0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آیین دوست یابی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آیین دوست یابی

روش دوست یابی و تأثیرگذاری بر مردم
نویسنده:
دیل کارنگی
درباره آیین دوست یابی

بعضی از مهارت‌ها می‌توانند در زندگی شما معجزه کنند. یکی از این مهارت‌ها دوست‌یابی و اثرگذاری بر دیگران است. اگر نگاهی به زندگی مردمان موفق دنیا بیندازید متوجه خواهید شد آن‌ها شبکه‌های قوی‌ای دارند که باعث می‌شوند کارها پیش برود. دیل کارنگی در کتاب آیین دوست‌یابی درباره‌ی اهمیت این موضوع صحبت کرده و تلاش کرده است ابعاد این موضوع را بشکافد.

درباره کتاب صوتی آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی

عنوان اصلی کتاب آیین دوست یابی و چونگی نفوذ در دیگران، «how to win friends and influence people» است. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۹۳۶ منتشر شد و توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد. کتاب دیل کارنگی پر از نکات مهمی است که به کمک آن‌ها می‌توانید از حداکثر پتانسیل‌هایتان استفاده کنید. او کتابش را در ۶ بخش نوشته است و در آن روش‌هایی را که به افراد یاد می‌دهد تا بتوانند دوستی‌ها و روابطشان را به کار بگیرند، شغلی که می‌خواهند به دست آورند و در موقعیت‌های مختلف کارایی کافی داشته باشند. دیل کارنگی در این کتاب از مثال‌های عینی استفاده کرده و سعی کرده است با روایت ماجرای افراد مختلف، منظورش را به‌خوبی به مخاطب برساند. همین موضوع کتاب او را چندین برابر خواندنی‌تر از سایر کتاب‌های موفقیت و خودیاری کرده است و باعث شده تا همین امروز هم افراد مختلف به سراغ این کتاب بروند.

آیین دوست یابی به بیش از چهل زبان مختلف برگردانده شده و بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است.

فهرست و خلاصه کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی

کتاب دیل کارنگی، ۶ بخش اصلی دارد و به طور خلاصه درباره‌ی قصه‌ی افراد مختلفی از آلکاپون تا آبراهام لینکن صحبت می‌کند تا درس‌های کتابش ملموس‌تر و قابل فهم‌تر باشند. عنوان بخش‌های کتاب به شرح زیر است.

بخش اول- چگونه دوست پیدا کنیم و بر افراد تأثیر بگذاریم؟

بخش دوم- ۶ روش برای اینکه مردم را وادار کنید دوستتان بدارند

بخش سوم- ۱۲ شیوه برای آن که دیگران را با خود همراه سازید

بخش چهارم - ۹ روش برای همراه ساختن دیگران با خود بدون آن که رنجیده خاطر یا خشمگین شوند

بخش پنجم - چند نامه‌ی معجزه آمیز

بخش ششم - هفت توصیه‌ی مهم برای نیک‌بختی اعضای خانواده

درباره دیل کارنگی نویسنده‌ی کتاب صوتی آیین دوست یابی

یکی از مشهورترین نویسندگان انگیزشی دنیا در قرن بیستم، دیل کارنگی آمریکایی است. این نویسنده و سخنران با نام کامل دیل هاریسون کارنگی در سال ۱۸۸۸ در ایالت میزوری به دنیا آمد و دوران کودکی سختی هم داشت. در تمام دوران تحصیلات ابتدایی و دبیرستان زندگی او همراه با کار سخت در مزرعه بود و اولین تجارت کارنگی هم بر اساس محصولات تولید شده در مزارع پرورش خوک شکل گرفت. او سرمایه‌ای که از این کار جمع کرده بود را هزینه کرد تا به رؤیایش یعنی سخنران و مدرس شدن دست پیدا کند. روزهای آغازین این مسیر برای کارنگی خیلی سخت بود و او برای به‌دست‌آوردن اعتماد مؤسسات آموزشی مجبور بود بخش بزرگی از درآمد خود را به آن‌ها واگذار کند اما سرعت پیشرفت او بالا بود و خیلی زود، در سال ۱۹۱۴ توانست به درآمدی در حدود ۵۰۰ دلار در هفته دست پیدا کند.

با شروع جنگ جهانی اول، کارنگی مانند بسیاری از مردم به جنگ رفت و در طول جنگ هم فعالیتش را ادامه داد، هرچند سخنرانی‌های کارنگی در دهه‌های بیست و سی مشهور است اما چیزی که برای او شهرت جهانی در پی داشت انتشار کتاب آیین دوست یابی و تأثیرگذاری بر دیگران بود. این کتاب تا پیش از مرگ کارنگی بیش از ۵ میلیون نسخه فروخته بود. دومین کتاب پرفروش این نویسنده آیین زندگی نام دارد که سال ۱۹۴۸ منتشر شد. کارنگی ۷ سال پس از انتشار این کتاب در خانه‌اش در نیویورک در گذشت.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی آیین دوست یابی در ایران

انتخاب بهترین ترجمه کتاب آیین دوست یابی کار دشواری است، ترجمه‌های متنوعی از این کتاب در بازار ایران وجود دارند که هرکدام نقاط قوت و ضعف مشخصی دارند. دانلود کتاب آیین دوست یابی ترجمه فرشته پرنیان از بسیاری از سایت‌ها ممکن است همچنین می‌توانید کتاب آیین دوست یابی را با ترجمه‌ی سوزان خدیو دانلود کنید. ترجمه‌ی مهناز بهرنگی یکی دیگر از ترجمه‌های این کتاب است.

کتاب صوتی آیین دوست یابی و روش دوست‌یابی و تأثیرگذاری بر مردم با ترجمه‌ی فریبا سبز چمنی و صدای ایمان اصفهانی، کرامت رودساز و مهیار ستاری هم از سوی شادن پژواک منتشر شده است. کتاب صوتی آیین دوست یابی انلاین را می‌توانید در همین صفحه از فیدیبو خریداری کرده و بشنوید.

چرا باید کتاب صوتی آیین دوست یابی را شنید؟

واقعیت این است که همه دوست دارند موفق باشند و گروه بزرگی از افراد دنبال راز موفقیت در کتاب‌ها می‌گردند. شاید کتاب‌ها نتوانند موفقیت را تضمین کنند اما می‌توانند دیدگاه‌هایی را در اختیار افراد بگذارند تا خودشان بهترین راه‌حل‌ها را انتخاب کنند. کتاب آیین دوست یابی یکی از اثرگذارترین کتاب‌های روانشناسی است که راه‌حل‌هایش تنها نظری نیستند و کاملاً می‌توانید به‌صورت عملی از آن استفاده کنید. این کتاب در یک کلام می‌گوید باید مهارت‌های رهبری‌تان را تقویت کنید تا بتوانید از فرصت‌ها بیشترین بهره را ببرید. شنیدن کتاب آیین دوست یابی می‌تواند نقطه‌ی عطف زندگی هرکسی باشد. این کتاب جالب را بشنوید و به همه‌ی آن‌هایی که فکر می‌کنید از تمام ظرفیت‌هایشان استفاده نمی‌کنند، توصیه کنید. چند ترجمه از آینی دوست یابی هم به‌صورت کتاب صوتی درآمده‌اند. ترجمه‌ی آذر محزون که با صدای مهبد قناعت‌پیشه منتشر شده است یکی از این نمونه‌هاست.

در بخشی از کتاب صوتی آیین دوست یابی می‌شنویم؟

فصل ششم - اگر این کار را نکنید به دردسر خواهید افتاد

فاجعه‌ای در سال ۱۹۹۸ در راکلند کانتی نیویورک اتفاق افتاد. کودکی از دنیا رفته بود و همسایه‌ها مشغول آماده‌شدن برای رفتن به مراسم تشییع‌جنازه‌ی اون بودند. جیم فارلی به اصطبل رفت تا اسبش رو خارج کنه. زمین پوشیده از برف بود، باد سوزناکی هم می‌وزید، اون اسبش رو برای اتفاقات این چنینی تربیت نکرده بود و هنگامی که جیم می‌خواست اونو به سمت آبخوری ببره اسب بدجوری لیز خورد. پاهاش رو بالا برد و لگد محکمی به جیم فارلی زد و اونو با یه ضربه کشت و به‌این‌ترتیب دهکده‌ی کوچک استوری پوینت در عرض یک هفته دوتا تشییع جنازه رو با هم سپری کرد. جیم فارلی یک همسر، سه پسر و چند صد دلار پول بیمه از خودش جا گذاشت. پسر بزرگش فقط ده سال داشت. اون مجبور شد برای کار به کوره‌های آجرپزی بره. کارش بردن شن و ماسه با چرخ به سمت قالب‌ها بود و سپس اونا رو پر می‌کرد و آجرها رو برمی‎‌گردوند تا توی آفتاب قرار بده که خورشید اونا رو کاملاً خشک کنه. این پسر فرصت تحصیل کردن رو هیچ وقت به دست نیاورد ولی چون ذاتاً نبوغ داشت می‌تونست کاری کنه که مردم دوستش داشته باشن. به همین خاطر به سمت سیاست رفت و به مرور زمان توانایی حیرت انگیزی توی به حافظه سپردن اسامی افراد کسب کرد. اون هرگز به دبیرستانی پا نذاشته بود ولی تا ۴۶ سالگی چهار کالج به اون مدارج افتخاری داده بودن و تونست ریاست کمیته‌ی دموکراتیک و رئیس پست ایالات متحده آمریکا بشه. یه بار با اون مصاحبه کردم و از اون رمز موفقیتش رو سؤال کردم. اون جواب داد: کار سخت و من به اون گفتم: سر به سرم نذار. سپس از من سؤال کرد علت موفقیتش رو چی میدونم. من جواب دادم: می‌دونم که اسم کوچیک ده‌هزار نفر رو به خاطر داری.

 

 

 

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
416.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۳۴:۴۱
نویسندهدیل کارنگی
مترجمفریبا سبزچمنی
راویمهیار ستاری
راوی دومایمان اصفهانی
راوی سومکرامت رودساز
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۱۶.۴۱ مگابایت
۰۷:۳۴:۴۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 90 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
2 ٪
61 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

قدمت این کتاب خیلی زیاده و از این بابت خیلی به کتاب ظلم میشه. از بس کتاب به هم دیگه توصیه شده از چشم مردم افتاده و توجهی به اون نمیشه. من بیش از چهار بار است که این کتاب رو استفاده کردم. هم صوتی و هم متنی. شک نکنید که دیگر کتابی در این زمینه با این حجم محتوا و اینقدر عملی و کاربردی نوشته نخواهد شد. یا کپی تغییر یافته از این کتاب خواهد بود. اگه کمتر از پنج بار این کتاب را خوندید یا شنیدید در حق نویسنده اجحاف کرده اید. اگر بعد از هر بار خواندن اون حتی به میزان کم متغیر و متحول نشدید مطمئن باشید با دقت کتاب را نخوندید. این کتاب نیاز همه است. کوچک و بزرگ و زن و مرد ندارد. و محکمترین دلیل آن شواهد و تجربیاتی است که نویسنده از دانش آموختگان دوره های خود و بزرگان تاریخ جمع آوری کرده است. من نمیتوانم با چند کلمه تشکر و سپاس خود را اول از نویسنده، و سپس مترجم و راوی ادا کنم

5

به شددددت توصیه میکنم، واقعا با شنیدن چند صفحه ی اول عاشق کتاب میشید. صدای گوینده خیلی سرحال و عالیه. با مثالهای بسیاری که راجع به هر موصوع میاره، آدم بهتر مسئله رو درک میکنه. این کتاب باعث میشه روابط اجتماعی تون از همسر و بچه و خونواده گرفته، تا همکاراتون بهتر بشه و شما رو برای رسیدن به آنچه که میخواهید نزدیک کنه. شما دیگران رو طوری &#۳۴;وادار &#۳۴; به انجام کاری میکنین که شما میخواین، بدون اینکه خودشون متوجه بشن و بدون اینکه دلخوری بوجود بیاد. شاید خیلی جای این ضرب المثل نباشه، اما به قولی با پنبه سر میبرید ?

