0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زنانی که با گرگ ها می دوند
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

درباره زنانی که با گرگ ها می دوند

نقد و بررسی کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند

کتاب زنانی که با گرگ ‌ها می ‌دوند اثر کلاریسا پینکولا استس، روانشناس و نویسنده‌ی مشهور، به مثابه‌ی سفر عمیق و اکتشافی به دنیای درون زن وحشی، راهنمایی ارزشمند برای یافتن قدرت و اصالت زنانه در دنیای مدرن است. این کتاب که در سال 1992 منتشر شد، به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز تبدیل شد. کتاب زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند به عنوان یکی از منابع مهم در زمینه‌ی روانشناسی زنان، مورد توجه بسیاری از روانشناسان، فعالان حوزه زنان، و خوانندگان سراسر جهان قرار گرفته است. این کتاب که به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده است، به زنان کمک کرده است تا با غرایز و خلاقیت خود ارتباط برقرار کنند، از قدرت درونی خود آگاه شوند و در مسیر یافتن اصالت و هویت زنانه‌ی خود گام بردارند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی حوزه توسعه فردی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی توسعه فردی فیدیبو سر بزنید.


کلاریسا پینکولا استس، کاوشگر ذهن زنان

کلاریسا پینکولا استس، روانشناس یونگی، نویسنده، و قصه‌گوی برجسته، به واسطه نگارش کتاب پرفروش زنانی که با گرگ ‌ها می ‌دوند به شهرت جهانی رسید. استس در سال 1945 در ایالات متحده آمریکا متولد شد. از آغاز فعالیت‌های حرفه‌ای خود در زمینه‌ی روانکاوی و نویسندگی، توانست جوایز و افتخارات بسیاری را از آن خود کند. کسب جایزه‌ی حافظ لور، جایزه‌ی گرادیوا از انجمن ملی برای پیشرفت روانکاوی، جایزه‌ی انجمن مطبوعات کاتولیک، جایزه‌ی افتخاری کتاب سال انجمن کتابفروشان آمریکا و جایزه‌ی لیگ نویسندگان کلرادو تعدادی از این افتخارات است. از دیگر آثار او،  بهار می‌رسد را می‌توان نام برد.


چرا کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند را بخوانیم

کتاب زنانی که با گرگ ‌ها می ‌دوند، با اتکا به اسطوره‌ها، قصه‌های پریان، و حکایات عامیانه از فرهنگ‌های مختلف، به بررسی کهن الگوی زن وحشی می‌پردازد. نویسنده معتقد است که زن وحشی، نمادی از غرایز، خلاقیت، و قدرت درونی زن است که در اثر سرکوب‌های اجتماعی و فرهنگی به حاشیه رانده شده است. هدف استس از نگارش این کتاب، کمک به زنان برای بازیابی و احیای این کهن الگوی قدرتمند است. این کتاب به عنوان راهنمایی عملی برای زنان در دنیای مدرن، به آنها کمک می‌کند تا با چالش‌های زندگی معاصر نظیر تبعیض جنسیتی، فشارهای اجتماعی، و فقدان اعتماد به نفس روبرو شوند و بر آنها غلبه کنند. این کتاب برای تمام زنانی که به دنبال یافتن قدرت و اصالت زنانه‌ی خود هستند، مناسب است. زنانی که در جستجوی معنای زندگی، هویت و جایگاه خود در جهان هستند، می‌توانند از آموزه‌های این کتاب برای رهایی از قید و بندهای جامعه و یافتن مسیر زندگی خود بهره ببرند. استس در کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند، خواننده را با منابع و دیدگاه‌های جدیدی در زمینه‌ی روانشناسی زنان، اسطوره‌شناسی آشنا می‌کند. این امر باعث خواهد شد تا درک عمیق‌تر و جامع‌تری از خویشتن خویش و دنیای پیرامون خود به دست آورد.


در بخشی از کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند می‌خوانیم

پیرزنی در مکانی مخفی زندگی می‌کند که همه در موردش چیزهایی می‌دانند و شنیده‌اند، اما کمتر کسی تابه‌حال او را دیده است. او مانند قصه پریان در اروپای شرقی است، به نظر می‌رسد منتظر افراد گم‌گشته و سرگردانی و جستجوگرانی است که به مکان او بروند. او بسیار محتاط است، اغلب موهای فرفری دارد و همیشه چاق است و به‌ویژه دوست دارد از جمع دور باشد، گاهی پرحرف است و گاهی کم‌حرف، صدایش بیشتر شبیه حیوان است تا انسان.

می‌توانم بگویم که احتمالاً او در میان دامنه‌های گرانیتی پوسیده در قلمرو سرخپوستان تاراهومارا زندگی می‌کند. یا نزدیک چاه دفن شده‌ی فونیکس. شاید او را در حال رانندگی با یک ماشین قراضه‌ی قدیمی که شیشه عقبش شکسته دیده باشید که به سمت جنوب به مونته البا می‌رود. یا ممکن است او را در بزرگراه مجاور به ال پاسو ببینید که ایستاده است، یا او را تفنگ به دست نزدیک به کامیون دار‌هایی که به مودالیا در مکزیکو می‌روند ببیند، یا درحالی‌که هیزم‌هایی را که کج‌وکوله به پشتش بسته ببینید که به سمت بالای بازار اکساما می‌رود. او خودش را با نام‌های متعددی معرفی می‌کند؛ زن استخوانی، جمع کننده و ماده‌گرگ.

تنها کاری که ماده‌گرگ انجام می‌دهد جمع‌کردن استخوان‌هاست. بخصوص استخوان‌هایی را جمع می‌کند و نگهداری می‌کند که در معرض خطر گم شدن در دنیا هستند. غار او پر است از استخوان‌های موجوداتی که در بیابان زندگی می‌کنند: گوزن‌ها، مارهای زنگی، کلاغ‌ها اما تخصص او در استخوان‌های گرگ‌ها است.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب زنانی که با گرگ ها می دوند

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم ؟ نویسنده رابین شارما انتشارات شادن پژواک

هنر شفاف اندیشیدن نویسنده رولف دوبلی انتشارات رادیو گوشه

خالی شدن از احساسات منفی نویسنده جول اوستین انتشارات شادن پژواک


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۳۲ گیگابایت
مدت زمان
۲۴:۳۱:۳۷
نویسنده کلاریسا پینکولا استس
مترجمسیمین موحد
راویکتایون اعظمی
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
قیمت ارزی
9 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۳۲ گیگابایت
۲۴:۳۱:۳۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

به نظر من کتاب و راوی آن یک اثر هنری ارزشمندی خلق کردند. درک فصلهای اول این کتاب دشوار است ولی به وسیله ی راوی با تجربه، فهم ان اسان شده است.

5
(5)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
115,000
٪30
80,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زنانی که با گرگ ها می دوند
٪30
زنانی که با گرگ ها می دوند
کلاریسا پینکولا استس
واوخوان
5
(5)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
115,000
٪30
80,500
تومان