0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سه دقیقه در قیامت

معرفی، خرید و دانلود کتاب سه دقیقه در قیامت

درباره سه دقیقه در قیامت

باور به جهان پس از مرگ یکی از اعتقادات خداباوران است اما اینکه در دنیایی که تا به حال کسی از آن بازنگشته، سوال‌های زیادی را در ذهن ما ایجاد می‌کند. کتاب سه دقیقه در قیامت روایت یک مدافع حرم است که در طی یک عمل جراحی، سه دقیقه روح از بدنش جدا می‌شود و وارد عالم برزخ می‌شود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ را تجربه می‌کند. در واقع او در این چند لحظه ماجرایی را از سر می‌گذراند که برای بسیاری از افراد قابل درک نیست زیرا تجربه‌ی مرگ و پس از آن، از ابتدای بشر مورد سوال بوده است. نویسنده این کتاب بنا به دلایل شخصی تصمیم گرفته است تا تجربیات خود را به صورت ناشناس منتشر کند. کتاب سه دقیقه در قیامت توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در اختیار تمام مردم ایران قرار گرفته است. سما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی روانشناسی،  به دیگر کتاب‌های این حوزه در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

3 دلیل برای اینکه چرا باید کتاب سه دقیقه در قیامت را بخوانیم

مرگ بخش مهمی از چرخه‌ی زندگی است و چون ما از پس از آن اطلاعی نداریم، برایمان ترسناک و وحشت آور است. اینکه ما بعد از مرگ به نیستی فرو می‌رویم یا وارد زندگی دیگری می‌شویم همه از دغدغه‌های تمام انسان‌ها است. کتاب سه دقیقه در قیامت نیز به همین موضوع می‌پردازد در واقع این تجربه‌ای است بیان شده از فردی که از مرگ به زندگی برگشته است. سه دقیقه در قیامت به ما کمک می‌کند تا:

  • شاید تلنگری باشد که پایان زندگی در این دنیا را فراموش نکنیم.
  • کمی با واقعیت اسلام و ادیان الهی و گفته‌های خداوند آشنا شویم.
  • تجربه‌ای از بازگشت به زندگی را بخوانیم.

در بخشی از کتاب سه دقیقه در قیامت می‌خوانیم:

یک شب با خدا خلوت کردم و خیلی گریه کردم. در همان حال و هوای هفده سالگی از خدا خواستم تا من آلوده به این دنیا و زشتی‌ها و گناهان نشوم. بعد با التماس از خدا خواستم که مرگم را زودتر برساند.گفتم: من نمی‌خواهم باطن آلوده داشته باشم. من می‌ترسم به روزمرگی دنیا مبتلا شوم و عاقبت خودم را تباه کنم. لذا به حضرت عزرائیل التماس می‌کردم که زودتر به سراغم بیاید!

من وارد باغ بزرگی شدم که انتهای آن مشخص نبود. از روی چمن‌هایی عبور می‌کردم که بسیار نرم و زیبا بودند. بوی عطر گل‌های مختلف مشام انسان را نوازش می‌داد. درختان آنجا، همه نوع میوه‌ای را در خود داشتند. میوه‌هایی زیبا و درخشان. من بر روی چمن‌ها دراز کشیدم. گویی یک تخت نرم و راحت و شبیه پر قو بود. بوی عطر همه جا را گرفته بود.

این شخصی که می‌خواست به بیمارستان بیاید مشکلات شدید اخلاقی داشت. او با داشتن سه فرزند، هنوز درگیر کارهای خلاف اخلاقی بود و باطنی بسیار آلوده داشت. اما بدتر از آن، مشاهده کردم که فرزندانش که الان خردسال هستند، در آینده منبع فساد و آلودگی شده و از پدرشان باطنی آلوده‌تر خواهند داشت. من حتی علت این موضوع را فهمیدم. این مرد قبل از ازدواج با همسرش، با خواهر همسرش رابطه نامشروع داشت.

