0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آدلف

معرفی، خرید و دانلود کتاب آدلف

درباره آدلف

کتاب آدلف نوشته بنژامن کنستان در نیمه اول قرن نوزدهم میلادی در لندن منتشر شد. این کتاب یک اثر ادبی جذاب از ادبیات کلاسیک فرانسه است که با استقبال و جلب توجه بسیاری از مخاطبان روبرو شد. این رمان، داستان یک مرد جوان و درون‌گرا را به تصویر می‌کشد که درگیر یک رابطه عاشقانه، جنجالی و نامشروع با یک زن زیبا و مسن‌تر از خود می‌شود.

آدلف در زمان انتشارش موجب جدال‌ها و بحران‌های زیادی در جامعه ادبی شد و تا مدت‌ها پس از آن، اثری با ارزش و تأثیرگذار به‌شمار می‌آمد. این رمان به معنای واقعی کلمه جرأت را نشان می‌دهد، زیرا به شکل عمیقی به مسائل روانشناختی و عواطف انسانی می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه احساسات و بستگی‌های عشقی در طول زمان تغییر می‌کنند و چگونه انسان‌ها با آنها مقابله می‌کنند. آدلف به عنوان یکی از شاهکارهای ادبی عاشقانه شناخته می‌شود و تأمل در عمق احساسات انسانی و پیچیدگی روابط انسانی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. از این رو، به تمام علاقه‌مندان به ادبیات کلاسیک و داستان‌های عاشقانه و روانشناختی توصیه می‌شود که این اثر بی‌نظیر را بخوانند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره بنژامن کنستان

بنژامن کنستان دو ربک، از نویسندگان برجسته و موفق سوئیسی‌تبار فرانسوی‌زبان، در سال 1767 به دنیا آمد. او یکی از شخصیت‌های برجسته قرن هجدهم میلادی است. بنژامن کنستان به عنوان یکی از طرفداران اصول لیبرالیسم در فرانسه شناخته می‌شد. زندگی و آثار او در دوران حکومت ناپلئون بناپارت، یعنی از سال ۱۷۶۷ تا ۱۸۳۰، متأثر از تغییرات سیاسی و اجتماعی آن دوران بود.

کنستان به نوشتن مقاله‌های متعدد در زمینه‌های سیاست، مذهب، و عشق رمانتیک مشغول بود و از این طریق نظریات و ایده‌های خود را به جامعه ارائه می‌داد. اما بزرگترین شهرت به رمانی به نام "آدلف" برمی‌گردد. ویکتور هوگو، رمان‌نویس مشهور فرانسوی نیز معتقد بود که کنستان یکی از آن انسان‌های نادر تاریخ بود که اندیشه‌های عامِ زمانه‌‌‌‌شان را زنگار می‌زدایند، جلا می‌دهند، و شدت و حدت می‌بخشند.

کتاب شور آزادی از دیگر آثار مطرح و معروف بنژامن کنستان و گزیده‌ای از نوشته‌های این نویسنده است. این کتاب در برگیرنده مقاله‌ها و نوشته‌هایی کنستان در زمینه‌های مختلفی از جمله سیاسی، اجتماعی و فلسفی است.

چرا باید کتاب آدلف را بخوانیم

کتاب آدلف شاهکاری روانشناختی در عرصه عشق و روابط انسانی است که با تراژدی بی‌امکانی برقراری ارتباط معنی‌دار بین عاشقان را به نمایش می‌گذارد. این کتاب به عمق و پیچیدگی احساسات انسانی و با دقت و مراقبت به تجزیه و تحلیل عمیق‌ترین و شورانگیزترین وابستگی‌های عاطفی کاراکتر اصلی، کنستان، پرداخته است. تا سپتامبر ۲۰۰۸، این اثر به بیش از یک و نیم میلیون نسخه فروش رسید و همچنان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های عاشقانه و روانشناختی ادبیات کلاسیک فرانسه مورد توجه و تحسین عموم افراد قرار دارد. اگر شما هم از علاقمندان به داستان‌های کلاسیک و فرانسوی هستید خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب آدلف می‌خوانیم

بیست و دو ساله بودم که تحصیلاتم را در دانشگاه گوتنگ به پایان رساندم. پدرم مأمور منتخب بود و می‌خواست به کشورهای مهم اروپا سفر کنم. سپس نزد او برگردم و در حوزه‌ای که ریاستش با او بود استخدام شوم و خود را برای روز جانشینی او آماده کنم. در کنار خوشگذرانی‌ها، با سماجت موفقیت‌هایی به دست آوردم و میان همدرسان متمایز شدم؛ به همین جهت آرزوهای پدرم در مورد من مدام بلندپروازانه‌تر می‌شد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب آدلف

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب اهالی قفس نویسنده محمدجواد نظریان

ü   کتاب تنها در پاریس نویسنده جوجو مویز

ü   کتاب ریگ جن نویسنده رضا جولایی


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
630.۹۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهبنژامن کنستان
مترجممینو مشیری
ناشرنشر ثالث
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Adolphe
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
58,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۳۰.۹۵ کیلوبایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (2)
پربار 🌳 (2)
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
15 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳

عالی و تأثیر گذار

5

به حدی شیفته کتاب شدم که الان که ۳۰ درصدش رو خوندم به زور ازش دل کندم تا به کارهام برسم. ذکاوت جناب کنستانت رو در مونولوگ‌های کاراکتر اصلی حس می‌کنید. ترجمه روان و عالی هست و امیدبخش.

1

مزخرف. یه داستان تکراری و خسته کننده که نه نقطه اوج و فرودی داره نه تعلیقی. از همون اول میشه فهمید اخرش چی میشه. هیچ دیالوگی نداره وگرنه حتی دیالوگ هاشم قابل پیش بینی بود!

4

کتاب خوبیه، داستان مشکلاتی که ریشه در کودکی و عقده های بد سرپرستی داره. روابط غیر اخلاقی و تقابل عقل و احساس. خوندنش خالی از لطف نیست

5
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳

عالی و تأثیر گذار

3.8
(13)
خوش‌خوان 🪶 (2)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
آدلف
آدلف
بنژامن کنستان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آدلف
آدلف
بنژامن کنستان
نشر ثالث
3.8
(13)
خوش‌خوان 🪶 (2)
68,000
تومان