0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قوانین روزانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب قوانین روزانه

۳۶۶ قانون برای ۳۶۶ روز سال
نویسنده:
رابرت گرین
درباره قوانین روزانه

 برای تغییر سبک زندگی خود همین الان اقدام کنید! قوانین روزانه 365 روز در کنار شما خواهد بود تا سفر زندگی خود را در طول یک سال به خوبی به پایان برسانید. رابرت گرین به شما کمک می‌کند تا بینشی جدید به زندگی پیدا کنید.

کتاب قوانین روزانه: قوانینی پیرامون قدرت، اغواگری، تسلط، استراتژی و طبیعت انسانی با عنوان اصلی The Daily Laws: 366 Meditations on Power, Seduction, Mastery, Strategy, and Human Nature برای اولین بار در سال 2021 به چاپ رسید. این کتاب هرروز برای شما اندیشه و نکته جالبی را بیان می‌کند که تا پایان روز ذهنتان را به خود مشغول خواهد کرد و در نتیجه به وجود خود و زندگی اشراف بیشتری خواهید داشت. این 366 قانون یا نکته زندگی شما را متحول خواهد کرد. قوانین روزانه به ترجمه‌ی فاطمه باغستانی توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی فلسفه در فیدیبو، دیگر عناوین مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

با رابرت گرین بیشتر آشنا شویم

رابرت گرین  Robert Greeneنویسنده معروف و موفق آمریکایی است که در سال 1959 در شهر لس آنجلس به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته مطالعات کلاسیک از دانشگاه ویسکانسین است. گرین در طول زندگی خود شغل‌های بسیار متفاوتی را تجربه کرده است و این موضوع باعث شده تا جهان‌بینی و تجربه بسیار زیادی را کسب کند. او به واسطه کتاب 48 قانون قدرت به مشهوریت رسید. او معتقد است که این کتاب نقطه عطفی در زندگی او بوده است. از رابرت گرین کتاب‌های بسیاری منتشر شده است از جمله:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب قوانین روزانه را بخوانیم

گاهی انسان در طول زندگی دچار سردرگمی می‌شود و نمی‌تواند با دیدی وسیع و جامع تصمیم بگیرد. در این مواقع بهتر است یک راهنمای خوب داشته باشیم تا به ما کمک کند راه خود را پیدا کنیم. کشف کردن ندای درون بخش بزرگی از شخصیت ناشناخته خودمان را به ما نشان می‌دهد. خواندن کتاب قوانین روزانه به ما کمک می‌کند تا:

  • یک راهنمای عملی در زندگی داشته باشیم.
  • به بینشی عمیق از خود و جهان برسیم.
  • در طول 365 روز زندگی خود را به صورت اساسی تغییر دهیم.
  • رسالت خود را در زندگی پیدا کنیم.
  • در کار و روابط اجتماعی خود، فرد موفق‌تری بشویم.

در بخشی از کتاب قوانین روزانه می‌خوانیم

شما صاحب نیرویی درونی هستید که تمایل دارد شما را به سوی رسالت زندگی‌تان هدایت کند. این رسالت زندگی همان چیزی است که قرار است در دوران زندگی خود به آن دست یابید. این نیرو در کودکی برایتان روشن و شفاف بود و شما را به سوی فعالیت‌ها و موضوعاتی هدایت می‌کرد که با گرایش‌های طبیعی شما هماهنگ بودند.

در اولین تلاش‌های خلاقانه بیشتر اوقات ابزارهای خودمان را برای شنا کردن یا غرق شدن در اختیار داریم و در این شرایط باید چیزی را تکمیل کنیم که با روحیه‌ی فردی و تخصص ما در تناسب باشد. بیشتر اوقات می‌توانیم در این روند راه اشتباه را برویم به ویژه اینکه فشار مضاعفی روی گرفتن نتایج داریم و ترس‌هایی نیز درونمان زبانه می‌کشد.

توانایی اولیه در پنهان ساختن اهداف و مقاصد، هماهنگ با ذات بشر است. غریزه بدوی ما براساس اعتماد به ظواهر است. ما نمی‌توانیم به واقعی بودن هرچیزی که می‌بینیم و می‌شنویم شک کنیم و همیشه تصور کنیم که پشت آن ظواهر، باطنی است که به ضرر ماست.

زمان مفهومی ساختگی است که ما خودمان خلق کرده‌ایم تا گسترده نامحدود ابدیت و هستی را قابل تحمل‌تر کنیم. ازآنجا که خودمان مفهوم زمان را ساخته‌ایم، می‌توانیم تا حدی به آن قالب دهیم و به اصطلاح، سر آن کلاه بگذاریم. زمان برای کودک طولانی و کند است و برای بزرگسالی با سرعتی وحشتناک می‌گذرد. بنابراین به مفهومی بستگی دارد که می‌توانیم به اراده خود تغییر دهیم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قوانین روزانه

استفاده از نکات و تجربیات دیگران می‌تواند به ما کمک کند تا در زمان صرفه جویی کنیم و مجبور نباشیم تا همه اتفاقات را خودمان پشت سر بگذاریم. درس‌های زندگی دیگران برای یافتن بهترین مسیر، بهترین گزینه‌ی پیش روی ماست. اگر به دنبال این تجربیات هستید، به عناوین زیر سر بزنید:

  

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۱ مگابایت
تعداد صفحات
432 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۲۴:۰۰
نویسندهرابرت گرین
مترجمفاطمه باغستانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The daily laws
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۱ مگابایت
۴۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
پربار 🌳
آموزنده 🦉

مثل باقی کتاب های آقای گرین ، پربار و پر ثمر بود ، این کتاب برای هر نوع از آدمی کمک کننده هست مخصوصا افراد شهودی !! اگر برای خریدش شک دارید ، فرصتی به خودتون بدونید و بخریدش🗿👌🏻

4.8
(5)
89,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
قوانین روزانه
قوانین روزانه
رابرت گرین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قوانین روزانه
قوانین روزانه
۳۶۶ قانون برای ۳۶۶ روز سال
انتشارات نسل نواندیش
4.8
(5)
89,900
تومان