0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت ضمیر ناخوداگاه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخوداگاه

نویسنده:
جوزف مورفی
درباره قدرت ضمیر ناخوداگاه

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

ناخوداگاه بخش مهمی از ذهن ما انسان‌هاست و برخی از اعمال و رفتار ما عملا توسط همین بخش مدیریت می‌شود. بسیاری از احساسات، رفتارها و تصمیم‌گیری‌های ما تحت تاثیر ناخودآگاه‌مان قرار دارند و اگر بتوانیم آن را به درستی مدیریت کنیم؛ مطمئنا سطح بهتری را در زندگی تجربه خواهیم کرد. از کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه یاد می‌گیریم که ناخودآگاه انسان‌ها قدرتی منحصر به فرد دارد که اکثر افراد از آن غافل‌اند. کسانی که متوجه ارزش و اهمیت این قدرت هستند و می‌توانند از آن به نفع زندگی‌شان بهره ببرند، موفق و خوشبخت خواهند شد. اما چگونه می‌توان قدرت ضمیر ناخودآگاه را پیدا کرد و آن را به‌کار گرفت؟ این دقیقا سوالی است که جوزف مورفی در کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه تلاش کرده تا به آن پاسخ بدهد. این کتاب در دسته کتاب‌های موفقیت و انگیزشی جای می‌گیرد.


درباره نویسنده

جوزف دنیس مورفی در ماه می 1898 به‌دنیا آمد و در دسامبر 1981 از دنیا رفت. این نویسنده ایرلندی سالیان سال در علوم دینی و الهی مطالعه و پژوهش کرد و حتی مدتی به‌عنوان وزیر نیز به کابینه دولت راه پیدا کرد. او اواسط دهه 1940 به آمریکا مهاجرت کرد و مدتی بعد برای شرکت در ارتش، نام نویسی کرد. پس از شرکت در جنگ، بیشتر در اندیشه‌های فلاسفه و دین پژوهان تعمیق کرد و به اندیشه‌های تازه‌تری رسید. از جوزف بیشتر از 30 کتاب باقی مانده است ولی مهم‌ترین و مشهورترین کتاب او، قدرت ضمیر ناخودآگاه است که تاکنون میلیون‌ها نسخه از آن به زبان‌های گوناگونی چاپ شده است.



چرا باید کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه را گوش دهیم؟

کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه، حاصل تجربیات روحانی و مطالعات عمیق جوزف دنیس مورفی در علوم الهی و فلسفه است. این کتاب نتیجه چندین دهه زندگانی این نویسنده است که با مطالعه کردنش، به درکی عمیق از زندگی دست می‌یابیم. او در کتابش این مساله را بررسی می‌کند که حقیقتا چه قدرتی در ناخودآگاه ما وجود دارد و چگونه می‌توان آن را آزاد و رها ساخت. اگر جزو کسانی هستید که به‌دنبال مسیر ویژه خودتان می‌گردید و نیاز به قدرتی بیشتر دارید، با شنیدن کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه احساس خواهید کرد که جان تازه‌ای برای دنبال کردن حقیقت زندگی به‌دست آورده‌اید. این اثر در عین حال که متکی بر باورهای روحانی و الهی نویسنده‌اش است، ارزش علمی و پژوهشی بالایی هم دارد و بسیاری از افراد با اندیشه‌ها و باورهای مختلف می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.



بخشی از کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

شما هشت ساعت از بیست و ساعت ساعت یا یک سوم کل عمرتان را خواب هستید. این یکی از قوانین مسلم زندگی است که درباره گیاهان و حیوانات هم صادق است. خواب یک نعمت الهی است چون قالبا راه حل مسائل بزرگ توی خواب پیدا می‌شود. خیلی از افراد این تئوری را قبول دارند که ما در طول روز خسته می‌شویم، پس می‌خوابیم تا در طول شب جسم‌مان استراحت کند. اما وقتی خواب هستید یک فرایند ترمیمی در بدن‌تان اتفاق می‌افتد.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه

به کسانی که از شنیدن کتاب صوتی قدرت ضمیر ناخودآگاه لذت برده‌اند، پیشنهاد می‌کتیم که این آثار را نیز مطالعه کنند:


اثر مرکب

چگونه عادت‌های جدیدی در خودمان ایجاد کنیم و آهسته و پیوسته آن‌ها را ادامه دهیم تا شاهد تغییراتی گسترده در زندگی‌مان باشیم.


چهار اثر فلورانس اسکاول شین

یکی از مهم‌ترین کتاب‌ها در حوزه موفقیت و انگیزشی کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین است که شما را با تفکر جالبی در مورد زندگی، تلاش و موفقیت آشنا می‌کند.


کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

در این کتاب از قول یکی از تاجران ثروتمند بابل در دوران کهن، با اصول خلق ثروت آشنا می‌شویم. 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
424.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۰۵:۵۰
نویسندهجوزف مورفی
مترجم گروه مترجمان رادیو مثبت
راویبابک مینایی
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۲۴.۷۴ مگابایت
۰۸:۰۵:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
17 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

راوی خوبی داره محتوا توی مایه های کتاب رازه،کمی تناژ زردرنگ داره! گوش دادن بهش میتونه مفید باشه واسه باور خودمون،افکارمون،قدرت کلاممون و مثبت اندیشی.شاید مستند و علمی و منطقی نباشه بخشی از کتاب ولی همه حقایق دنیام با منطق توجیه نمیشن.کلا باید به مطالبش نیاز داشته باشی وگرنه شاید برات پوچ بنظر بیاد

5

در یک کلام پرفکت 👌👌👌 همه جوره عالیه هم صدای راوی و هم محتوا، دوستان یاد بگیریم هزینه کنیم واسه کتاب خوندن تغییر سبک و باورها و عادات زندگی با این هزینه های ناچیز واقعا باورکردنی نیست پس تا میتونیم استفاده کنیم.

5

این کتاب یه کلید به دنیای پنهانه،اگر ذهنتون آماده درکش باشه.فوق‌العاده‌ست.

5

چقدر صدای راوی عالیه، نسخه نمونه رو گوش کردم و تصمیم گرفتم بخرم

5

عالی هم کتاب، هم راوی بابک مینایی، هم خود آقای مورفی

4

خیلییییییییی فوق العاده هم کتاب هم راوی👏🏻👏🏻👏🏻

5

عااالی سالها پیش کتابش رو خوندم و الان صوتی اش رو گرفتم

5

یکی از بهترین کتابهایی که خوندم و حتما مجددا خواهم خوند

3
انگیزه‌بخش 🚀

جالب بود بنظرم به یک بار خوندن می ارزه👌

4

اين كتاب واقعا فوق العاده است... 😍😍😍

نمایش 2 نقد دیگر
3.7
(29)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
68,000
٪50
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت ضمیر ناخوداگاه
٪50
قدرت ضمیر ناخوداگاه
جوزف مورفی
رادیو مثبت
3.7
(29)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
68,000
٪50
34,000
تومان