0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم

نویسنده:
ام سوسا
درباره چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم

ریشه‌ی مشکلات و رفتارهای غلط کجاست؟

ام. سوسا نویسنده‌ی موفق و پرفروش کتاب «اشتباهات یک زن» قبل از اینکه هنر نویسندگی را در پیش بگیرد، در حوزه‌ی بازاریابی به عنوان طراح وب و گرافیک مشغول بوده و البته همین توانایی‌ها در رساندن حرف‌هایش به گوش دیگران کمک شایانی کرده است. سوسا از سال ۲۰۱۶ به بیان دیدگاه‌های شخصی و تجربیات خود در شبکه‌های اجتماعی پرداخته و جملاتش تلنگری به قلب بسیاری از افراد زده و به خیلی از آن‌ها در کنار آمدن با جدایی و تمام شدن رابطه‌هایشان کمک کرده است. او نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری و روان‌شناسی با تأکید بر مسائل زنان در آمریکاست. سوسا به خوبی می‌داند که برای حل مشکلات عاطفی و شخصیتی، پیش از همه باید آن‌ها را شناخت. به همین سبب، او بیشتر از آن که توصیه کند و راهکار بدهد، سعی می‌کند ریشه‌ی مشکلات و رفتارهای غلط را واکاوی کند. سوسا زنان را تشویق می‌کند تا ارزش خود را درک کرده و رفتارهای سمی‌شان را پیش از اینکه به آن‌ها آسیبی بزنند رها کنند. آثار سوسا اکنون مخاطبان متعددی در اقصی نقاط جهان دارند و به زبان‌های متنوعی ترجمه شده‌اند. روابط زناشویی، عشق به خویشتن، و ترمیم زخم‌های روحی و روانی از جمله موضوعاتی هستند که ام. سوسا در آثارش به آن‌ها می‌پردازد.


احساس صدمه و درد، ناراحتی و بهبود یافتن...

کتاب «چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم» نیز مانند سایر آثار ام. سوسا به رابطه و جدایی می‌پردازد. همه‌ی ما پس از تجربه‌ی جدایی، جملاتی در ذهن داشتیم که آرزو کردیم کاش می‌توانستیم آن‌ها را بر زبان بیاوریم و خودمان را از بار آن‌ها نجات دهیم. ام. سوسا در کتاب «چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم» بر همین مسئله تأکید می‌کند. کتاب «چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم» احساس صدمه و درد، ناراحتی و بهبود یافتن را بیان می‌کند. این کتاب از جملات کوتاه و عاشقانه‌ای تشکیل شده که به شکل شاعرانه‌ای نگاشته شده‌اند و به افرادی که ترک شده‌اند، دلشان شکسته شده، نادیده گرفته شده‌اند و به تازگی از رابطه‌ای عمیق و عاشقانه بیرون آمده‌اند کمک می‌کند تا بتوانند زخم‌های روحی خود را ترمیم کنند و ادامه دهند. جملات بسیار کوتاه این کتاب تاثیر شگرفی بر احساسات خواننده می‌گذارد و او را ترغیب به زندگی کردن می‌کند.


هرگز خودت را در شرایطی قرار نده که...

هرگز خودت را در شرایطی قرار نده که همیشه تو آن کسی باشی که دنبال دیگری است.

وقتی میدانی تمام فکر و ذکرت اوست، انکار کردن دلتنگی‌ات بی‌فایده است.

زمان مرهمی برای تمام زخم‌ها خواهد بود، اما گاهی اوقات زخم‌ها آن‌قدر عمیق‌اند که خوب شدن‌شان تا ابد زمان می‌برد.


کتاب صوتی «چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات مجید» کتاب صوتی «چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم» اثر «ام. سوسا» را با ترجمه‌ی «نهال سهیلی‌فر» تهیه و تولید کرده است. در این کتاب، «رفیعه پوستی» گویندگی کرده است. کتاب‌های «دو راهی» و «رهایی» هم در دست تولید است و مخاطبان آوانامه می‌توانند در آینده‌ای نزدیک این دو کتاب را نیز بشنوند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
51.۳۱ کیلوبایت
مدت زمان
۵۴:۱۷
نویسندهام سوسا
مترجمنهال سهیلی‌ فر
راویرفیعه پوستی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱.۳۱ کیلوبایت
۵۴:۱۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
41,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم
چیزهایی که کاش می‌توانستم به او بگویم
ام سوسا
آوانامه
0
(بدون نظر)
41,000
تومان