0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رویای نیمه شب

معرفی، خرید و دانلود کتاب رویای نیمه شب

نویسنده:
مظفر سالاری
درباره رویای نیمه شب

کتاب رویای نیمه شب نوشته مظفر سالاری با ترکیب مناسبی از داستان عاشقانه و زمینه مذهبی، یک تجربه مطالعه جذاب و متفاوت را به خوانندگان ارائه می‌دهد. این داستان، ارتباط عاشقانه بین دو شخص با پس‌زمینه‌های مذهبی متفاوت را روایت می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه عوامل فرهنگی و مذهبی می‌توانند بر روی روابط انسانی تأثیر بگذارند. برای علاقه‌مندان به داستان‌های دینامیک و پر از چالش‌ با پس‌زمینه مذهبی، مطالعه این کتاب یک تجربه متفاوت و به یاد ماندنی خواهد بود. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فیدیبو سر بزنید.

درباره مظفر سالاری

مظفر سالاری، در سال ۱۳۴۱ در یزد متولد شد. او نویسنده‌ای است که عشق به ادبیات را از دوران کودکی در خود پرورش داد. سالاری از دوم دبستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شد و این آشنایی باعث شد که علاقه‌اش به ادبیات به شدت تقویت شود. هرچند وی در مسیر تحصیلی خود وارد حوزه‌ علمیه شد، اما همچنان به نوشتن و همکاری با نشریات کودک و نوجوان ادامه داد. داستان‌های سالاری اغلب به موضوعات عاشقانه و مذهبی می‌پردازند و آثار گوناگونی از او در این زمینه منتشر شده است، که از جمله آن‌ها می‌توان به «سفرنامه الیزابت، دعبل و زلفا، رویای نیمه شب، درون‌مایه‌ها و دست‌مایه‌های نمایش قرآنی، قایق راندن به اقیانوس، قصه‌های من و ننه آغا و گشایش داستان» اشاره کرد.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از مظفر سالاری عبارتند از:

  • کتاب جان به لب: در این کتابی با خاطرات افرادی آشنا می‌شوید که برای برابر کردن کفه عدالت جان ‌به لب می‌شوند. کتاب جان بر لب داستان زندگی متهمانی را روایت می‌کند که جانشان بستگی به حکمی دارد که قضات صادر می‌کنند.
  • کتاب گوهر شب چراغ: این کتاب به بخش‌هایی از زندگی حاج شیخ غلام‌رضا یزدی می پردازد و تا جای ممکن به محاسن اخلاقی این شخص اشاره می‌کند. اگر از دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای هستید خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • کتاب مرا با خودت ببر: این کتاب داستان زندگی امام جواد (ع) و حوادث و اتفاقات دوران ایشان را روایت می‌کند. این کتاب روایتی دقیق از وضعیت اجتماعی و اقتصادی آن زمان است.

جهت مشاهده سایر آثار مظفر سالاری کلیک کنید.

چرا باید کتاب رویای نیمه شب را بخوانیم

کتاب رویای نیمه شب به علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه و علاقه‌مندان به کشف و تبادل نظر درباره‌ این ژانر پیشنهاد می‌شود. این کتاب با ترکیبی از عناصر عاشقانه و پس‌زمینه‌های مذهبی، یک فرصت مناسب برای شناخت عمیق‌تر از دنیای این ژانر ارائه می‌دهد. اگر تاکنون به علت تردید و شک نسبت به رمان‌های عاشقانه از آن‌ها دوری می‌کشید، این کتاب می‌تواند فرصتی باشد تا با دیدی تازه به این ژانر و علل محبوبیت آن آشنا شوید. این کتاب همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا با چرایی علاقه‌مندی مخاطبان به داستان‌های عاشقانه و مذهبی آشنا شوید و علل پنهانی آن را کشف کنید.

در بخشی از کتاب رویای نیمه شب می‌خوانیم

پدربزرگ از پشت قفسه ها بیرون آمد و به گوشواره ای زیبا و گران بها که من طراحی کرده بودم و ساخته بودم، اشاره کرد. خوشحال شدم که آن را برای ریحانه انتخاب کرده بود؛ هرچند بعید می دیدم که مادرش زیر بار قیمت آن برود. گوشواره را بیرون آوردم و به پدربزرگ دادم. طراحی و ساخت این گوشواره کار هاشم است. حرف ندارد! مادر ریحانه گوشواره ها را گرفت و ورانداز کرد: قشنگ اند، ولی ما چیزی ارزان می خواهیم. مادر ریحانه گوشواره ها را روی مخمل گذاشت. با نگاهش گوشواره های قبلی را جستجو کرد. پدربزرگ گوشواره های گران بها را توی جعبه کوچکی گذاشت. جعبه را به طرف مادر ریحانه سراند.

 پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب رویای نیمه شب

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
280 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۰:۰۰
نویسندهمظفر سالاری
ناشرکتابستان معرفت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
55,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۵ مگابایت
۲۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 51 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
11 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

قلم نویسنده بسیار زیبا و تاثیر گذار است اما کل داستان ، شبیه یک داستان برای نوجوانان است ، چگونه حاکمی با چنان قساوت تحت تاثیر حرفهای دخترش عمل میکند. یا دختر حاکم که در ابتدا بسیار خودخواه و هوس باز می آید ناگهان چنین عاقلانه رفتار میکند ، در پایان هم همه عاقبت به خیر میشوند و ...

5

یک اتفاق واقعی و کرامت آقا امام زمان به یکی از شیعیان معتقد را در قالب داستان عشقی عمیق بین پسر سنی و دختر شیعه، به شکلی ساده و روان به تصویر کشیده بود. از این لحاظ جالب بود

2

یک رمان عامه پسند که چیزی مثل سریال های تلویزیونه. اگر به خوندن رمان های درجه یک ادبیات ایران و جهان عادت دارین این کتاب بسیار دم دستی خواهد بود براتون.

5

این کتاب خیلی زیبا و قشنگ بود پیشنهاد میکنم کتاب های دیگر آقای سالاری هم بخونید از جمله من را با خودت ببر را

4

توانایی نویسنده در تصویر سازی و شخصیت پردازی ها قابل تحسینه اما بخش هایی از داستان برای مخاطب غیرقابل باور بود و همچنین تمرکز و تاکید بر اون موضوع جالب نبود

5

عالی بود، شبیه داستان زندگی منه و با این تفاوت که اونا به هم رسیدن ما به هم نرسیدیم :(((( فقط میتونم بگم که شک نکنید واس خوندن این کتاب???

4

رمان عاشقانه و مذهبی .. ژانری ک من دوست ندارم اما تصویر سازی قشنگی داشت

5

خیلی دوستش داشتم. توصیف جزئیات خیلی خوب بود. و مهم تر اینکه در مورد یک حکایت واقعی از امام زمان علیه السلام بود.

1

کتاب در حد بچه های دبیرستانی بود،یه جاهایی فک میکنی سر کلاس دینی نشستی😶برای بچه ها بد نیست...

4

کتاب جالبیه منو تو روند داستان غرق خودش کرد

نمایش 12 نقد دیگر
4.2
(51)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
رویای نیمه شب
رویای نیمه شب
مظفر سالاری

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رویای نیمه شب
رویای نیمه شب
مظفر سالاری
کتابستان معرفت
4.2
(51)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
30,000
تومان