0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری

با سپاس گزاری بکوشید یک زندگی سرشار از شادمانی و تندرستی برای خودتان بیافرینید
درباره دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری

کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاسگذاری کتابی است که توسط دکتر رابرت امونز، کارشناس برجسته علمی در زمینه قدردانی و روانشناسی مثبت نوشته شده است. این کتاب مجموعه‌ای از نقل قول‌های الهام‌بخش، تمرین‌های سپاسگزاری، و نکات عملی در مورد چگونگی پرورش قدردانی در زندگی روزمره است.

این کتاب در شش فصل تقسیم شده است که هر فصل بر جنبه متفاوتی از سپاسگزاری تمرکز دارد. فصل اول مفهوم قدردانی و فواید آن را معرفی می کند، در حالی که فصل دوم به چگونگی پرورش قدردانی در زندگی روزمره می پردازد. فصل سوم در مورد قدرت قدردانی در روابط است، در حالی که فصل چهارم بر قدردانی در محیط کار تمرکز دارد.

فصل پنجم در مورد نقش سپاسگزاری در سلامتی و تندرستی است و فصل آخر نکاتی را در مورد چگونگی ایجاد یک تمرین سپاسگزاری ارائه می دهد که برای شما مفید باشد. در سرتاسر کتاب، دکتر ایمونز شواهد علمی برای حمایت از مزایای قدردانی ارائه می‌کند و داستان‌های شخصی درباره اینکه چگونه قدردانی زندگی خود را متحول کرده است را به اشتراک می‌گذارد.

این کتاب با استقبال خوبی از سوی خوانندگان مواجه شده و در وب سایت هایی مانند آمازون و گودریدز، نقدهای مثبت زیادی دریافت کرده است.

این کتاب همچنین مورد تحسین متخصصان حوزه روانشناسی مثبت گرا و سپاسگزاری قرار گرفته است، از جمله دکتر مارتین سلیگمن، بنیانگذار روانشناسی مثبت گرا، که این کتاب را «تقطیر شگفت انگیز علم و عمل سپاسگزاری» نامیده است. سایر کارشناسان نیز این کتاب را به دلیل نکات کاربردی و پیام های الهام بخش آن تحسین کرده اند.

 

معرفی دکتر رابرت‌‌ امونز

دکتر رابرت امونز در 5 ژوئن 1958 در تاکوما، واشنگتن، در ایالات متحده به دنیا آمد. او مدرک لیسانس خود را در رشته  روانشناسی از دانشگاه مین جنوبی و دکترای خود‌ را در روانشناسی شخصیت از دانشگاه ایلینویز در اوربانا-شامپین دریافت کرد

 

دکتر ایمونز پس از اتمام تحصیلات دکترا به هیئت علمی دانشگاه کالیفرنیا در دیویس پیوست که در حال حاضر استاد روانشناسی است.

دکتر ایمونز نویسنده چندین کتاب در مورد قدردانی است، از جمله "کتاب کوچک سپاسگزاری"، "متشکرم: چگونه علم جدید قدردانی می تواند شما را شادتر کند" و "قدردانی کار می کند!: برنامه 21 روزه برای ایجاد" شکوفایی عاطفی." او جوایز متعددی را برای تحقیقات و مشارکت‌های خود در زمینه روان‌شناسی دریافت کرده است، از جمله جایزه روان‌شناسی مثبت تمپلتون و جایزه دستاورد پژوهشی برجسته از کالج ادبیات و علوم UC Davis.

 

چرا باید کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاسگذاری را بخوانیم؟

دلایل مختلفی برای خواندن کتاب «دریچه ای به دنیای شگرف سپاسگزاری» وجود دارد که از جمله انها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1. برای آشنایی با فواید قدردانی:

2. برای پرورش تمرین شکرگزاری

3. برای بهبود رفاه کلی

4. برای به دست آوردن دیدگاه

به طور کلی، "کتاب کوچک شکرگزاری" راهنمای مختصر و قابل دسترس برای پرورش قدردانی در زندگی شما است. خواه به دنبال بهبود روابط خود، تقویت سلامت و رفاه خود باشید، یا صرفاً احساس شادی و رضایت بیشتری داشته باشید، این کتاب ابزارهای عملی و الهام‌بخشی را برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان ارائه می‌کند.

 

بخشی از کتاب دریچه‌ای به دنیای شگرف سپاسگذاری

 

 

قدردانی تشخیص این است که زندگی به ما چیزی مدیون نیست و همه چیز را به ما داده است. این درک این است که ما چیزهای خوبی را در زندگی خود به دست نیاورده‌ایم اما به آنها داده شده است. وقتی شکرگزاری را پرورش می‌دهیم، از تمرکز بر آنچه که هست دور می‌شویم. عدم شناخت فراوانی که از قبل در زندگی ما وجود دارد، ما بیشتر از چیزهای خوب اطراف خود آگاه می شویم و کمتر به چیزهایی که کمبود داریم یا آنچه می خواهیم متمرکز می شویم.

قدردانی فقط یک احساس نیست. این یک روش زندگی است این شامل جستجو و قدردانی از خوبی ها در هر موقعیتی است، مهم نیست چقدر سخت یا چالش برانگیز است. این به معنای شناخت سهم دیگران در زندگی ما و ابراز قدردانی از آنها است. این امر مستلزم آن است که به جای آنچه که کمبود داریم، بر آنچه داریم تمرکز کنیم و به آنچه به ما داده شده راضی باشیم.

 

پیشنهاد‌هایی برای‌ دوستداران کتاب دریچه ای به دنیای شگرف سپاسگذاری

 

کتاب "دریچه ای‌به دنیای شگرف سپاسگذاری" کتابی بسیار کاربردی و تاثیر گذار است که در عین راهگشا بودن سرگرم کننده نیز میباشد،در ادامه درباره کتاب های دیگری که میتوانید بخوانید صحبت میکنیم

۱)بیشعوری  اثر خاویر‌کرمنت،انتشارات  روزنه

۲) معجزهسپاسگذاری اثر راندا برن،انتشارات نسل نواندیش

۳)کیمیاگریروانی اثر استفن فلمینگ

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۰ مگابایت
تعداد صفحات
104 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۸:۰۰
نویسنده رابرت اِی امونز
مترجمسیما فرجی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The little book of gratitude
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۰ مگابایت
۱۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2
(2)
59,900
٪30
41,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری
٪30
دریچه ای به دنیای شگرف سپاس گزاری
با سپاس گزاری بکوشید یک زندگی سرشار از شادمانی و تندرستی برای خودتان بیافرینید
انتشارات نسل نواندیش
2
(2)
59,900
٪30
41,930
تومان