0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ساده زندگی کنیم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

نویسنده:
HTeBooks
ناشر:
شکیب
درباره ساده زندگی کنیم

یکی از کتاب های موسسه‌ی HTeBooks کتاب صوتی ساده زندگی کنیم است. این مجموعه بیش از 50 جلد کتاب را با موضوعاتی در حوزه روانشناسی، کسب موفقیت و همچنین آموزش ارائه می‌دهد.  در واقع HTebooks به معنای How To eBooks می‌باشد که بر چگونگی توسعه شخصی، خودسازی، خود شناسی، مهارت های کسب و کار، مهارت های زندگی، روابط، سلامت، پول، کشاورزی، دوستیابی و… تمرکز دارد.

این کتاب صوتی که با نام ساده زندگی کنیم وارد بازار شده است، نکات و شیوه‌های زیادی دارد که موجب تغییراتی بنیادی در ابعاد مختلف زندگی شما، از بحث اخلاق تا کاری ساده‌، مثل خرید کردنتان ایجاد می‌کند. به طور کلی شما می‌توانید از این نکات، برای حل کردن چالش هایتان و ساده کردن زندگی خود استفاده کنید.

همچنین کتاب حاضر، به با توجه به نوع ارائه‌ی اصولی که دارد برای تمام افراد، مناسب و خوب است است. این نکات و توصیه‌ها ممکن است در ظاهر، ساده باشند؛ اما وقتی تکرار شوند، بسیار تاثیر گذار خواهند بود. برای مثال اگر بخواهید عنوان شغلی مهمی را در شرکتی از آن خود کنید، یا راهی پیدا کنید که بیشتر عشق بورزید، و یا اینکه به کارهای خانواده خود بپردازید.

کتاب صوتی حاضر به ترجمه‌ی نوید طوفان و صدای حمید یزدانی در فیدیبو، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته شده است. 

با موسسه HTeBooks بیشتر آشنا شوید

اچ تی ای بوکس، مجموعه و تیمی از نویسندگان است که از چند کشور در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کتاب هایی با موضوعات مختلف با عنوان چگونه می‌نویسند. برخی از این آثار که این مجموعه کار کرده است و در ایران به ترجمه درآمده عبارت اند از:

و کتاب های کاربردی دیگر که می‌توانید با کلیک روی نام HTeBooks با آنها بیشتر آشنا شوید.

2 دلیل برای گوش دادن به کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

  • ابتدا این که، این کتاب صوتی به ارائه اصولی می‌پردازد که برای همه افراد، خوب و مناسب است. این توصیه‌ها و اصول ممکن است در ظاهر، ساده به نظر برسند؛ اما وقتی مرتب استفاده شوند، بسیار مؤثر هستند. مثلاً اگر بخواهید شغل مهمی در شرکتی داشته باشید، یا راهی پیدا کنید که بیشتر لذت ببرید، بیشتر عشق بورزید، یا اینکه به امور خانواده خود بپردازید.

  • این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا تمرکز خود را پیدا کنید، برنامه‌ریزی کنید و زندگی خود را ساده کنید. کافی است این اصول را اجرا کنید و بدانید که زمان و انرژی لازم را دارید تا آن طور که دوست دارید زندگی کنید.

کتاب صوتی ساده زندگی کنیم را به تمامی علاقه مندان به کتاب های سبک زندگی و یادگیری مهارت و همچنین روانشناسی توصیه میکند.

در بخشی از کتاب صوتی ساده زندگی کنیم می‌شنویم

در دسترس نباشید. اگر در انجام پروژه‌ها مشکل دارید، هنگام انجام کارهای مهم خود، در دسترس دیگران نباشید. در دفتر خود بمانید و از دیدن افراد دیگر خودداری کنید و بگذارید دستگاه پاسخگو، تلفن شما را پاسخ دهد، یا به مکانی ساکت و خلوت بروید (مانند کلبه‌ای در جنگلی زیبا که هیچ شخص و تلفنی در آنجا وجود ندارد.)

پروژه‌ها بخش همیشگی زندگی هستند. وقتی یکی از آن‌ها را تمام می‌کنید باز پروژهٔ دیگری دارید. بدتر از آن این است که پروژه‌ها ناتمام بمانند. در نتیجه شما با چندین پروژهٔ ناتمام روبه‌رو هستید که باید آن‌ها را تمام کنید. بعید است بتوانید پروژه‌های زندگی خود را حذف کنید. اما می‌توانید آن‌ها را به سادگی اولویت‌بندی و مدیریت کنید.

