0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند

درباره رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
رازهایی درباره‌ی زنان به شما نشان خواهد داد که در واقع دلایل هوشمندانه و ظریفی برای تمامی احساسات، افکار و رفتار‌های ما زن‌ها وجود دارند. بی‌دلیل نیست که پنج بار به مردی که دوستش داریم زنگ می‌زنیم، تا بلکه دست آخر، اورا پیدا کنیم. بی دلیل نیست که هرگاه او در خودش فرو می‌رود، ناراحت می‌شویم و سعی داریم بفهمیم چه چیزی او را ناراحت می‌کند.بی دلیل نیست که هرگاه به برنامه‌ریزی‌های ما علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، ناراحت می‌شویم. دلایل این حالات این نیست که ما عصبی و ضعیف النفس هستیم یا اضطراب و تشویش داریم. تنها دلیل آن است که ما زن هستیم و انگیزه‌های ما با انگیزه‌های مردها تفاوت دارد. در این کتاب خواهید آموخت: سه نیاز پنهان که در بین تمامی زن‌ها مشترک است هفت افسانه از باورهای مردها نسبت به زنان و دلایل غلط بودن آن‌ها. چگونه خشم زنان را شعله ور نکنیم. بیست عامل سرد مزاجی جنسی زن‌ها. چه چیزی زن‌ها را به لحاظ جنسی تحریک می‌کند. ده عادت ارتباطی مردها که زن‌ها را عصبی می‌کند. رازهایی درباره‌ی روابط جنسی که زن‌ها دوست دارند مردها بدانند. چگونه نبرد قدرت را به همکاری و تشریک مساعی بدل کنیم. روش‌ها و راهکارهایی برای عشق ورزی هر چه بیشتر. (چه در داخل بستر و چه در بیرون از آن) اگر شما یک مرد هستید: این کتاب را بخوانید تا رؤیاهای همسرتان را تحقق بخشید. اگر یک زن هستید: این کتاب را بخوانید تا خود را بهتر درک کنید. سپس آن را به مرد زندگی‌تان بدهید تا رابطه‌ای را که همواره رویایش را در سر می‌پروراندید، از آن خود سازید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
4.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
717 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۳:۵۴:۰۰
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمهادی ابراهیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
What women want men to know:the ultimate...
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۲۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
66,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۴.۳۰ مگابایت
۷۱۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 139 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
8 ٪
87 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

من با این مدعا موافقم که زنان و مردان در شیوهٔ ادراک و رفتار تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای دارند و طبعاً هرچه این تفاوت‌ها بهتر شناخته شود، می‌تواند در رابطه تأثیر بهتری بگذارد. به نظرم کتاب خانم آنجلیس مفید است و ارزش مطالعه را دارد، اما سه خلأ در آن می‌بینم: ۱- این کتاب می‌توانست خلاصه‌تر از این باشد و حجمی کمتر داشته باشد. ۲- لازم است این موضوع متضمن مطالعات تخصصی روانشناختی نیز باشد که کمتر در این کتاب به چشم می‌خورد (و نوعاً مبتنی بر تجربهٔ مشاوره است). ۳- بهتر بود هم این کتاب و هم برای نسخهٔ مقابل آن (رازهایی دربارهٔ مردان) را دو نویسنده از دو جنس مختلف می‌نگاشتند، زیرا موضوع دقیقاً دربارهٔ این است که ذهنیت زنانه و ذهنیت مردانه چه تفاوت‌هایی دارند و طبعاً در شناسایی این تفاوت‌ها دو داور از دو جنسیت مختلف بهتر از یک داور از یک جنسیت است. با این حال مطالعهٔ این کتاب می‌تواند آموزنده و مفید باشد و به همین جهت آن را پیشنهاد می‌دهم.

4

حتماً حتماً مطالعه این کتاب رو به همه خانم ها و آقایونی که زندگی و همسرشون رو دوست دارن توصیه می کنم. این کتاب اصلاً شخصی رو محاکمه نمیکنه، اما به زبان خیلی ساده و با مثال سوء تعبیرهایی که ممکنه در هر رابطه ای پیش بیاد رو توضیح میده و براش راه حل پیشنهاد میکنه. من و همسرم که از خووندن این کتاب خیلی لذت بردیم و تأثیر مثبتش رو کاملاً در زندگیمون احساس می کنیم.

