0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نگران نباش! زندگی کن…
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب نگران نباش! زندگی کن…

نویسنده:
دیل کارنگی
درباره نگران نباش! زندگی کن…

نگرانی یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده است که باعث می‌شود شما از لحظه‌ها غافل شوید. دیل کارنگی در کتاب نگران نباش زندگی کن به شما یاد می‌دهد چگونه نگرانی‌های درونی خود را کشف و برای رفع آن‌ها، اقدام کنید. این کتاب به شما هنرِ در لحظه بودن و رهایی از نگرانی‌ها را آموزش می‌دهد تا بتوانید یک زندگی آرامش‌بخش برای خودتان بسازید. نگرانی‌های موقتی یا دائمی، به مرور باعث به‌وجود آمدن اضطراب‌های زیادی می‌شود که زندگی شما را مختل می‌سازد. اما با راه‌کارهای این اثر می‌توانید خیلی زود از شر نگرانی‌های ویران‌کننده خلاص شوید.

دیل کارنگی این کتاب را برای کسانی نوشته که دوست دارند آستین بالا بزنند و برای زندگی‌شان کاری کنند؛ پیش از آن‌که در دریایی از استرس‌ها و نگرانی‌ها غرق شوند. نگرانی می‌تواند روی همه افراد اثرات مخرب بگذارد و روند زندگی را دچار اختلا کند. شناسایی زودهنگام نگرانی، روند درمان را آسان‌تر می‌کند و شما می‌توانید زودتر از آن‌که این حس در تمام وجودتان ریشه بدهد، از هستی ساقطش کنید. دیل کارنگی داستان افراد بسیاری که توانسته‌اند بر نگرانی‌هایشان غلبه کنند را در این کتاب نوشته است تا با خواندن این داستان‌ها، بدانید که تنها نیستید و می‌توانید برای مشکل خود، راه‌حل‌های کاربردی پیدا کنید.

این کتاب در دسته کتاب‌های خودشناسی و خودسازی قرار می‌گیرد که با لحنی دوستانه و هم‌دلانه نوشته شده است و هر مخاطبی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. بهتر است بدانید نگرانی فقط یک بُعد ندارد و وقتی بزرگ شود، به مرور روی جنبه‌های مختلف زندگی مثل روابط اجتماعی و دوستانه، کار، شغل، پول و... تاثیر خواهد گذاشت. این حس مرموز حتی رابطه شما را با خودتان خراب خواهد کرد و باعث می‌شود شما از لحظه‌های زندگی غافل شوید. کارنگی با یک روش آموزشی درست، به شما یاد می‌دهد که بعد از یادگیری هر مطلب، ساعاتی را صرف مرور آن کنید تا درون ذهن‌تان ماندگار شود. او معتقد است تنها دانشی در ذهن می‌ماند که استفاده شود و تاکید می‌کند که مطالب این کتاب را در زندگی روزمره‌تان استفاده کنید.

کتاب نگران نباش زندگی کن (How to stop worrying and start living)  را «فرخ بافنده» به فارسی برگردانده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است. شما می‌توانید این نسخه را از اپلیکیشن یا وب‌سایت فیدیبو خریداری کنید.

درباره دیل کارنگی، نویسنده کتاب

دیل کارنگی (Dale Harbison Carnegie) یکی از سخنرانان و نویسندگان معاصر تاثیرگذار بوده که بیشتر کتاب‌هایی در زمینه توسعه فردی و موفقیت نوشته است. او در سال ۱۸۸۸ در آمریکا به‌دنیا آمد و در سال ۱۹۵۵ از دنیا رفت. زندگی کارنگی در دوران کودکی با فقر گره خورده بود و او تلاش‌های فراوانی کرد تا توانست به دانشگاه برود و بعد در زمینه مورد علاقه‌اش یعنی تدریس و سخنرانی، مشغول به کار شود. این نویسنده محبوب در ایران بیشتر با کتاب‌هایی که در زمینه روابط انسانی و راه‌ و روش زندگی نوشته است، معرفی می‌شود. از دیگر آثار مهم کارنگی می‌توان به کتاب‌های «آیین زندگی»، «آیین سخنرانی» و «آیین دوست‌یابی» اشاره کرد که به بیش از ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده‌اند.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

آثار کارنگی با زندگی واقعی انسان‌ها گره خورده و مباحثی که او مطرح می‌کند، ممکن است دغدغه بسیاری از افراد باشد. این اثر نیز دربردارنده مباحث بسیار حیاتی درباره زندگی است که با مطالعه آن‌ها می‌توانید معنای زندگی خود را پیدا کنید، خودتان را بیشتر بشناسید و نگرانی‌های خود را از بین ببرید. این اثر برای علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی نیز مناسب است.

بخشی از کتاب را بخوانیم

چطور پنجاه درصد نگرانی‌های کاری خود را برطرف کنی؟

اگر تو در دنیای کسب و کاری هستی، احتمالا همین الان با خواندن عنوان این فصل به خودت می‌گویی: «واقعا حرف مسخره‌ای است. من نوزده سال است دارم کسب و کارم را می‌گردانم و مسلما اگر یک نفر باشد که جواب را بداند، آن یک نفر خود من هستم. خیلی مسخره است که کسی سعی کند به من بگوید چطور پنجاه درصد نگرانی‌های کاری‌ام را برطرف کنم!»

 راست می‌گویی. من هم اگر چند سال پیش چنین عنوانی را در آغاز فصلی می‌دیدم، همین را به خودم می‌گفتم. کلی وعده می‌دهد. وعده هم که باد هواست!  بیا درباره‌ی این مسئله خیلی صادقانه حرف بزنیم: راست می‌گویی؛ شاید من قادر نباشم پنجاه درصد نگرانی‌های کاری تو را برطرف کنم. در نهایت هیچکس غیر از خودت نمی‌تواند این کار را بکند. ولی کاری که می‌توانم بکنم این است که نشانت دهم آدم‌های دیگر چطوری این کار را کرده‌اند و بقیه را بر عهده‌ی خودت بگذارم!

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب نگران نباش زندگی کن

مطالعه آثار انگیزشی و موفقیت می‌تواند روحیه مقاومت شما را بالا ببرد و راهی باشد برای شناخت بیشتر خود. اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید، به لیست پیشنهادی زیر نیز نگاهی بیندازید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
408 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۳۶:۰۰
نویسندهدیل کارنگی
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
how to stop worrying and start living
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۸ مگابایت
۴۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فوق العادست، ارزش چندبار خوندن و نوت برداری داره، اینقدر این کتاب خوبه که تصمیم گرفتم چاپیشو بگیرم و همیشه کنارم باشه، پیشنهاد میکنم حتما مطالعه ش کنین

4.5
(4)
64,500
٪40
38,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
نگران نباش زندگی کن
نگران نباش زندگی کن
دیل کارنگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نگران نباش! زندگی کن…
٪40
نگران نباش! زندگی کن…
دیل کارنگی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.5
(4)
64,500
٪40
38,700
تومان