0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مادام پیلینسکا و راز شوپن

معرفی، خرید و دانلود کتاب مادام پیلینسکا و راز شوپن

درباره مادام پیلینسکا و راز شوپن
وقتی اریک امانوئل اشمیت در روز تولد نُه‌سالگی‌اش موسیقی شوپن را می‌شنود، تصمیم به یادگیری پیانو می‌گیرد. اجرای باخ،‌ موتزارت و دبوسی برایش دشوار نیست، اما شوپن از دستش می‌گریزد. با آنکه نت‌ها را درست اجرا می‌کند، روشنایی،‌ لطافت و جادوی دنیای موسیقی او را درنمی‌یابد. در بیست‌سالگی وقتی در پاریس دانشجوی فلسفه است آموختن پیانو را این‌بار با استادی لهستانی به نام مادام پیلینسکا از سر می‌گیرد. استادی سرسخت که شیوه‌های عجیبی برای آموزش دارد... اریک امانوئل اشمیت، نویسندۀ سرشناس فرانسوی، که آثارش بارها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است و در میان مخاطبان محبوبیتی ویژه دارد، این‌بار با رمانی کوتاه دوست‌داران خود را همراهی می‌کند. اشمیت در مادام پیلینسکا و راز شوپن، مخاطبانش را به دل جوانی خود می‌برد، به زمانی که رسم زندگی و عشق را آموخته است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
693.۵۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
71 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۲۲:۰۰
نویسنده اریک امانوئل اشمیت
مترجمعاطفه حبیبی
ناشرانتشارات چترنگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Madame Pylinska et le Secret de Chopin
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۲/۱۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۹۳.۵۹ کیلوبایت
۷۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 55 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
7 ٪
39 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

امروز صبح به پنجره تکیه داده بودم و به طبيعت نگاه میکردم. طبیعتی که به مرگ اهمیتی نمیدهد و تنها چیزی که میشناسد زندگی است.(از اخرین صفحات مادام پیلینسکا و راز شوپن:) ‌ وقتی نوشته های اشمیت رو میخونم یه حسی شبیه صمیمیت تو وجودم شکل میگیره. این داستان، داستان زندگی اشمیت در سال های جوانی اونه. زمانی که خودش رو وقف موسیقی کرده بود و توسط مادام پیلینسکا پیانو زدن رو _به شکلی غیر سنتی که روش معمول بیشتر آموزگار هاست_ یاد میگرفت. روابط توی داستان خیلی خوب شکل گرفته با اینکه کتاب کوتاهه. مادام پیلینسکا در کنار آقای کیتینگ در انجمن شاعران مرده معلم های محبوب من هستند. مادام راز مهمی رو توسط موسیقی به اشمیت یاد داد. و حالا شاید،شاید،شاید احساس صميميت من نسبت به اشمیت برای اینه که اون راز شوپن رو میدونسته.

5

به معنای واقعی کلمه خارق‌العاده‌ بود، بنظر من هرآدمی باید، تاکید میکنم باید، این کتابو بخونه، این کتابو باید توی مدرسه ها درس بدن، این کتاب مثل زندگی بود، پر از صدای زیر و متوسط و بم و سکوت و غیره و غیره، به نیت اینکه ده بیست صفحه‌شو بخونم شروع به خوندنش کردم و اصلا نتونستم دست بردارم از خوندنش، اصلا فوق‌العاده بودن این کتاب در وصف کلمات نمیگنجه، حتما بخونینش عالیههه

2

کسی ک عاشق موسیقی باشه می تونه ساعتها درباره ی موسیقی بحرفه ولی اینکه این حرفها رو ازش داستان دربیاری یک چیزه دیگه است حالا بماند ک داستان جذابیت و کشش و گره نداره . حرفهای یه معلم جهاندیده و روش جالبش ب تدریس و بازخوردش ب شاگردش اریک . داستان خاله اش اصلا ب داستان نمی چسبه بنظر من معمولی .

5

هر کتاب اریک امانوئل اشمیت، درس زندگی‌ست. درس معرفت و دانایی و عشق. این کتاب هم روایتی‌ست زیبا و دلنشین که نویسنده با چیره‌دستی، درس‌های رویارویی با هنر، عشق و زندگی را در قالب داستانی روان و شیرین، روایت می‌کند.

4

اگرچه کمی کلیشه ای بود.ولی داستان جذاب و خواندنیی هست . مخصوصاً برای کسایی که با موسیقی کلاسیک و آثار فردریک شوپن آشنایی دارند. فصل جشن تولد ۹ سالگی اریک فوق العاده زیبا و تاثیرگذار بود.

5

این کتاب تنها برای موزیسن ها نیست . این کتاب درس زندگی میدهد. من با اطلاعات موسیقیایی کم بسیار از کتاب اموختم و لذت بردم . حتما همراه با کتاب شوپن گوش کنید . فوق العاده اس ?

5

به نظرم کسی که خودش پیانیست باشه ، تک تک واژه های این کتابو باهاش زندگی می کنه ... این کتاب هر خطش یک درس موسیقیای میده که باید خودت کشف کنی

4
انگیزه‌بخش 🚀
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

قطعا با داشتن دانش موسیقی می‌شه از کتاب لذت بیشتری برد اما بدون اون هم، روند داستان و آشنا شدن با نویسنده به عنوان شخصیت اصلی داستان به اندازه کافی لذت‌بخشه.

5

در عین کوتاهی بسیار زیبا و پرمعنا .هرچند برای موزیسین ها اصطلاحات بیشتر قابل فهمه ولی عمق مطلب برای هر خواننده ای جذاب و تاثیرگذاره ???

5

فقط برا اونایی که ربطی به موسیقی دارن نیست.....این کتاب کم حجم یه دنیا حرف برا اونایی داره که دنیارو دقیقتر از دیگران نگاه میکنن....

نمایش 29 نقد دیگر
4.4
(62)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
26,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مادام پیلینسکا و راز شوپن
مادام پیلینسکا و راز شوپن
اریک امانوئل اشمیت
انتشارات چترنگ
4.4
(62)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
26,600
تومان