0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اشتباهات یک زن جلد 12

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اشتباهات یک زن جلد 12

(
نویسنده:
ام سوسا
ناشر:
مجید
درباره اشتباهات یک زن جلد 12

ام. سوسا در کتاب صوتی اشتباهات یک زن به زنان یاد می‌دهد که چطور ارزش واقعی خودشان را بشناسند و در روابط خود با مردان، موفق باشند. اشتباهاتی که زنان ممکن است در روابط خود تکرار کنند، به خودشان و شریک‌شان آسیب‌های جدی‌ای وارد می‌کند. به همین دلیل بهتر است زنان هوشیارتر باشند و با شناخت اشتباهات رایج، از تکرار آن‌ها جلوگیری کنند.

کتاب اشتباهات یک زن (The Mistakes of a Woman) یکی از کتاب‌های موفق حوزه روانشناسی است که برای زنان نوشته شده. این کتاب برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر و با استقبال زنان مواجه شد. نویسنده این کتاب را براساس تجربیات شخصی خود و دیگران و با لحنی صمیمی نوشته و تلاش کرده است تا زنان را با واقعیت‌های رابطه و ارزش‌های درونی خودشان آشنا کند. این کتاب ۱۳ بخش دارد و در هر بخش، اشتباهی را یادآوری می‌کند که ممکن است شما نیز در رابطه‌تان مرتکب شوید.

این اثر توسط «سونیا سینگ» و «نجمه سالاری» به فارسی ترجمه شده و انتشارات مجید آن را با صدای «بهجت توجه» منتشر کرده است.

کتاب صوتی اشتباهات یک زن درباره چه موضوعی صحبت می‌کند؟

کتاب اشتباهات یک زن یک کتاب جالب و آموزنده برای همه زنان است. بیشترین تمرکز این کتاب روی یادآوری ارزش واقعی زنان است. زنان باید نسبت به جایگاه و ارزش واقعی خود آگاه باشند تا بتوانند در روابط، احساس بهتری را تجربه کنند. زنان با نادیده گرفتن و بی‌ارزش شمردن خود، از لحاظ روانی و احساسی، ضربه‌های مهلکی را تجربه خواهند کرد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا پیش از هر چیزی، مشکلات شخصی و عاطفی خود را بشناسید و سپس با استفاده از راهکارهای ارائه‌شده در این کتاب، آن‌ها را حل کنید. یکی دیگر از مباحث مهم این کتاب، آموزش نحوه رفتار در روابط و همچنین داشتن کنترل بیشتر روی عواطف و احساسات و واقع‌بینی است.

درباره ام. سوسا، نویسنده کتاب

ام.سوسا (M. Sosa) نویسنده آمریکایی حوزه خودیاری و توسعه فردی است که عمده فعالیت او در حوزه آگاهی‌رسانی به زنان و کمک به آن‌ها برای داشتن روابط بهتر است. سوسا طی چند سال، افکار و تجربه‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی با مخاطبانش به اشتراک می‌گذاشت و سپس تصمیم گرفت این تجربیات را در قالب یک کتاب به نگارش درآورد. از دیگر کتاب‌های موفق این نویسنده که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند می‌توان به «اشتباهات یک مرد» و «دوراهی» اشاره کرد.

سه دلیل مهم برای شنیدن کتاب اشتباهات یک زن

اشتباهات یک زن یک کتاب ساده و صمیمی است که به پشتوانه تجربیات شخصی نویسنده و تجربه زیسته او در مقام یک زن، نوشته شده است. زنان ممکن است به واسطه آموزش‌های اشتباه، اشتباهات یکسانی را در زندگی شخصی و عاطفی خود تکرار کنند. این اشتباهات ممکن است باعث آسیب به دیگری و خود شود. به همین دلیل شناخت این اشتباهات و تلاش برای رفع آن‌ها، اهمیت دارد. اگر شما هم احساس می‌کنید در روابط خود، اشتباهات یکسانی را مرتکب می‌شوید و این اشتباهات به سلامت روان شما آسیب می‌زند، شنیدن این کتاب برایتان سودمند است. از مزایای مهم شنیدن این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به ارزش واقعی خودتان پی می‌برید و دیگر خودتان را دست کم نمی‌گیرید
  • می‌توانید شناخت بهتری نسبت به خود و طرف مقابل به‌دست آورید و به این صورت رابطه بهتری را شکل دهید
  • عزت نفس‌تان تقویت می‌شود، می‌توانید از تکرار اشتباهات جلوگیری کنید و زندگی آرام‌تری داشته باشید

