0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قانون ارتباط

معرفی، خرید و دانلود کتاب قانون ارتباط

نویسنده:
مایکل لوسیر
درباره قانون ارتباط

انسان موجودی اجتماعی است و در نتیجه باید قانون ارتباط را به‌خوبی بشناسد. فرقی نمی‌کند شما یک فرد خانه‌دار هستید یا در یک محیط حرفه‌ای پر رفت‌وآمد کار می‌کنید، باید بتوانید روابط سالمی با دیگران برقرار کنید.

کتاب «the law of connection: the science of using NLP to create ideal personal and professional relationships» در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و نظرات زیادی را به خود جلب کرد. نویسنده در این کتاب جالب از این حرف می‌زند که چگونه تفاوت در انتخاب چند کلمه می‌تواند تفاوت جدی در منظور شما و برداشتی که از آن اتفاق می‌افتد ایجاد کند. در این کتاب از سوءتفاهم صحبت شده است و روش‌هایی ارائه شده‌اند تا از این مشکل روابط، مخصوصاً روابط شخصی و خانوادگی جلوگیری شود. این کتاب برای این نوشته شده است تا افراد را از ارتباطات ناسالمی که در آن گیر افتاده‌اند نجات دهد و به آن‌ها کمک کند بهتر دیگران را درک کنند، منظور خود را بهتر برسانند و آنچه از روابط خود می‌خواهند به دست آورند. افراد زیادی معتقدند این کتاب کوتاه توانسته است راه‌ را برایشان باز کند.

مایکل لوسیر کیست؟

Micheal loser نویسنده‌ی مشهور کانادایی است که در سال ۱۹۶۲ به دنیا آمده است و به‌خاطر کتاب‌هایش درباره‌ی روابط بین فردی انسان‌ها شناخته می‌شود. او در بریتیش کلمبیا زندگی می‌کند و هرسال صدها ساعت سمینار و کلاس در زمینه‌ی ان ال پی و روابط بین فردی برگزار می‌کند. او در سال ۲۰۰۳ با کتاب قانون جذب به شهرت رسید. این کتاب خیلی زود به فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد و به گزارش سایت این نویسنده تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۳۷ زبان ترجمه شده و بیش از ۳.۲ میلیون نسخه از آن فروخته شده است. این نویسنده کتاب‌های دیگری هم دارد که در ایران ترجمه نشده‌اند.

سه دلیل برای خواندن کتاب قانون ارتباط

  • انسان موجودی اجتماعی است و بدون داشتن روابط سالم و کاربردی، چه در خانواده و چه در خارج از آن قادر به زندگی سالم و موفق نیست. کتاب قانون ارتباط کتابی است که به شما کمک می‌کند این روابط را بسازید.
  • به کمک این کتاب یاد خواهید گرفت چگونه با دیگران سازگار باشید. واقعیت این است که افراد زیادی در دنیای ما حضور دارند که طرز تفکر و رفتار و... در آن‌ها با ما هیچ سازگاری‌ای ندارد؛ اما باید بتوانیم در کنارشان زندگی کنیم.
  • سبک‌های رفتاری را بشناسید و از آن‌ها در روابطتان استفاده کنید. مایکل لوسیر در این کتاب درباره‌ی هر سبک به طور جداگانه صحبت می‌کند و اطلاعات کافی در اختیار افراد قرار می‌دهد تا در برابر هر شخصی که نیاز است رفتار درست داشته باشند.

این کتاب جالب طرفداران زیادی دارد و به زبان‌های مختلفی برگردانده شده است. در فارسی نیز ترجمه‌ی فاطمه باغستانی از این کتاب موجود است که انتشارات نسل نواندیش آن را در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. شما می‌توانید نسخه الکترونیک این کتاب را در دسته‌بندی روانشناسی از فیدیبو خریداری کنید و  در اوقات فراغت روی دستگاه‌های الکترونیکی خود بخوانید.

در بخشی از کتاب قانون ارتباط می‌خوانیم

حالا که خودسنجی انجام داده‌اید و اطلاعاتی در مورد سبک‌های گوناگون ارتباطی به دست آورده‌اید، باید با روش‌های ترجیحی خود برای دریافت و پردازش اطلاعات آشنا شده باشید. همچنین ممکن است سبکی را که برایتان طبیعی‌تر است نیز شناخته باشید. ممکن است بگویید

  • همیشه همین تکیه کلام را دارم: ‌ «این مثل خود من است».
  • چقدر این جمله برایم آشناست.
  • من همین‌طور رفتار می‌کنم

این احتمال وجود دارد که درمورد سبک رفتاری متفاوت با سبک خود بگویید:

  • هرگز از این عبارت‌ها استفاده نمی‌کنم.
  • این کلمات برایم آشنا نیستند.
  • این قبیل آدم‌ها روی مخ من هستند.

آشنایی با ادوارد کارشناس

ادوارد هر چهار سبک ارتباطی را خوب می‌شناسد و همیشه دلش می‌خواهد به آن دسته از دوستانی که در برقراری ارتباط توانمند نیستند کمک کند.

در گفتگوهایی که در ادامه آمده‌اند، می‌بینید که چرا افراد دارای سبک ارتباطی متفاوت به‌سادگی نمی‌توانند به تفاهم و اشتراک نظر برسند و چگونه می‌توان با تعدیل و سازگار کردن سبک ارتباطی خود با دیگران، ارتباطات منفی را به ارتباطاتی مثبت تبدیل کرد. اگر به این گفتگوهای دنیای واقعی گوش بسپارید، آسان‌تر می‌توانید آنچه در صفحات قبل در مورد سبک‌های ارتباطی آموختید وارد زندگی روزمره‌تان کنید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قانون ارتباط

قانون ارتباط یک کتاب کاربردی است که با خواندن آن می‌توانید روابط بین‌فردی خود را به‌خوبی اصلاح کنید. این کتاب برای تمام بزرگسالان یک کتاب خوب به‌حساب می‌آید. اگر از این کتاب لذت برده‌اید و می‌خواهید کتاب‌های دیگری در این سبک بخوانید، کتاب‌های زیر در دسترس‌اند:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
181 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۲:۰۰
نویسندهمایکل لوسیر
مترجمفاطمه باغستانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Law of connection : the science of using NLP to create ideal personal and professional relationships
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۴۳ مگابایت
۱۸۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون ارتباط
قانون ارتباط
مایکل لوسیر
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان