0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جوجه اردک زشت درون

معرفی، خرید و دانلود کتاب جوجه اردک زشت درون

نویسنده:
دبی فورد
درباره جوجه اردک زشت درون

گاهی اوقات ضعف‌های ما باعث می‌شوند تا از مسیر آرامش و زندگی هدفمند دور شده و در تاریکی‌های وجودمات غرق بشویم. جوجه اردک زشت درون یا نیمه تاریک وجود به ما کمک می‌کند تا این ضعف‌ها را شناخته و احساسات منفی را از خود دور کنیم.

دبی فورد در کتاب جوجه اردک زشت درون  با عنوان اصلی The dark side of the light chasers بیان می‌کند که هر انسانی دارای بخش تاریکی در وجود خود است که افکار و رفتارهای منفی از این بخش نشات می‌گیرند در واقع آسیب‌هایی که در طول زندگی به ما وارد شده باعث بیشتر شدن این تاریکی‌های وجودی می‌شود. جوجه اردک زشت درون کتابی است برای تغییر افکار و زندگی زیرا به خواننده‌ی خود کمک می‌کند تا ضعف‌های خود را شناخته و سپس آن‌ها را بپذیرد. جوجه اردک زشت درون با ترجمه فرشید قهرمانی توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی به چاپ رسیده است. شما با مراجعه به دسته بندی روانشناسی، می‌توانید به دیگر کتاب‌های حوزه موفقیت در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم

دبی فورد Debbie Ford نویسنده، سخنران و معلم انگیزشی آمریکایی است که در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمده است. او با برگزاری دوره‌های مختلف و انتشار کتاب‌های موفقیت به هزاران نفر در سراسر دنیا کمک کرده تا زندگی خود را متوحل کنند. 9 عنوان از کتاب‌های دبی فورد تا کنون در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. او در سال 2013 بر اثر بیماری سرطان از دنیا رفت اما آثار بسیار زیادی از خود به یادگار گذاشته است. شما می‌توانید بعضی از آن‌ها را در زیر مشاهده کنید:

4 دلیل برای اینکه چرا باید کتاب جوجه اردک زشت درون را بخوانیم

انسان‌ها همگی دارای ویژگی‌ها و ضعف‌های متفاوتی هستند که همین امر باعث می‌شود تا با شخصیت‌های گوناگون در زندگی روبرو بشویم اما مسئلا اینجاست که آیا تا به حال به این فکر کرده‌ایم که ریشه مشکلات را در خودمان پیدا کنیم؟ خواندن جوجه اردک زشت درون این امکان را به ما می‌دهد که:

  • ضعف‌های وجودی خودمان را شناخته و آن‌ها را بپذیریم.

  • ویژگی‌های خودمان را بشناسیم و به آشتی با خود برسیم.

  • زندگی خود را تغییر دهیم.

  • در راستای رسیدن به آرزوهایمان تلاش کنیم.

در بخشی از کتاب جوجه اردک زشت درون می‌خوانیم:

پس از گذشت زمانی طولانی متوجه شدم که آنچه درون من است، هزاران هزار ویژگی و خصوصیتی است که در انسان‌های مختلف وجود دارد و آنچه در عمق هر انسانی مشاهده می‌کنیم طرح کلی و یکسان از تمامی انسان‌ها است. 

هنگامی که به دیگران به دلیل اشتباهاتشان لقبی می‌دهید، کمی صبر کنید و ببینید آیا خودتان را با همین لقب نامگذاری می‌کنید. اگر با خودتان صادق باشید پاسختان بی تردید بله خواهد بود. جهان آینه‌ای عظیم است که پیوسته بخش‌هایی از وجودتان را بازمی‌تاباند.

شخصیت‌های درونی ما باعث رفتارهایی می‌شوند که آنها را غیرقابل پذیرش می‌دانیم. به همین دلیل است که این شخصیت‌ها را سرکوب کرده‌ایم. به دلیل اینکه بخش‌هایی از وجودم را همراه سرکوب این موارد بسته‌ام و آن‌ها را بسته نگه داشته‌ام، با کلیت وجودم در ارتباط نیستم.

 از آنجایی که به بسیاری از ما گفته‌ شده مغرور نباشیم، برخی از این ارزشمندترین استعدادهای خود را مدفون کرده‌ایم. این ویژگی‌های مدفون شده تبدیل به سایه‌‌ی روشن ما شده‌اند. ما سایه‌ی روشن خود را در همان کوله‌بار سایه‌ی تاریک خود به دوش می‌کشیم. بازپس گرفتن و پذیرفتن ویژگی‌های سایه‌ی روشن ما به همان اندازه‌ی سایه‌ی تاریک دشوار است. 

نیاز ما به حق به جانب بودن و احساس امنیت، راهمان برای داشتن تعهد نسبت به زندگی را سد می‌کند. اگر انگیزه‌هایمان را زیر سوال ببریم احساس ناامنی خواهیم کرد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب جوجه اردک زشت درون

احساس نارضایتی درونی سد راهما می‌شوند تا از آرامش و لذت‌های زندگی دور بشویم. انسان‌ها همگی دارای ویژگی‌های منفی و مثبتی هستند که شخصیت آن‌ها را می‌سازند و بهترین کار این است که آن‌ها را شناخته و سپس در راستای بهبودشان تلاش کنیم. اگر شما در تلاش هستید تا زندگی فردی خود را بهتر کنید، به عناوین زیر سر بزنید: 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۵۰ مگابایت
تعداد صفحات
212 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۰۴:۰۰
نویسندهدبی فورد
مترجمفرشید قهرمانی
ناشربنیاد فرهنگ زندگی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The dark side of the light chasers
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۵۰ مگابایت
۲۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
9 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دستتون درد نکنه که نوشتین قبلا با چه اسمی منتشر شده

5

کتاب صوتیش رونشر بدید

5

کتاب بی نظیر در زمینه سایه ها

5

خوبه

5

کتاب خوبی بود

5

عالیه??

1

Ali

4.3
(32)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جوجه اردک زشت درون
جوجه اردک زشت درون
دبی فورد
بنیاد فرهنگ زندگی
4.3
(32)
60,000
تومان