بیشتر از توان خود کاری را بر عهده نگیرید. با انجام هر کاری که به شما پیشنهاد داده می‌شود، موافقت نکنید. فقط چیزی را که می‌توانید با آسودگی خاطر در زندگی سادهٔ خود انجام دهید، قبول کنید. بازدهٔ کارها را بررسی کنید. اگر انجام کاری در زندگی عاطفی و شخصی شما اثری ندارد، آن را انجام ندهید.

 

پیشنهاد های برای دوستداران کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

 کتاب های سبک زندگی و مهارت به فراوانی به چاپ می‌رسند امروزه روز تعدادشان بسیار شده اما اگر می خواهید در این حوزه مطالعات بهتری داشته باشید یا کتاب های بهتری را گوش کنید به شما پیشنهاد می کنم کتاب های زیر را از دست ندهید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
51.۴۲ مگابایت
مدت زمان
۵۶:۱۰
نویسنده HTeBooks
مترجمنوید طوفان
راویحمید یزدانی
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱.۴۲ مگابایت
۵۶:۱۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 41 مخاطب
5
ستاره
31 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
24 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

جالبه میگه برای انجام کارهاتون مستخدم بگیرید! 😐 یا مثلا برای باغچه تون باغبون بیارید! 😁 چند بار هم گفت لباس هاتون رو بریزید تو ماشین لباسشویی 😁 گویا این سبک زندگی برای خارجی ها ساده محسوب میشه! خوش به حالشون! بیچاره ها خبر ندارن که این سبک زندگی تو ایران و جهان سوم لاکچریه! و فقط مخصوص آقازاده ها و بچه پولدارهاست!

1

فقط دوست داشتم یکی کنارم بود ی نگاه معنی دار حین گوش دادنش بهم بندازیم پخش زمین شیم از خنده بعد قطعش کنم ! این چه سمی بود؟ تو دوره ای که با ویدیو های خفن روانشناسی هر ایرانی ی روانشناس شده کی ممکنه ازین درس بگیره ؟ شاید یک شخص کاملا بیسواد یا کم سواد مثلا که اونم نهایتا رادیو گوش بده بعیده گوشی هوشمند داشته باشه چه میکنی با خودت فیدیبو ؟🥲 من رایگان گوش دادم پولتونو دور نریزین

2

اولویت مهمترین رکن در مدیریت زمانه و اون هم با فهم اهداف کلیدی زندگی تون ممکن خواهد بود. برخی نکات مفید هم داشت. در مورد گرفتن کارگر برای کارهای خانه باید دید که مزد کارگر از حقوق ساعتی کارفرما بیشتر نشه و الا انجام این کار برای کارفرما به صرفه تر خواهد بود.

5

نکات خوبی را گفته بود که در دراز مدت باعث ایجاد نظم و آرامش میشه، درسته که همه مثال ها مطابق فرهنگ ما نبود ولی باید به نکته ای که تو اون مثال انتقال داده میشه توجه کنیم، من استفاده بردم و برام مفید بود.

1

این کتاب نبوده،بولت ژورنالِ یه بابایی بوده که به سرقت رفته،جالبترین چیز این بود که از دقیقه ۴۰ شروع کرد به پخش کردن موسیقی فیلم جن گیر!!چرا آخه؟؟؟!!!

1

مطالب بسیار پیش پا افتاده ای بود که کاربردی نبود. در کل کتاب جالبی نبود.

2

کتاب جالبی نبود. من تا اواسط کتاب گوش کردم و به گفته خود کتاب به علت اولویت بندی زمانم از ادامه صرف نظر کردم.😁

1

از وقتی فیدی پلاس گرفتم از بالا به پایین سعی میکنم محبوب ترین ها رو اول بخونم...منتهی خیلی از این ها تو لیست هیچ جاذبه ای نداره ...نمیدونم چطور این ها رو اولویت بندی کردن

3

کتاب خوبی است ولی برایان تریسی در کتاب جادوی نظم خود این مطالب را بهتر و کامل تر ادا کرده است. من خواندن آن کتاب را بیشتر توصیه می کنم.

5

به نظر من درسته مسائل ساده ای رو میگفت ولی نکته اینجاست ک خیلی از ما همین ساده هارو از یاد میبریم ..برای تاکید عالیه.متشکرم

نمایش 15 نقد دیگر
3.1
(42)
19,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
ساده زندگی کنیم
ساده زندگی کنیم
HTeBooks

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ساده زندگی کنیم
ساده زندگی کنیم
HTeBooks
شکیب
3.1
(42)
19,900
تومان