0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چرا؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب چرا؟

نویسنده:
لی لا پراب
ناشر:
کتاب چ
درباره چرا؟


کتاب چرا؟ نوشته‌ی لی لا پراب، یک کتاب داستانی است که در قالب یک داستان فراگیر، به بررسی مسائل عمیق و انسانی می‌پردازد. این داستان تعدادی از شخصیت‌های مختلف را دنبال می‌کند و در طول آن، خواننده با سوالاتی مهم و گاهاً پیچیده مواجه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به چرا ما وجود داریم؟، چرا باید عشق کنیم؟ و چرا باید به دنبال معنای زندگی بگردیم؟ اشاره کرد.

موضوع اصلی این کتاب، مسائل فلسفی و انسانی است. نویسنده با استفاده از داستانی دینامیک و جذاب، به بررسی پرسش‌های اساسی انسانی پرداخته و خواننده را به تفکر و تأمل در مسائلی از قبیل معنای زندگی، عشق، شادی و معنویت ترغیب می‌کند. کتاب داستانی چرا؟ از زمان انتشار خود به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. این کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتب در فهرست‌های سایت‌های معتبری مانند آمازون و نیویورک تایمز در بسیاری از ماه‌ها حضور داشته و با بازخوردهای مثبت کاربران و منتقدان روبرو شده است.

پیام اصلی این کتاب به نوعی تشویق به تفکر عمیق و تأمل در جوانب مختلف زندگی است. نویسنده با نگاهی شگفت‌آور به مواضع مختلف انسانیت، ما را به این فکر می‌اندازد که چرا ما انجام می‌دهیم که انجام می‌دهیم و چگونه می‌توانیم زندگی خود را با معنا و ارزش پر کنیم. لی لا پراب با نوشتن این کتاب به دنبال ترغیب انسان‌ها به پرسش چراهای عمیق و توجه به ارزش‌های اساسی زندگی است. او از طریق داستان و شخصیت‌های خود، سعی در انتقال پیام‌های فلسفی و انسانی دارد. کتاب چرا؟ به زبانی ساده و روان نوشته شده است. نویسنده از زبانی غنی و تصویری برای ارتقاء تجربه‌ی خواندن استفاده می‌کند. چرا؟ شعاری ساده و بیان‌کننده است که ایده‌ی اصلی کتاب را به خواننده منتقل می‌کند: پرسش چراهای زندگی و انسانیت و نیز تلاش برای یافتن پاسخ‌های معنادار به آنها.

آشنایی با لی لا پراب

لی لا پراب نویسنده‌ای است که در سال 1955 در اسلوونیا متولد شد. او دارای سابقه کاری فراوان در حوزه‌های ادبیات و فلسفه است. پراب از جمله نویسندگان پرفروش و معروف ایالات متحده است و آثار او بازخوردهای مثبتی از منتقدان و خوانندگان کسب کرده‌اند. لیلیانا پراپروتنیک زوپانچیچ با نام مستعار لیلا پراپ، تصویرگر و نویسنده اسلوونیایی است. او بیشتر به خاطر کتاب های مصور کودکانه طنزآمیزش که هم در زادگاهش اسلوونی و هم در خارج از کشور منتشر شده است، شناخته شده است.لیلا پراپ در سال ۱۹۵۵ در Celje به دنیا آمد. او معماری را در دانشگاه لیوبلیانا خواند و قبل از اینکه تصمیم بگیرد خود را وقف طراحی گرافیک و تصویرسازی کند، به عنوان یک معمار کار کرد.بسیاری از کتاب های او در فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکا، چین و جاهای دیگر ترجمه و منتشرکرد...

5 کتاب دیگر از لی لا پراب:

1. بی‌پایان: جستجو در درون خود برای یافتن معنای واقعی زندگی

2. عشق در زمان تنهایی: داستانی از روابط انسانی و اتصال اجتماعی

3. خودشناسی روزمره: چگونه بهترین نسخه از خودمان را پیدا کنیم

4. پرواز به سمت خورشید: داستانی از انگیزش و اهداف شخصی

5. آهنگ سکوت: تأملاتی در آرامش و ذهن‌آرامی

چرا باید کتاب چرا را بخوانیم

کتاب چرا؟ یکی از آن آثاری است که خواندن آن به هر فردی کمک می‌کند تا بهترین نسخه از خودش را کشف کند و به پیچیدگی‌های زندگی با تفکر و آگاهی بیشتری نگریست. این کتاب با داستان‌های جذاب و پرسش‌های اساسی انسانی، خواننده را به یک ماجراجویی فلسفی می‌برد و ایده‌هایی ارزشمند در مورد معنای زندگی و انسانیت ارائه می‌دهد. به طور خاص، اگر به دنبال کتابی برای تفکر و تأمل عمیق در مسائل معنوی و انسانی هستید، چرا؟ یک انتخاب عالی خواهد بود.

در بخشی از کتاب چرا می‌خوانیم

مامان و بابا آرچی فکر کردند کرگدن کوچولویی با یک دنیا سوال، حتما حتما اگر برود موزه، خوشش می‌آید.

بیا برویم آرچی! موزه خیلی شگفت‌انگیز بود. چیزهای خیلی خیلی زیادی برای تماشا داشت!

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب چرا

·      کتاب خواب‌های زیبای من

·      کتاب رمان آنی شرلی در گرین گیبلز

·      کتاب خاطرات یک بی عرضه 1

 

 


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
107.۲۵ مگابایت
تعداد صفحات
37 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۱۴:۰۰
نویسنده لی لا پراب
مترجمشیوا حریری
ناشرکتاب چ
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۵/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
95,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۰۷.۲۵ مگابایت
۳۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
47,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چرا؟
چرا؟
لی لا پراب
کتاب چ
5
(2)
47,500
تومان