0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اع‍ت‍م‍اد ب‍ه ن‍ف‍س
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب اع‍ت‍م‍اد ب‍ه ن‍ف‍س

دس‍ت‍ی‍اب‍ی ب‍ه آن و زن‍دگ‍ی ب‍ا آن
درباره اع‍ت‍م‍اد ب‍ه ن‍ف‍س

بسیاری از متخصصان ثابت کرده‌اند یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت انسان اعتمادبه‌نفس است. هیچ عاملی تاکنون نتوانسته است جای این عامل حیاتی را پر کند. باربارا دی آنجلیس، معلم انگیزشی مشهور آمریکایی در کتاب اعتمادبه‌نفس در این باره صحبت کرده است.

این کتاب با عنوان اصلی «confidence: finding it and living it» منتشر شد و افراد زیادی نسبت به آن عکس‌العمل مثبت نشان دادند. این کتاب جالب و خواندنی از این حرف می‌زند که اعتمادبه‌نفس چقدر مهم است و چگونه باید آن را به دست بیاورید. نکته‌ی مهم دیگری که در این کتاب بحث شده است اثرات عدم وجود اعتمادبه‌نفس در افراد است که باعث می‌شود بسیاری از انسان‌ها علی‌رغم لیاقت و شایستگی‌هایی که دارند به دستاورد مناسبی دست پیدا نکنند. زیرا شما برای رابطه‌سازی و شبکه‌سازی که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های موفقیت در دنیای امروز است نیاز به اعتمادبه‌نفس دارید و این پدیده است که قدرت پیشرفت هرچه بیشتر را به شما می‌دهد.

کتاب جالب بارابار دی آنجلیس خوانندگان زیادی در ایران دارد و چندین ترجمه از آن در بازار موجود است. هادی ابراهیمی مترجم این اثر است و انتشارات نسل نواندیش آن را چاپ کرده است. شما می‌توانید نسخه الکترونیک این کتاب را در دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو در همین صفحه دانلود کنید.

باربارا دی آنجلس کیست؟

باربارا دی آنجلیس (barbara di angelis) نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است.  او متولد ۱۹۵۱ در پنسیلوانیاست و مدرک دکترای روان‌شناسی خود را از دانشگاه پسیفیک کلمبیا دریافت کرده است. تا سال ۱۹۹۵ او پنج ازدواج مختلف داشت و افراد معروفی مانند نویسنده جان گری هم در میان همسران او بوده‌اند. او چندین و چند کتاب مختلف نوشته است که بیشترشان در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند. طبق آمارهای موجود تاکنون نزدیک به ده میلیون نسخه از آثار این نویسنده فروخته شده‌اند. در ادامه به تعدادی از مشهورترین آثار دی آنجلیس اشاره می‌کنیم:

سه دلیل برای خواندن کتاب اعتمادبه‌نفس

دلایل مختلفی برای خواندن این کتاب وجود دارد:

  • با موضوع اعتمادبه‌نفس آشنا شوید. اعتمادبه‌نفس از دیدگاه دی آنجلیس سه نوع اصلی دارد که هرکدام در بخشی از زندگی انسان اثرگذارند و می‌توانند باعث شوند روزگار بهتری را بگذرانید.
  • تکنیک‌های افزایش خودباوری را یاد بگیرید. یکی از مهم‌ترین مزایای کتاب اعتمادبه‌نفس این است که راه‌حل‌های عملی باری تقویت این موضوع در انسان ارائه می‌کند. به کمک این کتاب می‌توانید آرام‌آرام این خصلت را در خود پرورش دهید.
  • عوامل مخرب اعتمادبه‌نفس را بشناسید و راه مقابله با آن‌ها را یاد بگیرید. چیزهای زیادی از اطرافیان مخرب گرفته تا رفتارهای فردی و اجتماعی می‌توانند باعث شوند اعتمادبه‌نفس فرد کاهش پیدا کند. دی آنجلیس این عوامل را هم به شما نشان می‌دهد.

کتاب اعتماد به نفس برای تمام افراد بزرگسال مناسب است و باید آن را به هرکسی که فکر می‌کنید لیاقت دستاوردهای بزرگتری را در زندگی دارد پیشنهاد دهید.

در بخشی از کتاب اعتماد به نفس می‌خوانیم

اولین قدم در راه تقویت اعتماد به نفس و خودباوری این است که وانمود نکنیم اعتماد به نفسمان از آنچه به راست حقیقت دارد بیشتر است. بدین معنی که در ناامنی‌ها و بی‌اعتمادی‌هایمان با خودمان صادق باشیم. باید بدانید چندان سخت نیست که خودمان را گول بزنیم و تظاهر کنیم که اعتمادبه‌نفس خوبی داریم. فراموش نکنید اعتمادبه‌نفس، یک احساس درونی است نه یک ادعا یا لاف.

اما به چه روش‌هایی خودمان را گول می‌زنیم؟

بزرگی رؤیاهایمان را محدود می‌کنیم تا احتمال نرسیدن به آن‌ها را پایین آورده و بدین‌وسیله احساس ناتوانی و ضعف نکنیم.

درباره نیازهای واقعی‌مان، با خودمان صادق نیستیم که اگر در برآورده‌ساختن آن‌ها ناتوان ماندیم، حالمان بد نشود.

فقط به کارهایی دست می‌زنیم که مستلزم رویارویی با سختی‌های زیادی نباشد. از رویارویی با موقعیت‌ها یا افرادی که ما را به مبارزه دعوت می‌کنند، سرباز می‌زنیم.

به خودمان می‌‎گوییم: «اهمیتی ندارد. برای من یکی اصلاً مهم نیست.» تصور کنید رؤیاهای زیادی در ذهن شما جمع شده‌اند که هنوز به آن‌ها جامه عمل نپوشانده‌اید. تحقق برخی از این رؤیاها فقط خواهان سطح اعتمادبه‌نفس متوسطی است. برخی دیگر رؤیاهای بزرگی هستند که به‌مراتب اعتمادبه‌نفس بالاتری را طلب می‌کنند.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب اعتماد به نفس

کتاب اعتماد به نفس از آن دسته کتاب‌هایی است که افراد را در مسیر خودسازی یاری می‎‌کند. اگر از این کتاب لذت برده‌اید در ادامه تعدادی از کتاب‌هایی که می‌توانید به سراغشان بروید را معرفی می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
554.۷۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
102 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۴:۰۰
نویسنده ب‍ارب‍ارا دی ان‍ج‍ل‍ی‍س
مترجمهادی ابراهیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‎Confidence: finding it and living it, c۱۹۹۵‭.‬‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۵۴.۷۰ کیلوبایت
۱۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,900
٪30
41,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اع‍ت‍م‍اد ب‍ه ن‍ف‍س
٪30
اع‍ت‍م‍اد ب‍ه ن‍ف‍س
دس‍ت‍ی‍اب‍ی ب‍ه آن و زن‍دگ‍ی ب‍ا آن
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
59,900
٪30
41,930
تومان