0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاش کنارم بودی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کاش کنارم بودی

نویسنده:
رنه کارلینو
ناشر:
ماه آوا
درباره کاش کنارم بودی

کتاب صوتی کاش کنارم بودی نوشته‌ی رنه کارلینو یک رمان عاشقانه است که داستان زندگی شارلوت را در دهه ۳۰ روایت می‌کند. شارلوت زندگی‌اش را به سرگردانی و بی‌هدفی گذرانده و از تجربیات منفی در روابط و شغل‌های بد رنج می‌برد. اما زندگی‌اش تغییر می‌کند زمانی که با آدام، یک نقاش جوان و مرموز، آشنا می‌شود. این آشنایی ناگهانی به شارلوت انگیزه و شادی می‌آورد و او متوجه می‌شود که تاکنون به اشتباه بی‌خیال قدرت‌ها و زیبایی‌های خود بوده است.

خلاصه کتاب صوتی کاش کنارم بودی

شارلوت، یک زن در دهه ۳۰، زندگی‌اش را با شغل بی‌اثر و روابط بد می‌گذراند. او به طور اتفاقی با آدام، یک نقاش جوان و جذاب، آشنا می‌شود و این آشنایی نقطه عطفی در زندگی او می‌شود. شارلوت متوجه می‌شود که تاکنون به اشتباه از قدرت‌ها و زیبایی‌های خود غافل بوده و اکنون به دنبال انگیزه و هدفی تازه در زندگی است.

موضوع کتاب صوتی کاش کنارم بودی چیست

موضوع اصلی کتاب کاش کنارم بودی عشق و رشد شخصی است. این رمان به شکلی زیبا و تاثیرگذار داستان یک زن به نام شارلوت را به تصویر می‌کشد که از ناپذیری‌ها و تجربیات منفی در زندگی به عشق و شادی پرتاب می‌شود. این کتاب در مورد این است که چگونه انگیزه و اهمیت خودشناسی می‌تواند زندگی یک فرد را تغییر دهد و به او کمک کند که از تعصبات و قضاوت‌های منفی خود فرار کند.

هدف نویسنده از نوشتن کتاب کاش کنارم بودی

هدف اصلی نویسنده، رنه کارلینو، در نگارش این کتاب احیای داستانی شگفت‌انگیز و سرشار از انسانیت است. او می‌خواهد خوانندگان را به اهمیت خودشناسی و انگیزه در زندگی ترغیب کند. کارلینو از زبانی ساده و دلنشین برای نقل داستان استفاده می‌کند تا پیامش را به خوانندگان منتقل کند.

خرید کتاب صوتی به زندگی قسم از فیدیبو

کتاب‌های دیگر رنه کارلینو:

·      خودت را دوست بدار (Love Yourself)

·      سفر به قلب (Journey to the Heart)

·      قصه‌های عشق و انگیزه (Love and Motivation Stories)

·      زندگی بهتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم (Life Is Better Than We Think)

چرا باید کتاب صوتی کاش کنارم بودی را بشنویم

کتاب صوتی کاش کنارم بودی با داستان هیجان‌انگیز و شخصیت‌های قوی، به خوانندگان انگیزه می‌دهد تا به خودشان و قدرت‌های خود اعتماد کنند. این کتاب به طرزی دلنشین و شیوا نشان می‌دهد که چگونه انگیزه و عشق می‌توانند زندگی را زیباتر کنند و از تعصبات و قضاوت‌های منفی فراری باشند. با داشتن موضوعاتی که به همه افراد قابل تجربه و ارتقاء است، این کتاب یک پیام امیدبخش برای همه ارائه می‌دهد. کتاب صوتی کاش کنارم بودی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین رمان‌های عاشقانه شناخته شده است و جوایز و رتبه‌های ممتازی در وب‌سایت‌ها و مجلات معتبر ادبی مانند گودریدز (Goodreads) و نیویورک تایمز (The New York Times) به دست آورده است.

در بخشی از کتاب صوتی کاش کنارم بودی می‌شنویم

نزدیکی سپیده‌دم خوابم برد. صبح که از خواب بیدار شدم، چاکی رفته بود. برام یادداشتی گذاشته بود که صبح کلا مشغول تمرین برای مسابقات سه گانه مرد آهنیه و در یخچال برام سالاد کینوا، فتا و زیتون کنار گذاشته تا برای ناهار بخورم. به گمونم واقعا تغییر کرده بود. من تنها کسی بودم که هنوز همونطور بودم. به هر حال تصمیم گرفتم به تماشای بازی سث برم ولی پیش از رفتن به لک الزینور سمت خونه آدام رفتم و همون علامت برای اجاره رو دیدم. از پنجره هم می‌تونستم خالی بودن خونه رو ببینم. ماشین رو پارک کردم و در خونه همسایه رو زدم، به همونکه به آدام یادداشتی درمورد فاکسی داده بود. ولی کسی جواب نداد. برگشتم به ماشین و عبارت نقاشی‌ دیواری‌های لس آنجلس را جست‌وجو کردم.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی کاش کنارم بودی

