0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راه بازگشت به خود
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب راه بازگشت به خود

روش خودشناسی با استفاده از اینیاگرام کلیدهای مدیریت زندگی
درباره راه بازگشت به خود

کتاب راه بازگشت به خود

کتاب راه بازگشت به خود، روش خودشناسی با استفاده از اینیاگرام اثری از نویسندگان ایان مورگان کرون و سوزان استبایل است. این کتاب به بررسی مفهوم خودشناسی و مدیریت زندگی از طریق سیستم اینیاگرام می‌پردازد. اینیاگرام سیستمی از 9 تیپ شخصیتی است که حکمت سنتی را با روانشناسی مدرن ترکیب می کند، ابزاری قدرتمند برای درک خود و افراد زندگی مان است. کتاب راه بازگشت به خود تلاش می‌کند تا به خوانندگان نشان دهد چگونه می‌توان با شناخت بهتر خود، شخصیت خود را رشد دهند. از طریق توصیف نوع‌شناسی‌های مختلف افراد با استفاده از اینیاگرام و ارتباط آن با رفتارها و عملکردهایشان، این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا بهترین راه‌های مدیریت زندگی خود را شناسایی و به کار ببرند.

موضوع اصلی کتاب راه بازگشت به خود به خودشناسی و مدیریت زندگی اختصاص دارد. این کتاب به ارتقاء شناخت فردی، درک عمیق‌تر از انگیزه‌ها و رفتارها، بهبود روابط شخصی و ارتقاء کیفیت زندگی از طریق اصول اینیاگرام می‌پردازد. با توجه به این موضوع، می‌توان این کتاب را در دسته‌بندی‌های خودشناسی و توسعه شخصی قرار داد.

آشنایی با ایان مورگان کرون و سوزان استبایل

ایان مورگان کرون در سال 1970 در ایالات متحده آمریکا متولد شد. او یک نویسنده و مشاور خودشناسی است که به طور گسترده به موضوعاتی مانند توسعه شخصی، رهبری، مدیریت زمان و ارتقاء عملکرد افراد می‌پردازد. کرون در طول سال‌ها به عنوان مشاور و مربی توسعه شخصی با افراد و سازمان‌های مختلف همکاری کرده و کتب و مقالات زیادی در این حوزه منتشر کرده است.

سوزان استبایل نیز تخصص‌ خودشناسی و روانشناسی دارد و به عنوان نویسنده و مشاور در این زمینه فعالیت می‌کند. او نیز مقالات و کتب مختلفی درباره توسعه فردی، بهبود روابط و مدیریت زندگی و روابط اجتماعی نوشته است.

جرا باید کتاب راه بازگشت به خود را بخوانیم

1. خودشناسی بهتر: این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از اینیاگرام، به درک عمیق‌تری از خودتان برسید. این ابزار شما را به شناخت انگیزه‌ها، احساسات، و رفتارهایتان هدایت می‌کند که بهبود شخصیت و رشد فردی را تسهیل می‌نماید.

2. مدیریت بهتر زندگی: کتاب راه بازگشت به خود به شما کلیدهای مدیریت زندگی را ارائه می‌دهد. با شناخت دقیق‌تر از خود، می‌توانید بهبودهای مختلفی در زندگی‌تان، از جمله موفقیت شغلی، روابط شخصی و سطح انرژی خود، داشته باشید.

3. تقویت روابط: کتاب راه بازگشت به خود به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید با استفاده از اینیاگرام، به درک عمیق‌تری از دیگران برسید و ارتباط‌های بهتری را برقرار کنید. این مهارت می‌تواند به بهبود روابط شخصی و حرفه‌ای کمک کند.

4. راهنمای عملی: این کتاب حاوی راهنمایی‌ها، تمرین‌ها و مثال‌های عملی است که شما را در مسیر توسعه شخصی و خودشناسی هدایت می‌کند. این ابزارها به شما کمک می‌کند تا مفاهیم را به عمل درآورده و تغییرات مثبتی را در زندگی‌تان ایجاد کنید.

5. پرسش‌های مهم: کتاب راه بازگشت به خود به شما اجازه می‌دهد تا به پرسش‌های مهم درباره خودتان و زندگی‌تان پاسخ دهید. این تفکر و تأمل در موضوعات مهم می‌تواند به شما در انتخاب‌ها و تصمیم‌گیری‌های بهتر کمک کند.

6. منابع قوی: نویسندگان با تخصص‌های خودشناسی و روانشناسی، منابع قوی و قابل اعتمادی را در این کتاب ارائه می‌دهند. از این رو، می‌توانید از تجربیات و دانش آن‌ها بهره‌برداری کنید.

7. ارتقاء کیفیت زندگی: با پیگیری اصول و مبانی کتاب راه بازگشت به خود ، می‌توانید بهبودهای محسوسی در کیفیت زندگی‌تان داشته باشید و به سمت اهداف و آرزوهایتان پیشرفت کنید.

در بخشی از کتاب راه بازگشت به خود می‌خوانیم

بسیاری از افرادی که می‌شناسم می‌گویند که با والدینی مداخله‌گر یا احاطه‌گر بزرگ شده‌اند، در حالی که دیگران کودکی‌شان را به این صورت توصیف می‌کنند که کمبود محبت یا تعامل عمیق معنادار با سرپرستان‌شان داشته‌اند. این کودکان پنجی حساس و آرام هستند، به قلمرو اندیشه‌های خودشان پناه می‌برند که در آن می‌توانند از خودشان در مقابل والدین سلطه‌گرشان را دفاع کنند و یا از آن‌ها مخفی شوند و همچنین خارج از دید دیگران بر روی احساسات‌شان کار کنند.

پیشنهادهایی به دوستداران کتاب راه بازگشت به خود

اگر از خواندن کتاب راه بازگشت به خود لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن کتاب‌های زیر را از دست ندهید:

·      دانلود و خرید کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟ از استفان گایز

·      کتاب تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی

·      دانلود کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

·      کتاب صوتی نیمه تاریک وجود


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
326 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۲:۰۰
نویسنده ایان مورگان کرون
نویسنده دومسوزان استبایل
مترجم محمدعلی شیخ علیان
ناشرانتشارات صابرین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Road Back to You: An Enneagram Journey to Self-Discovery
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۸ مگابایت
۳۲۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابیس که مردم شاید اصلا متوجه نشن واقعا بهش نیاز دارن و از کنارش بگذرن ولی ۹۰ درصد مشعله فکری ادماس که براشون مطرح نیس باش چجوری بسازن . کتاب محشریه

2

من دوسش نداشتم. وقتی شماره ی شخصیت خودتو پیدا میکنی و میخونیش دیگه بقیه شماره ها بی اهمیت میشن برات و به هدر میره کتاب

4

کتاب خوبیه باعث میشه با خوذت بیشتر اشنا بشی و درکی از کارهایی که نمی تونی کنارشون بزاری داشته باشی

5

عالیه. حتما بخونیدش

5

عالی بود

5

عالی

4.3
(6)
91,000
٪50
45,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راه بازگشت به خود
٪50
راه بازگشت به خود
روش خودشناسی با استفاده از اینیاگرام کلیدهای مدیریت زندگی
انتشارات صابرین
4.3
(6)
91,000
٪50
45,500
تومان