4

این کتاب دید خوبی درخصوص ارتباط با زن‌ها به شما میده اما یه نکته‌ای که باید بهش توجه کنیم اینه که این کتاب به صورت کلی درمورد نیمی از جمعیت کره زمین حرف زده برا همین نمیشه تک تک مصداق هارو انتظار داشت که عین کتاب تجربه کنید و نکته دوم اینه که این کتاب فرض کرده که طرف مقابل هیچ مشکلی از نظر شخصیتی و عملکردی نداره و با این فرض یک سری انتظارات رو بیان کرده. برای مثال درجایی گفته که زن‌ها عاشق برنامه ریزی با شریک زندگیشون هستن ولی نگفته اگه زنی باشه که هیچ برنامه‌ای نمیریزه و به برنامه‌ها هم پایبند نیست چی میشه

5

کتابی است قطور ولی با زبانی روان.گول ظاهرش رو نخورید چون صفحات بسیاری از آن به بیان داستان های زوج های موفق یا ناموفق پرداخته است.قبل از این کتاب کتاب "زنان ونوسی و مردان مریخی" رو خواندم. اشتراکاتی بین این دو کتاب به چشم میخوره ولی توصیه میکنم هر دو کتاب را بخوانید چون خواندن هر دو دیدگاه گسترده تری بهتون میده.

5

کلمه به کلمه و جمله به جمله کتاب به معنای واقعی برملا کنندهء راز پشت رفتارها و انتظارت عجیب خانمهاست. کتابی بسیار مفید برای مردان در رابطه. نگارش و ترجمه کتاب فوق العادست انگار یک دوست بسیار باتجربه مهربان و دانا داره برات دلیل رفتارهای زنان رو رمزگشایی میکنه. تا امروز حدود یک سوم کتاب رو خوندم و تاثیر فوق العاده ای روی رابطم کذاشته. شک نکنید در خواندن این کتاب.

4

خدای من یعنی هنوزم کسانی پیدا میشن که هدفشون از خوندن کتاب روانشناسی این باشه که ببینن حق با کیه!؟

5

من تقریبا برای بار دوم ِ که کتاب رو میخونم. کتاب مبتنی بر دانش و تجربیات ارزشمند خانم نویسنده س.. کسی که میخواد روابطه ش رو به بهترین شکل داشته باشه و بسازه بسیار این کتاب بهش کمک میکنه و بنظر من برای بارها و بارها خوندنه.. از احساس دانایی بودن استعفا بدید و با ذهنیت همیشه باید در حال یادگیری و رشد باشم، این کتاب رو مطالعه بفرمایید. در ضمن ترجمه هم عالیه و قدردانم از مترجم و ناشر محترم.

5

من این کتاب رو چند سال پیش نسخه چاپیش رو خریدم، و خوندم تأثیر فوق‌العاده در رابطه ام با همسرم داشت، و هنوز هر چند وقت یکبار به کتاب مراجعه میکنم، این کتاب رو به تمام مردانی که میخوان یه زندگیه عاشقانه رو تجربه کنند توصیه میکنم

4

زنا پیچیده تر از اینن که بشه با یه کتاب توصیفشون کرد😉

2

نویسنده‌ی این کتاب خیلی پرحرفی کرده و برای هر مطلب ساده که با یه پاراگراف میشه جمعش کرد یه فصل نوشته که به نظرم علتش زن بودن نویسنده است :) ! بهتره آقایون به جای این کتاب برن کتاب «مردان مریخی، زنان ونوسی» رو بخونن؛ هم مختصر تره هم مطالب مفیدتری بهتون آموزش می‌ده.

نمایش 77 نقد دیگر
4.1
(139)
پربار 🌳 (1)
109,900
٪30
76,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
٪30
رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
باربارا دی آنجلیس
انتشارات نسل نواندیش
4.1
(139)
پربار 🌳 (1)
109,900
٪30
76,930
تومان