اگر از شنیدن کتاب صوتی کاش کنارم بودی، لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن و یا شنیدن اثار زیر را از دست ندهید:

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دختری که رهایش کردی

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بلندی های بادگیر

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گتسبی بزرگ

·      معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی من پیش از تو

 



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
412.۷۵ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۱۳:۵۷
نویسندهرنه کارلینو
مترجمبهاره نوبهار
راوی نگین خواجه نصیر
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۱۲.۷۵ مگابایت
۰۷:۱۳:۵۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
28 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار کتاب جذابی بود اگر به دید بهتری نگاه بشه ازش ایراد نمیگرید،البته دو سه نظر دیدم که دوست نداشتن ولی بهتر خودمون رو جای شخصیتهای داستان قرار بدیم و یک فردی که در جوانی زندگی کلیشه ای،داره و هدف خاصی برای زندگیش نداره یواش یواش بخاطر رویدادهای تلخ و شیرین و تجربه هایی که در زندگیش پیش میاد باعث میشه دیدش به زندگی تغییر کنه و ارزش و مفهموم خانواده و تمام لذتهای روزمره زندگی که برای همه ما عادی شده و اصلا بهش توجه نمیکنیم نعمت سلامتی و زندگی رو درک نمیکنیم و مدام در استرس و کار و پول در آوردن سلامتیمون رو ، عمر با ارزشمون رو میگذرونیم و نمیدونیم زندگی همین لحظه حال و لذت بردن از چیزهای کوچیک هر روز و وقت گذروندن کنار عزیزانمونه، تا وقتیکه میدونیم این دنیا فانی و گذراست

4

داستان کتاب سرگرم کننده و تاحدودی جذاب بود اما به جهت شبهاتش به فیلم &#۳۴;من پیش از تو &#۳۴; باعث می شد تمام مدت در صدد مقایسه این دو داستان و یا به یاداوردن فیلم باشی. به نظرم تک صدا پیشگی و تک صدایی داستان توسط یک صداپیشه اگرچه جذابه ، اما وقتی پای تعدد کارکتر درداستان وسط است، می بایست متفاوت ظبط انجام شود وگرنه غلب شاهد صدهایی نامتعارف و ناهماهنگ با شخصیت داستانی هستیم که تمرکز شنیداری را بهم می ریزد مثلا صدای مرد یا پیرمرد گاه بسیار مضحک و یا غیر واقعی است چون صداپیشه مجبور است نزدیک به ده شخصیت صدا از حنجره اش تولید کند 😐

3

رمان درام گاها مهیج گاها خسته کننده رمان عشقی که درین دوران بهتره بگیم رمان تخیلی که بیشتر شبیه سریال های فقط سرگرم کننده که گوینده محترم با تبحرشان توانستن این حسن را به این کتاب اضافه کنند.

5

عالی عالی عالی در عین این که ناراحت کننده هستش ولی سرشار از امید هست و پیشرفت و دیدگاهی که تغییر میکنه تو طول رمان واقعا عالی هست راوی های این انتشارات درجه یک هستن

4

مثل همیشه گویندگی خانم خواجه نصیر عالی بود تمامی حس ها القا میشد.اما داستان کتاب ی جورایی شبیه کتاب من پیش از تو بود .

1

داستان بشدت زرد و بی محتوا ، حیف وقت بود. خانم خواجه نصیر مثل همیشه عالی بودند. ولی حیف از ایشون که یه همچین کتاب بیخودی رو روایت کردند.

1

رمان ضعیف با موضوع تکراری،راوی خیلی بد بجای آقایون صحبت میکنه و تغییر لحنش مسخره بود،در کل گوش دادن به این رمان بنظرم وقت تلف کردن بود

5

کتاب خیلی قشنگی بود درام و غمناک و البته جاهای جذابم داشت? روایت خانم خواجه نصیر هم که اصلا عالی بود. واقعا ایشون بی نظیرن?

1

انقدر این عشق به نظرم غیرمنطقی اومد و باهاش نتونستم ارتباط بگیرم که سرنوشتش اصلا برام اهمیت نداشت. در کل کتابو اصلا دوست نداشتم

3

کتاب چندان تعریفی نداره البته من جایی خوندم داستان کتاب واقعی هست ولی با صدای خانم خواجه نصیر نمیشد نصفه رهاش کرد

نمایش 18 نقد دیگر
3.5
(36)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
70,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاش کنارم بودی
کاش کنارم بودی
رنه کارلینو
ماه آوا
3.5
(36)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
70,200
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر