0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صبح جادویی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صبح جادویی

شش عادتی که قبل از ساعت هشت صبح زندگی شما را دگرگون می کند
نویسنده:
هال الرود
درباره صبح جادویی

کتاب صبح جادویی (The miracle morning) در رابطه با شش عادتی است که در صورت اجرای آن‌ها پیش از ساعت هشت صبح می‌توانیم زندگی‌مان را متحول کنیم. کتاب فوق از ده فصل اصلی تشکیل شده است. ۵ فصل ابتدایی ماهیتی مقدماتی و تئوریک دارند اما فصل ششم بسیار مفصل است و در آن ۶ عادت برای داشتن زندگی بهتر را یاد می‌گیریم. این عادت‌ها به صورت خلاصه خ‌.و‌ا‌.س‌.ت.ن نام دارد که خواندن، ورزش، انتقال فکر، سکوت، تجسم و نوشتن هستند. ما در این کتاب یاد می‌گیریم تا این برنامه شش‌گانه را شخصی‌سازی کنیم. بخش‌های بعدی کتاب به جزئیات این برنامه اشاره می‌کنند. پس از اتمام ده بخش اصلی، نتیجه‌گیری مفصلی در کتاب وجود دارد و در ادامه آن تعدادی نکته تکمیلی نیز گفته می‌شود.

این کتاب در سال ۲۰۱۲ تالیف شد و به دلیل استقبال بالا از آن، به ده‌ها زبان مختلف ترجمه شد. فاطمه کریمی در سال ۱۴۰۰ این کتاب را به زبان فارسی توسط انتشارات نسل نواندیش ترجمه کرده است.

درباره نویسنده

هال الرود‌ (Hall Elrod) در سال ۱۹۷۹ دیده به جهان گشود. او نویسنده، سخنران انگیزشی و مربی موفقیت اهل ایالات متحده آمریکا است. این نویسنده کتاب‌های زیادی نوشته است که می‌توان به معجزه سحرخیزی و معادله معجزه اشاره کرد.

وقتی هال ۲۰ ساله بود یک تصادف هولناکی را تجربه کرد و به مدت ۶ دقیقه علائم حیاتی نداشت. یازده استخوان او شکست و دچار آسیب مغزی شد. به او گفتند که دیگر هرگز نمی‌تواند راه برود.
هال توانست بر منطق پزشکان و قربانی بودن خود غلبه کند و به یکی از چهره‌های تاثیرگذار آمریکایی تبدیل شود.

هال زندگی‌اش رو صرف این کرده است تا به دیگران نشان دهد چگونه بر چالش‌هایشان پیروز شوند و توانایی‌های بالقوه‌ای را که در درون هر یک از  ما وجود دارد، شکوفا کنند. همچنین هال یکی از بهترین‌ سخنرانان موفقیت در آمریکاست‌. در حالی‌که موسسات و سازمان‌ها به طور مرتب برای سخنرانی در کنفرانس‌ها و مراسمشان‌ از او دعوت می‌کنند، او به تاثیرگذاری مثبت بر زندگی جوانان علاقه فراوان دارد‌.

برای مدت بیش از یک دهه، ارائه‌های هال بر بیش از صدهزار مخاطب در سراسر آمریکا و کانادا تاثیر گذاشته است‌. او در ده‌ها برنامه رادیویی و تلویزیونی در سراسر آمریکا حاضر و در کتاب‌های زیادی از او نام برده شده است.

3 دلیل برای مطالعه باید کتاب صبح جادویی

  • اگر به کتاب‌هایی که در حوزه توسعه فردی، روانشناسی و مهارت‌های زندگی نوشته شده‌اند علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم تا کتاب صبح جادویی را بخوانید‌.
  • این کتاب لحن ساده و صمیمانه‌ای دارد و کمک‌تان می‌کند تا زندگی بهتر و سالم‌تری داشته باشید و بتوانید موقعیت شغلی بهتر و ثروت بیشتری به دست بیاوردید‌‌.
  • این اثر دارای تمرینات و تکنیک‌هایی است که باید آن‌ها را انجام دهید تا به آهستگی ایجاد عادات مثبت را در خود نهادینه کنید. 

در بخشی از کتاب صبح جادویی می‌خوانیم

هر روز که من و شما از خواب بیدار می‌شویم. با چالش جهانی مشابهی روبه‌رو می‌شویم: غلبه بر معمولی بودن و زندگی با تمام قوا. بزرگ‌ترین چالش تاریخ زندگی انسان این است که بهانه‌هایمان را کنار بگذاریم. کار درست را انجام دهیم همه تلاشمان را بکنیم و زندگی سطح ده خودمان را بسازیم؛ همان زندگی‌ای که واقعاً می‌خواهیم.بدون هیچ محدودیتی زندگی‌ای که تعداد خیلی کمی از مردم فرصت تجربه‌اش را دارند.

براساس گزارش سازمان تأمین اجتماعی، اگر شما به‌طور تصادفی صد نفر را در آغاز جایگاه شغلی‌شان در نظر بگیرید و برای چهل سال آینده و تا هنگام رسیدن به سن بازنشستگی دنبالشان کنید. درمی‌یابید: فقط یک نفر از آن‌ها ثروتمند خواهد شد. چهار نفر از آن‌ها امنیت مالی خواهند داشت. پنج نفر به کارشان ادامه می‌دهند. نه به این خاطر که می‌خواهند. بلکه مجبور به ادامه دادن‌اند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صبح جادویی

اگر کتاب صبح جادویی برای شما جذاب و خواندنی است و دوست دارید در این حوزه اطلاعات بیشتری کسی کنید کتاب هفت عادت مردمان موثر نوشته استفان کاوی و خرده‌ عادت‌ها نوشته جیمز کلیر برایتان مناسب خواهد بود. همه این کتاب‌ها روی این نکته تاکید دارند که با تغییر برخی از عادت‌ها می‌توان مسیر زندگی را تغییر داد‌.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۵ مگابایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسندههال الرود
مترجمفاطمه کریمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the miracle morning
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۵ مگابایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صبح جادویی
٪30
صبح جادویی
شش عادتی که قبل از ساعت هشت صبح زندگی شما را دگرگون می کند
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان