0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیدار کردن چشم سوم
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم

نویسنده:
الا هیوز
درباره بیدار کردن چشم سوم

همه‌ی ما نیازمند این هستیم که دیدگاه‌هایمان را هر روزبه‌روز کنیم و به روشن‌بینی معنوی دست یابیم. بیدار کردن چشم سوم یکی از کتاب‌هایی است که در این باره نوشته شده است و چیزهای زیادی را به خواننده یاد می‌دهد. این کتاب را الا هیوز نوشته است و در آن تلاش کرده است خوانندگانش را مجاب کند به دنیای اطرافشان به شکلی متفاوت نگاه کند. این کتاب پنج فصلی اصلی دارد و در هر فصل آن به موضوعی متفاوت پرداخته شده است. مسائلی مانند چاکراها، اینکه چشم سوم چگونه می‌تواند برای داشتن زندگی بهتر به شما کمک کند و همچنین عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس بیشتر در این کتاب موردبحث قرار گرفته‌اند. او همچنین از مهارت‌هایی مانند مهارت حل مسئله صحبت می‌کند و از این می‌گوید که چگونه شفابخشی می‌تواند به حداکثر برسد. از سوی دیگر مشکلاتی که ممکن است برای چاکراها و چشم سوم پیش بیاید در این کتاب بررسی شده است و راه‌حل‌های زیادی را در پیش روی خواننده می‌گذارد.

کتاب بیدار کردن چشم سوم در ایران هم ترجمه و به شکل‌های مختلف چاپی، الکترونیکی و صوتی منتشر شده است. مترجم این کتاب یاسین قاسمی و طلعت اصغری درمیان هستند و انتشاراتی که آن را منتشر کرده است یاسین قاسمی بجد است. روایت این کتاب را فرهاد جان سریان برعهده داشته است. اگر اهل شنیدن کتاب‌های صوتی هستید می‌توانید آن را از دسته‌بندی سبک زندگی دانلود کنید.

الا هیوز کیست؟

الا هیوز یک نویسنده‌ی کتاب‌های سبک زندگی است که خودش هم برای سال‌ها به‌عنوان مربی تناسب‌اندام فعالیت کرده است. خانم هیوز درباره‌ی مفاهیم تازه‌ای مانند چاکراها، شفا، کریستال‌ها و... صحبت می‌کند و به انسان‌ها یاد می‌دهد چگونه به کمک این راه‌حل‌ها و روش‌ها با مشکلات خودشان کنار بیایند و زندگی بهتری برای خودشان بسازند. او بیشتر از هر چیز دیگری برای نوشتن کتاب بیدار کردن چشم سوم شناخته شده است و به این روش به افراد زیادی کمک کرده است.

چرا باید کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم را شنید؟

بیدار کردن چشم سوم یک کتاب جالب است که رویکردی بسیار متفاوت را در اختیار افراد گذاشته است. این کتاب از این می‌گوید که انسان‌ها دارای نیروهای درونی‌ای هستند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند در هر موقعیتی که هستند شرایط بهتری را برای خودشان بسازند و به کمک استفاده از قدرت روحی‌شان بهتر پیش بروند. این کتاب را بشنوید و سعی کنید به کمک آن روحیه‌ی خود را تقویت کنید.

در بخشی از کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم می‌شنویم

چاکرای خورشیدی - مانی پورا

میان قلب و چاکرای خاجی، چاکرای خورشیدی قرار دارد. این مرکز انرژي جایی است که نفسمان قرار می‌گیرد و مسئول درک خود از خویشتن است. چاکرای خاجی، خزانه‌ی انرژي، چه به صورت مثبت، شفا و رشد و چه به‌صورت منفی، ترس، درد و استرس است. چاکرای خورشیدی متعادل قاطعیت، اراده و تمایل برای عمل را نشان می‌دهد.

چاکرای قلب - آناهاتا        

چاکرای قلب در وسط هستی‌تان قرار گرفته و هدفش همان‌طور که حدس زدید انرژی عشق است. این چاکرا منبع عشق به دیگران و عشق به خود است. اگر چاکرای قلب به‌خوبی متعادل باشد، صمیمت و مهربانی را تجربه می‌کنید.

چاکرای گلو - ویشودها

چاکرای گلو مسئول توانایی شما برای صحبت‌کردن، گوش‌دادن و برقراری رابطه از طریق موجودات روحانی برتر است. گلو قسمت‌های پایین‌تر بدن را به قسمت‌های بالاتر متصل می‌کند.

چاکرای چشم سوم - آنچا

چاکرای چشم سوم یا چاکرای پیشانی، وسط پیشانی قرار گرفته و اساس توانایی‌های روانی محسوب می‌شود. چاکرای چشم سوم فعال و باز می‌تواند به صاحبش توانایی غیب‌بینی بدهد و افراد با موجودات فرازمانی در دنیای فیزیکی ارتباط برقرار کنند یا آن‌ها را بفهمند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم

کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم می‌تواند چیزهای زیادی را در اختیار خواننده و شنونده بگذارد و نگاهشان را به زندگی تغییر دهد. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانند برای شما خواندنی باشند. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      تن آرامی یا ریلکسیشن اثر کیارش ساعتچی انتشارات نوین کتاب

·      پاکسازی چاکراها اثر درین ویرچو انتشارات کتابسرای نیک

·      هنر تمرکز حواس و فکر اثر رمز ساسن انتشارات کتابسرای نیک


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
82.۳۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۹:۵۲
نویسندهالا هیوز
مترجمیاسین قاسمی
مترجم دوم طلعت اصغری درمیان
راوی فرهاد جان سریان
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۳۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۲.۳۰ مگابایت
۰۱:۲۹:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
50 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

هیچ ارزشی نداره

2.6
(8)
34,000
٪20
27,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیدار کردن چشم سوم
٪20
بیدار کردن چشم سوم
الا هیوز
یاسین قاسمی‌بجد
2.6
(8)
34,000
٪20
27,200
تومان