5

خوب بهتره بگم کتاب فوق‌العاده ای هست و برای همه قسمت هاش تا دلتون بخواد مثال زده تا بتونه برای همه قابل لمس باشه. برای من چندتا جای سوال هست: کتاب سال ۱۹۳۶ نوشته شده ولی در یکی از قسمت ها اشاره به موضوعی در سال ۱۹۶۱ یا همین حدودا می‌کنه که من حدس زدم شاید این کتاب بازنویسی شده باشه. در خصوص گوینده صدای خوبی داره ولی به نظرم بصورت یکسره ضبط نشده و وقتی ادامه کتاب پخش میشه تن صدای گوینده و لحن اون تغییر کرده که البته از ارزش های کتاب به هیچ عنوان کم نمیکنه

5

گوینده ها بسیاااار فوقوالعاده هستند که شما حتی از کتاب خوندن بدتم بیاد تا اخرش این کتابو پاش میشینی. محتوای این کتاب انقدر فوقوالعاده و عملکردی هست ک معجزه میبینید با آموختن این کتاب.همین چند ساعت پیش یکی از تکنیک هاشو استفاده کردم که صحبت کردن راجع به علایق مخاطب هست و واقعا معجزه دیدم عااااااااالیییییییییه مررررررررسی این کتاب ارزشش بینهایته

5
حال‌خوب‌کن ✨
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بی نظیره این کتاب کلی راهکار میده تا بتونین روابط فوق العاده ای با هر کسی و در هر جایی مثل محل کار، با فرزندان، در جمع های دوستانه و ... تجربه کنید. صدای راوی به شدت دلنشینه و کاملا مجذوبتون میکنه. من که لذت بردم از گوش کردن به این کتاب توصیه میکنم شما هم گوش بدین و به فعالیت های کتاب عمل کنید.

5

کتاب خوب و نکات خوبیه برای برخورد با دیگران ، به شخصه از ابتدای شروع کتاب تا الان که تمومش کردم تونستم با به کار بردن نکات گفته شده دستاورد هایی هر چند کوچک داشته باشم در موقعیت های که قبلاً هیچ ایده ای برای پیش بردن کارم در اونها نداشتم ا

3

درحال حاضر که نظرمو مینویسم ۷۹ درصد از کتابو گوش دادم.گویندگان صدای دلنشینی دارن و کتاب هم که میشه گفت که عالی است البته کمی قدیمی شده ولی بنظر هنوزم مفید هستش وچیزی که من فهمیدم کل کتاب منظورش اینه میخوای حالت خوب بشه سعی کن حال بقیرو خوب کنی

5

کتاب متنی این اثر رو خوندم و بی نظیره این کتاب حتما هرکسی باید بخونه. و به قول خود دیل کارنگی حتما نت هایی از کتاب بردارید که در زمانهای مختلف مرور کنید .

5

برقراری ارتباط با دنیای اطراف نوع دیگری از اکسیژنِ مورد نیاز برای زنده ماندن و زندگی کردن است ،، این کتاب به شما راهکارهای مناسب جهت تامین این نوع از اکسیژن را نشان میدهد پس جهت ادامه حیات لازم است اطلاعات این کتاب را مطالعه کنیم

3

کتاب بسیار خوبی هست. فقط گوینده ۹۰ درصد جاها احتمالا جملات را اشتباه گفته و دوباره صدا گذاری شده و تن صدا ها با هم فرق میکند،این مقداری اذیت کننده هست.ولی کتاب بسیار خوبی هست

نمایش 51 نقد دیگر
4.4
(90)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
47,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آیین دوست یابی
آیین دوست یابی
روش دوست یابی و تأثیرگذاری بر مردم
شادن پژواک
4.4
(90)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
47,000
تومان