0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خون خواهی

معرفی، خرید و دانلود کتاب خون خواهی

نویسنده:
الهام فلاح
درباره خون خواهی
خون‌خواهی داستان احمد است و ترس‌هایش. سرگشتگی‌ها و تردید‌هایش. داستان انتظار و رسیدن وقتی که دیگر دیر شده باشد. داستان تردید و شک به همۀ باورها و اصول ترتیبی فرهنگی و عرفی. خون‌خواهی داستان برادرهایی است از ایران و برادرهایی از عراق. داستان برادرکشی بر سر اعتقاد. حقانیت آتش گشودن بر هم‌خون و هم‌دین. خون‌خواهی داستان پیروزی عشق است بر جنگ. جنگ‌ها تمام می‌شوند و نقطۀ پایان هرجنگی‌، تنها عشق است. باید زنی از یک‌سوی جبهه و مردی از سوی دیگرِ جبهه به هم بپیوندند، پسرانی دورگه پا بر خاک بگذارند، رشد کنند، مرد شوند، و جنگ‌ها را چیزی جز این خاتمه نمی‌دهد؛ آن‌گاه که در ازای خونِ ریخته، خونی تازه در رگ مولودی بی‌طرف بجوشد. خون‌خواهی داستان بتی و لیلا و مونیکا و باقی زن‌هایی است که سرنوشت جنگ‌ها را در دست دارند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
231 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۲:۰۰
نویسندهالهام فلاح
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
28,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۴ مگابایت
۲۳۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 28 مخاطب
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
35 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
7 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نثر روان و جذاب و روایت مناسب نشان از توان خانم فلاح در داستان نویسی دارد . رمان تصویر جامعه سنتی و مذهبی را به خوبی نشان می دهد . نویسنده علاوه بر نشان دادن ترس ها و تنهایی ها - که با انتخاب بی نظیر سمبل درنای سپید در داستان نمود پیدا می کند - تصویر جامعه ایران در سال های جنگ و پس از آن را به خوبی نشان می دهد . کتاب به نوعی جامعه شناسی آن سال هاست .

4

داستانی به شدت جذاب و پرکشش. روایتی خواندنی از جنگ و تاثیر آن بر زندگی انسان ها. علی رغم داستان تلخ کتاب که با توجه به موضوع چاره ای جز تلخ بودن نداشت، قطعا از نثر روان و زبان صریح نویسنده در بیان مشکلات جامعه ی درگیر جنگ و جامعه ی پس از آن و روایت دقیق و درست ترس ها، تردیدها و انتظار و تنهایی برخاسته از جنگ لذت خواهید برد.

5

قلم توانای نویسنده و موضوع قابل لمسی که واقعیتهای تلخ جنگ ونتایج و عواقبش روی خانواده ها رو بیان میکنه، با همه بار غمی که داره انقدر جذاب هست که تا اخر داستان یه نفس خوندم ودوروزه تمامش کردم..... واینکه من اخر داستان رو دوست نداشتم وحالم گرفته شد چیزی از جذابیت داستان کم نمیکنه ..در واقع باید همون میشد که شد.......

4

کناب رو دوست داشتم چون از جنگ هشت ساله، قداست زدایی کرده و تلاش کرده بود جنگ و آدمهای درگیر اون رو واقعی نشون بده. هممونی که در واقعیت آدمهای اطرافمون میشه دید. تردیدهایی که همه ی آدمها در زندگی و عقاید و کارهاشون میتونن داشته باشن. از خوندنش لذت بردم.

5

خیلی قشنگ بود و در عین حال تلخ، قلم و شیوا و روان نویسنده و اتفاقات ملموس داستان باعث میشه یه نفس بخونیدش، ولی نمیدونم چرا همه چیز ایران بوی غم و درماندگی میده حتی داستان ایرانی!

4

من این کتاب رو دوست داشتم،خیلی از زن ها مثل بتی عمرشون در چشم انتظاری به باد رفت،جنگ خیلی از آدما رو عوض کرد،شد خاطره،حسرت،جای خالی،چندتا استخون........

3

کتاب ارزش خوندن داره، خانم فلاح، قلم توانمندی داره. داستان آدم رو به فکر فرو می‌بره، اما توصیفات گاهی خیلی کشدار و از حوصله خارج می‌شد. کتاب خون‌مردگی خانم فلاح، از قلم پخته‌تری برخورداره

5

کتابی بود که خیلی خوب جنگ و تاثیر آن بر خانواده ها رو بیان کرده بود???ممنون از نویسنده نازنینش

5

نثر روان و شیرینی داشت و شخصیت‌های داستان خیلی خوب پرورانده شده‌اند. خوشحالم که خوندمش نظرم در مورد نویسنده‌های معاصر ایرانی تغییر کرد.

4

کاش به جای این کتابا ، کتاب های درخواستی کاربر ها رو بزارین?

نمایش 6 نقد دیگر
4
(28)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خون خواهی
خون خواهی
الهام فلاح
گروه انتشاراتی ققنوس
4
(28)
59,000
تومان