کندی از دید مردم آمریکا بسیار عالی و کامل بود. او باهوش، خوش‌تیپ و جذاب بود. همسری زیبا داشت و به‌خاطر این‌همه ویژگی مثبت خیلی‌ها به او حسادت می‌کردند و دوست‌داشتن او برایشان سخت شده بود. به‌محض اینکه او در اوایل ریاست‌جمهوری خود در حملۀ ناموفق به کوبا طی عملیاتی معروف به عملیات خلیج خوک‌ها دچار شکست و اشتباه شد و مسئولیت کامل این اشتباه را پذیرفت، آرای انتخاباتی او به اوج رسید. گویی این اشتباه او را در نظر مردم به انسانی عادی تبدیل کرده بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قوانین طبیعت انسان

اگر از خواندن کتاب‌های روان‌شناسی و حوزه موفقیت و خودیاری لذت می‌برید کتاب‌های زیر را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
6.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
656 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۱:۵۲:۰۰
نویسندهرابرت گرین
مترجمفاطمه باغستانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The laws of human nature, ۲۰۱۸.‎
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۶.۱۴ مگابایت
۶۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
16 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1
سرگرم‌کننده 🧩

برای کتاب های که نویسنده مرد هست بهتره گوینده آقا بزارن اینجوری حس بهتری میده

1

عالی

2.3
(6)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
119,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
قوانین طبیعت انسان
قوانین طبیعت انسان
رابرت گرین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قوانین طبیعت انسان
قوانین طبیعت انسان
رابرت گرین
انتشارات نسل نواندیش
2.3
(6)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
119,900
تومان