0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صبح معجزه آسا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صبح معجزه آسا

رازی تضمینی برای تغییر زندگی قبل از ۸ صبح
نویسنده:
هال الرود
درباره صبح معجزه آسا
یکی از تاثیرگذارترین جملاتی که در زندگی ام شنیدم، از اپرا بود، "بزرگ‌ترین ماجراجویی زندگی شما این است که در شرایط رویایی‌تان زندگی کنید." بی‌نهایت با این جمله موافقم. متاسفانه، تعداد افرادی که توانسته‌اند به زندگی رویایی خود برسند آنقدر کم است که این جمله عملا کاربرد خود را از دست می‌دهد و تبدیل به یک کلیشه شده است. اکثر مردم به یک زندگی متوسط قانع می‌شوند و هر چیزی که به آن‌ها داده می‌شود را می‌پذیرند بدون این که کوچک‌ترین اعتراضی داشته باشند. حتی این درباره بسیاری از افرادی که در تجارت هم موفق هستند صادق است: بسیاری از آن‌ها در زمینه‌های دیگر مانند سلامت یا روابط شخصی به متوسط یا پایین‌تر از آن قانع هستند. این را ست‌گادین، نویسنده معروف، به بهترین شکل بیان کرده است، "آیا بین متوسط و معمولی تفاوتی وجود دارد؟ خیر." هیچ شخصی، هیچ شی و هیچ چیز دیگری وجود ندارد که شما را مجبور کند تنها به دلیل این که شخص دیگری قانع به شرایطی کمتر از ایده‌آلش است، شما نیز به شرایط متوسط و کمتر از ایده‌آل رضایت دهید. باید بدانید که شما نیز می‌توانید جز انسان‌هایی باشید که زندگی رویایی دارند که همه انسان‌ها مستحق آن هستند. شما می‌توانید هر چیزی، شادی، سلامتی، ثروت، آزادی، موفقیت، عشق و هر چیز دیگری را با هم داشته باشید. اگر به موفقیت، رضایت و کامیابی در هر زمینه از زندگی خود را در مقیاس یک تا ده امتیاز بدهیم، همه ما بدون استثنا امتیاز ۱۰ را می‌خواهیم، درست است؟ تا به حال ندیدم که شخصی بیاید و بگویید که "نه، من فقط سلامتی در حد نمره ۷ را می‌خواهم چون علاقه‌ای ندارم که بیش از حد سالم باشم و انرژی زیادی داشته باشم." یا "می‌دانید، من راحت‌ترم که روابط با نمره ۵ را داشته باشم. چون کلا خیلی علاقه دارم تا با افرادی که برایم مهم هستند بجنگم و از این که نیازهایم برآورده نشوند لذت می‌برم و علاقه‌ای به خوشحالی زیاد ندارم." اما اگر من به شما بگویم که ساختن و داشتن بهترین سبک زندگی یعنی همان زندگی با نمره ۱۰ و رسیدن به موفقیت، شادی، سلامت و ثروت فراتر از انتظار نه تنها امکان‌پذیر بلکه ساده است، چه فکری می‌کنید؟ و اگر بگویم که همه این‌ها با چگونگی بیدار شدن شما در صبح شروع می‌شوند و گام‌های ساده کوچکی وجود دارند که با برداشتن آن‌ها از همین امروز می‌توانید به شخصی تبدیل شوید که باعث می‌شود بتوانید بالاترین سطح‌های موفقیت در هر زمینه‌ای زندگی را بسازید که همیشه می‌خواستید و مستحق آن‌ها بودید، چه فکری می‌کنید؟ هیجان زده می‌شوید؟ یا اصلا حرف من را باور نمی‌کنید؟ خیلی ها هستند که نمی‌توانند حرف من را باور کنند زیرا خسته شده‌اند و قبلا هر چیزی را امتحان کرده‌اند تا شاید بتوانند مشکلات زندگی خود را رفع کنند اما نتوانستند. آن‌ها را درک می‌کنم زیرا من هم قبلا در چنین شرایطی بودم. اما با گذشت زمان مواردی را یاد گرفتم که همه چیز را برای من تغییر دادند. به خاطر نتایجی که گرفتم، به شما پیشنهاد کمک می‌دهم و شما را به سمت دیگر زندگی دعوت می‌کنم یعنی جاهایی که نه تنها زندگی در آن‌ها خوب است، بلکه به مراتب شگفت‌انگیزتر از چیزی است که می‌توانستیم تصور کنیم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۳ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسندههال الرود
مترجمامیراحسان رضایی
ناشرمهرگان قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Mircale Morning 30 day life transformation challenge
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
44,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۳ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
4 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

لچه ها من این کتاب رو خوندم،من هیچوقت اهل نظر دادن نبودم ولی ازاونجایی که نیازمندم ب نظر بقیه برای خرید کتاب تصمیم گرفتم نظراتمو بگم ازاین ب بعد.این کتاب عالیه ،ترجمش هم عالیه،و اینکه من امروز روز سیزدهم صبح معجزه آسام و خیلی خوشحالممم اگه هیچوفت ب هیچ کاری نمیرسید و میخواید زندگیتون تغییر کنه این کتاب تاثیر خوبی داره،مخصوصا برای دانشجوها ،?

1

سلام وقت بخیر کتاب که عالیه من از دو نشر خوندم از ناشر و مترجم کمال تشکر رو دارم بسته شروع سریع هم ترجمه کردند و در کتاب قرار دادند و تمام جدول ها و نمودار ها رو قرار دادند. اما ترجمه افتضاحه برخی جملات اصلا معنی ندارند. ممنون از فیدیبو

4

کتاب فوق العاده ای هستش. یکی از دوستانم یک نسخه دیگه ترجمه شده از این کتاب رو داره، اما این یکی کامل هستش و بخش مربوط به چالش سی روزه رو به طور کامل توی خودش داره.

5
انگیزه‌بخش 🚀
حال‌خوب‌کن ✨
پربار 🌳
آموزنده 🦉
آرامش‌بخش 🌱

کتاب خوبی بود یه جهت فکری جدید و مثبتی به آدم میده و باعث میشه سستی ها و کاستی های بی دلیل رو کنار بزنیم و از نو شروع کنیم

4

سلام کتاب صبح معجزه آسا فایل صوتی نداره ؟

4

کتاب بسیار عالی ای هست، به همه انسانها پیشنهادش میدم با عشق

3

سلام این کتاب برای موفقیت تحصیلی مفید هست؟؟؟؟

5

فوق العادس یه کتاب عالی و انگیزشی و کاربردی

4

کتاب عالی هست و به آدم کلی انگیزه میده

5

فوق العاده انگیزشی و تاثیرگذاره

نمایش 3 نقد دیگر
4.2
(23)
آموزنده 🦉 (1)
22,000
٪50
11,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صبح معجزه آسا
٪50
صبح معجزه آسا
رازی تضمینی برای تغییر زندگی قبل از ۸ صبح
مهرگان قلم
4.2
(23)
آموزنده 🦉 (1)
22,000
٪50
11,000
تومان