در آنجا دیدم که رفقای من، از جمع ما جدا شده و با استقبال ملائک بدون حساب وارد بهشت می‌شدند، نوبت به من رسید گفتند: آیا دوست داری همراه آن‌ها بروی؟ گفتم بله اما یکباره یاد زن و فرزندانم افتادم. محبت آن‌ها یکباره در دلم نشست. همان لحظه مرا از جمع شهدا بیرون کردند. من بلافاصله به درون بدنم منتقل شدم. 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سه دقیقه در قیامت

انسان‌ها معمولا بدون اینکه به خود نگاهی عمیق‌تر داشته باشند، دیگران را به دو دسته‌ی خوب و بد تقسیم می‌کنند و فکر می‌کنند که مرگ و پایان زندگی از آن‌ها دور است در صورتیکه مرگ رخدادی از چرخه‌ی زندگی است و نمی‌توان از آن فرار کرد. اینکه مرگ و زندگی پس از آن چگونه خواهد بود از سوال‌های بزرگ انسان است. اگر شما نیز به این مسئله فکر می‌کنید، حتما به عناوین زیر سر بزنید : 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۳ مگابایت
تعداد صفحات
132 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۴:۰۰
نویسنده جمعی از نویسندگان
ناشرانتشارات شهید ابراهیم هادی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
18,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۳ مگابایت
۱۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 106 مخاطب
پربار 🌳 (4)
آموزنده 🦉 (4)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
51 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسم الله الرحمن الرحیم متن این کتاب رو به تمامی اقشار جامعه پیشنهاد میکنم کتابیست کامل و جامع که من به شما قول میدهم زندگی شما را به دو نیم تقسیم میکند نیمی از زندگی شما مربوط به قبل از خواندن این کتاب است و نیم دیگر زندگی شما مربوط به بعد از خواندن این کتاب .

1

خیلی از افراد تجربیات نزدیک به مرگ داشتن این حقیقت رو در کتابهایی با نویسنده های خارجی پیدا کنید نه نویسنده هایی که حقیقت رو با دروغ قاطی میکنن تحویل مردم میدن!! اینگونه افراد خودشون در دنیای دیگه حساب پس خواهند داد

5

واقعا عالیه و به نظرم هرکسی باید این کتابو بخونه و اگه درکش کنیم باعث قشنگ تر شدن دنیا هم میشه... پیشنهاد می کنم از دستش ندید از این تلنگرا واقعا نیازه در زندگی بلکه راه درست را گُم نکنیم متن زیبا و روانی هم داره

5

تلنگری به من زد تا کمتر گناه کنم و اعتقادم به معاد بیشتراز قبل شد و خیلی از چیزهایی که در کتاب بود احساس کرده بودم ولی با خواندن این کتاب اطمینان در من ایجاد شد

5

به شدت پیشنهاد میشه نکته ای ناگفته داره از دنیای ابدی

5

کتاب عالی ای بود بلکه با خواندنش یه تلنگری بهمون بخوره تو این دنیا امروز

5

کتاب واقعا خوبی بود وطولانی.بنظرم من داخل داستان.نمیدونم واقعا همه این اتفاقات افتاده ولی قلبم میگه اخرت و برزخ قیامت وجود داره.خدایا ما را به حال خود وا نگذار.

1

گویا کتاب ساخته ى ذهن نویسندگان هستش ، اگر آخرت مانند چیزهائى باشه که در کتاب گفته شده هیچ کس وارد بهشت نمیشه!

1

مزخرف ضد دین پر از تناقض ذهن بافته های یک بیمار روان پریش که مذهب را از قیف ایدئولوژی التقاطی خود گذرانده

5

ماهی ۱باربایداین کتاب عالی رو مطالعه کرد تاتکراربشه آدم یادش بمونه کتاب آنسوی مرگ رو هم توصیه میکنم مطالعه کنیدعالیه

نمایش 41 نقد دیگر
4.2
(120)
پربار 🌳 (4)
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سه دقیقه در قیامت
سه دقیقه در قیامت
جمعی از نویسندگان
انتشارات شهید ابراهیم هادی
4.2
(120)
پربار 🌳 (4)
8,000
تومان