0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غلبه بر کمرویی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

نویسندگان:
پل ژاگو
،
ل ژاگو
ناشر:
ماه آوا
درباره غلبه بر کمرویی

کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

کتاب غلبه بر کمرویی را می‌توان راهکاری دقیق و عملی برای افراد کمرو و خجالتی دانست تا بتوانند بر این موضوع غلبه کنند. کمرویی یکی از بزرگترین مشکلات است که علاوه بر به‌هم ریختن زندگی فردی باعث تغییرات نامطلوب و ایجاد تنش در زندگی اجتماعی افراد مختلف نیز می‌شود. کمرویی صفتی اکتسابی است و به دلیل شناخت اشتباه فرد از موقعیت خودش ایجاد می‌شود. پل ژاگو این کتاب را که یکی از بهترین کتاب‌های توسعه فردی است، بر اساس تجربیات و دانش خود به صورت عملی و کاربردی نوشته است. ژاگو در این کتاب با استفاده از مجموعه‌ای از روش‌های تجربی به افراد کمک می‌کند تا از فرد کمرو و بدون اعتماد به نفس تبدیل به فردی با اعتماد به نفس بالا و با شخصیت استوار شوند.


درباره نویسنده

پل ژاگو نویسنده و روانشناس معروف فرانسوی است. وی در سال 1889 در خانواده‌ای متوسط در فرانسه به دنیا آمد. خانواده ژاگو از وضع مالی خیلی خوبی برخوردار نبودند و این موضوع باعث شد تا او با چالش‌های مختلفی در زندگی مواجه شود. او در هجده سالگی پس از آشنایی با هیپنوتیزم به این موضوع علاقمند شد و با یاد گرفتن این موضوع به تدریج با شبه علم آشنا شد. ویژگی اصلی نوشته‌های ژاگو، روان و ساده بودن نثر آن است. این موضوع باعث شد تا نوشته‌های او مورد پسند بسیاری از خوانندگان قرار گیرد. از جمله بهترین کتاب‌های ژاگو می‌توان به قدرت اراده و مانیتیسم شخصی اشاره کرد. وی سرانجام در سال 1962 در پاریس درگذشت.


3 دلیل برای آنکه کتاب صوتی غلبه بر کمرویی را بشنویم

کمرویی مشکل بسیار بزرگی برای افراد مختلف است و باعث زیان در شرایط مختلف فردی و اجتماعی می‌شود. برای مثال موقعیت‌های شغلی مختلف یا موقعیت‌های اجتماعی و روابط در بسیاری از موارد به دلیل نداشتن اعتماد به نفس و خجالتی بودن از بین می‌رود. نویسنده کتاب با نثری روان و ساده به ارائه راهکار برای بهبود وضعیت افراد خجالتی پرداخته است. به نفس و عقب راندن کمرویی و خجالت مواجه می‌شود. ژاگو تجربه درمان 20 ساله در زمینه کمرویی را در این کتاب به کار گرفته و توانسته کتاب عملیاتی و با راهکارهای درست و کاربردی بنویسد. روند آموزش به صورت گام به گام است. این موضوع بدان معناست که خواننده کتاب در هر مرحله با پیشرفت خود در زمینه اعتماد به نفس مواجه می‌شود. مطالعه این کتاب به همه افرادی که از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برند توصیه می‌شود.


در بخشی از کتاب صوتی غلبه بر کمرویی می‌شنویم

گفتگو با مرد یا زنی کمرو نارساست. کافی است چند نفر از کسانی را که به کمرویی مشهورند زیر نظر بگیریم تا دریابیم که هر یک از آنها تا چه اندازه با دیگران متفاوت است. نه تنها آنها همگی به یک نسبت کمرو نیستند بلکه شرایطی که موجب پریشانی زیاد در یکی از آنها می‌شود، در دیگران هیچگونه اثری ندارد یا اثر آن بسیار کم است. آن دیگری در میان آشنایان خود به راحتی حرف میزند و اظهار نظر می‌کند اما در برابر غریبه‌ها آشفته می‌شود. گاه دیده می‌شود که کمرویی شدید یا نا آرامی شگفت‌آور توام می‌شود. همه این‌ها ناشی از علت‌های بسیار گوناگون است که سبب کمرویی می‌شوند و از میان آنها این سه علت غلبه بیشتری دارند: جثه ناموزون یا صورت نزار و نقص در زیبایی و ساختار بدن ممکن است موجب کمرویی شود. در هر یک از این موارد چگونگی بروز کمرویی متفاوت است.


برای علاقمندان به کتاب صوتی غلبه بر کمرویی

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب صوتی غلبه بر کمرویی هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

·      از ذهن انباری به ذهن آگاهی، ام سوامی

کتابی که به شما کمک می‌کند ذهن خود را از بار موضوعات اضافه رها کنید.

·      آغازی دوباره، جوئل اوستین

این کتاب، تعریفی جدید از خودسازی و موفقیت از دیدگاه مسیحیت است که به انسان کمک می‌کند از آموزه‌های مذهبی در راستای پرورش خود بهره‌مند شوند.

·      هنر گفت و گو، دبرا فاین

دبرا فاین در این کتاب به افراد کمرو کمک می‌کند تا بتوانند در موقعیت‌های مختلف با انسان‌های متفاوت صحبت کنند.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
244.۱۰ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۱۸:۰۲
نویسندهپل ژاگو
نویسنده دومل ژاگو
مترجم حسین بنی احمد
راوی امیر فرحان نیا
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴۴.۱۰ مگابایت
۰۴:۱۸:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
10 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب از طرفی پر از راهکارهای عملی است که البته نیاز به تمرین دارد. و از طرفی دیگر همه جانبه به موضوع نگاه کرده است، هم عوامل جسمی و هم عوامل روحی کم رویی را بررسی کرده، راهکار داده است. آقای گوینده هم خیلی خوب کتاب را خوانده بودند. شاید دوستانی که کتاب را نپسندیدند اصلا مشکل کم رویی نداشته اند. برای فرد کم رویی مثل من پیدا کردن این همه راهکار شگفت انگیز بود. حتما نسخه متنی را خواهم خواند.

5

واقعا خدا به نویسندش اجر بده.... به نظرم این کتاب غیر از اینکه واقعا برای افراد کمرو عالیه حتی برای افرادی که کمرو نیستن هم میتونه مفید باشه...در کل قسمت هاش علمی_عملیه و نه صرفا توضیحات رو شامل میشه و نه صرفا برنامه ها عملی بلکه ترکیبیه...به نظرم یک کتاب کاملیه به نوبه ی خودش.....ممنون

2

برای من چندان کاربردی و مفید نبود. خیلی کلی گویی میکرد و مطالب زرد هم توش به چشم میخورد.

2

آنچنان که انتظار داشتم نبود. خیلی کلی‌گویی بود

5

کتاب بسیار مهم و عالی

1

اصلا به درد نمی خوره

4
(10)
پربار 🌳 (1)
78,000
٪30
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
غلبه بر کمرویی
غلبه بر کمرویی
مطمئن، استوار و پر جرئت شوید و اعتماد به نفس پیدا کنید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غلبه بر کمرویی
٪30
غلبه بر کمرویی
پل ژاگو
ماه آوا
4
(10)
پربار 🌳 (1)
78,000
٪30
54,600
تومان