در بخشی از کتاب می‌شنویم

اشتباه من این بود که هروقت به من نیاز داشتی اجازه می‌دادم به زندگی‌ام برگردی تا چند هفته اول خوب بودی ولی بعد دوباره همه چیز را خراب می‌کردی و ترکم می‌کردی.... ترک کردن منی که حتی از دفعه قبل هم دل شکسته‌تر بودم. نمی‌توانم هیچ‌کس را به اندازه خودم سرزنش کنم چون این من بودم که هر بار اجازه می‌داد به راحتی به زندگی‌ام برگردی. باید یاد می‌گرفتم که بتوانم با قاطعیت و از صمیم قلب با چیزی خداحافظی کنم و دیگر اجازه برگشتنش را به زندگی‌ام ندهم. جدایی هیچ‌وقت کار ساده‌ای نیست. احساس درماندگی می‌کنید چون نمی‌دانید بدون فردی که به او عادت کرده‌اید چه‌کار کنید و کارهایی را که تا آن موقع با هم انجام می‌دادید حالا باید به تنهایی انجام دهید... و این موضوع می‌تواند برای عده‌ای ترسناک باشد. در حالی که بعضی از ما می‌توانند روابط گذشته‌شان را فراموش کنند و به روال عادی زندگی‌شان برگردند، بقیه نمی‌توانند فراموش کنند که نامزد سابقشان چطور باعث می‌شد احساس خوبی داشته باشند.  فقط خوشی‌ها را به یاد می‌آورند نه بدی‌ها را؛ به همین علت است که رها کردن رابطه‌شان تا این اندازه برایشان سخت است. روی چیزی که آن فرد زمانی بوده است تمرکز می‌کنند نه اینکه آن شخص واقعاً چه شخصیتی دارد و احتمالاً از قبل هم همین شخصیت را داشته است. نقاب واقعی آن‌ها سرانجام می‌افتد و شخصیت واقعی‌شان رو می‌شود، ولی بازهم برای برخی از افراد کافی نیست، چون آن‌ها نمی‌توانند واقعیت را بپذیرند و در کتمان به سر می‌برند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

بعضی از کتاب‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا زندگی عاطفی و رابطه بهتری را تجربه کنید. این تجربه مثبت در درجه اول به‌واسطه خودشناسی به‌دست می‌آید. اگر شما هم مایل هستید کتاب‌های بیشتری را در زمینه خودشناسی، توسعه فردی و بهبود روابط مطالعه کنید یا بشنوید، کتاب‌های زیر به دردتان می‌خورد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
177.۰۳ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۱۵:۰۳
نویسندهام سوسا
مترجمسونیا سینگ
مترجم دومنجمه سالاری
راویبهجت توجه
ناشرمجید
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۷۷.۰۳ مگابایت
۰۴:۱۵:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 48 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
2 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب فوق العاده خوبی هست به نظرم لازمه هر دختری این کتاب رو بخونه و اگر تازه فاز جدایی رو پشت سر گذاشتین و یا تو رابطه ای اشتباه وارد شدین و نمیدونین چطور میتونین خودتون رو نجات بدین این کتاب میتونه بهترین دوستی باشه که کمکتون میکنه و تا اخر راه همراهتونه به صورت واضح تمام عواطف دخترونه رو که اکثرمون تو این دوران تجربه میکنیم رو بیان میکنه و لحظاتی پیش میاد که با خودت فکر میکنی این کتابو انگار از زبون خودت نوشتن و امتوجه میشی که خیالیا مثل تو این راهو گذروندن و تو بدبخت ترین ادم رو زمین نیستی متوجه میشی که زندگی بهتر و قوی تر از قبل جریان داره ممنون از نویسنده و مترجم و راوی متاب همه چیز عالی و فوق العاده بود

4

خوب بود و ب نظرم هر خانمی باید چنین کتابهایی را بخواند اگر بدانند ک جدای از جسم باید ب روانشان خوراک برسانند شاید شاهدِ اینهمه ناکامی و افسردگی نباشیم ....

5

خیلی به دردم خرود مخصوصا اون قیمتی که مربوط به خود کنترلی بود من خیلی چیزا رو میدونستم ولی راهکارهای خودکنترلی رو بلد نبودم واقعا کمک کرد بهم ممنونم

3

نسبت به این مدل کتاب‌ها به نظرم ضعیفه و بیشتر برای کسانی که تازه میخوان باهم آشنا بشن مناسبه...برای افراد متاهل کتاب‌های مناسبتری وجود دارن..

3

کتاب خوبی هست بیشتر برای دختر خانم هایی که به رابطه شون شک دارن اما فکر نکنم کمک کننده برای خانم های متاهل باشه 🤷‍♀️

3

کتاب خوبیه اما بدرد زندگی مجردی و دوستی میخوره و برای متاهلی و روابط زناشویی کاربرد چندانی نداره

3

کتاب خوبیه جلد دومش بیشتر بدرد افرادی میخوره که تازه کات کردن. جلد اولش هم خوب بود نسبتا

5

محتوای کتاب خیلی خوب بود. به من خیلی کمک کرد. صدای گوینده هم مناسب کتاب بود.

5

کتاب خوبیه و کمک کننده است اما باید تا اخرش گوش کنید

2

زن و مرد نداره، تفاوت اصلی در کاراکتر انسانهاست، چه زن چه مرد

نمایش 13 نقد دیگر
4.2
(48)
52,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اشتباهات یک زن جلد 1
اشتباهات یک زن جلد 1
(

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اشتباهات یک زن جلد 12
اشتباهات یک زن جلد 12
(
مجید
4.2
(48)
52,000
تومان