0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کشتی مردگان

معرفی، خرید و دانلود کتاب کشتی مردگان

مجموعه مگنوس چِیس و خدایان آسگارد: کتاب سوم قسمت اول
نویسنده:
ریک ریردان
درباره کشتی مردگان

هنگامی که چشمانتان را می‌بندید، دنیای پشت پلک‌هایتان، زندگی را آغاز می‌کند. فراتر از دنیای واقعی ذهن بشر می‌تواند خارق العاده‌ترین داستان‌ها را در درونش بسازد. ذهن انسان هیچ مرزی ندارد. ذهن به راحتی می‌تواند روح را به کورترین سیاه چاله‌ها، بر بالای بلندترین قله‌ها، در عمق جنگل‌ها و هر کجای این دنیا ببرد.

نقد و بررسی کتاب کشتی مردگان

کتاب کشتی مردگان به قلم نویسنده داستان‌های فانتزی ریک ریردان است. این کتاب در 3 اکتبر سال 2017 روانه بازار داستان‌های تخیلی و فانتزی شد. کشتی مردگان یک رمان فانتزی است. این کتاب برای رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان نوشته شده‌است. کتاب کشتی مردگان براساس افسانه‌های نورس نوشته و به چاپ رسیده‌است.

کتاب کشتی مردگان سومین کتاب از مجموعه مگنوس چیس محسوب می‌شود. این مجموعه سه جلدی متشکل از کتاب خدایان آسگارد، چکش ثور و کشتی مردگان است. این کتاب در دید اول شخص، توسط مگنوس چیس یک یتیم 16 ساله روایت می‌شود. او پسر خداوندگار تابستان و از مبارزان منتخب اودین است. او دوستانی دارد که نمی‌گذارند چیس به زندگی عادی‌اش بپردازد. چیس و دوستانش به همراه یکدیگر گروه قوی دارند. آنها کارها و فعالیت‌ها ترسناک و شجاعانه‌ای را انجام می‌دهند. در طول این داستان چیس و دوستانش به جنگ با فنریس گرگ رفته و او را شکست می‌دهد. به علاوه برای به دست آوردن چکش ثور به نبرد با غول‌ها می‌پردازند. هرکدام از شخصیت‌های این داستان ویژگی‌های خاص خود را دارند.

در کتاب کشتی مردگان شما همراه شخصیت‌های خاص و جادویی این داستان به سفری مهیج و پرخطر می‌روید. شخصیت‌هایی که هر کدام از یک فرهنگ متفاوت آمده و با المان‌های همان فرهنگ به تصویر کشیده شده‌اند.

کتاب کشتی مردگان هم به صورت چاپی و هم به صورت الکترونیکی و صوتی در اختیار مخاطبان قرا گرفته‌است. این کتاب به 11 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌است. بسیاری از افراد در سراسر دنیا آن را می‌شناسند. کشتی مردگان تا پایان سال 2017 رکورد بی‌سابقه‌ای را برای فروش ثبت کرد. این رکورد کتاب کشتی مردگان را در رتبه دوم لیست پرفروش‌ترین‌های یو اس ای تودی USA Today قرار داد. همچنین در همان سال جایزه گود ریدر چویس GoodReads Choice  برای رنج سنی کودکان و بهترین کتاب سال Barnes & Noble را به خود اختصاص داد. این کتاب در سال 2019 نیز برنده جایزه Geffen شد.

ترجمه کتاب کشتی مردگان به زبان فارسی

کتاب کشتی مردگان برای اولین بار در سال 1398 توسط مترجم خوشنام کشورمان وحید جعفری منصوریان ترجمه شد. این کتاب در سال 1399 نیز بار دیگر توسط آرزو مقدس ترجمه و به چاپ رسید. کتاب پیش روی شما ترجمه وحید جعفری منصوریان است.

وحید جعفری منصوریان ترجمه هر دو جلد کتاب‌های کشتی مردگان را برعهده داشت. قلم وی در ترجمه شیوا و روان است. او با هنرمندی خود به ترجمه این کتاب را باب میل و علاقه خواننده ایرانی انجام داده‌است. او با خلاقیت خاص خود به حل تفاوت‌ها پرداخته و از این زمین ناهموار تفاوت‌های فرهنگی دشتی صاف ساخته‌است.

شما می‌توانید کتاب کشتی مردگان به قلم ریک ریردان و ترجمه وحید جعفری منصوریان و انتشارات بهنام را از همین صفحه از فیدیبو دانلود و تهیه نمایید.

درباره نویسنده کتاب کشتی مردگان ریک ریردان

ریچارد راسل ریردان جونیور که وی را همگان با نام هنری‌اش، ریک ریردان می‌شناسد. او زاده کشور آمریکا است. ریردان در 5 ژوئن 1964 چشم به جهان گشود. این نویسنده و رمان نویس مشهور در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. ریردان فارغ التحصیل دانشگاه تگزاس است. او سال‌ها به تدریس زبان انگلیسی و مطالعات اجتماعی در دبیرستان پرداخته‌است. ریردان نویسنده مجموعه کتاب‌های بسیار موفقی است. نام وی با انتشار سری کتاب‌های پرسی جکسون و المپ‌ها برسر زبان‌ها افتاد. این کتاب‌ها سکوی پرتاب وی برای فروش بیشتر دیگر کتاب‌هایش شد. از کتاب پرسی جکسون یک فیلم سینمایی نیز در سال 2010 ساخته شد. این نویسنده چند مجموعه کتاب پرمخاطب به نام‌های پرسی جکسون و خدایان المپ، قهرمانان المپ، وقایع نگاری کین، کراس اور جادوگران دو رگه، مگنس چیس و ناوارو را در کارنامه هنری خود دارد. کتاب‌های ریک ریردان به 42 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. این نویسنده خوشنام در مجموعه کتاب‌های پرسی جکسون از همسر و پسرانش الهام گرفته‌است. زندگی هنری همچنان ادامه دارد.

دربخشی از کتاب کشتی مردگان می‌خوانیم

فصل هشتم.در کاخ هوفی هیپستر

پرتاب به کف دریا به اندازه کافی ناخوشایند بود.

همچنان که کشتی ما در میان گرداب تلوتلو می‌خورد. نُه غول دریایی به دور ما می‌چرخیدند و کشتی را به چپ و راست تاب می‌دادند و باعث می‌شدند ما هرچه بیشتر در آب غوطه ور شویم. در چهره آنان حالتی از خشم و شادمانی دیده می‌شد. موهای بلند آنان همچون شلاقی سرد بر ما ضربه می‌زد. هرگاه که ظاهر می‌شدند. ناله می‌کردند و جیغ می‌کشیدند. اما این گونه نبود که آنها به طور تصادفی این صداها را ایجاد نمایند. بلکه کیفیت صدای جیغ آنان طوری بود که گویی گروه همسرایان نهنگ‌ها آن را می‌نوازد. حتی من متوجه برخی از کلماتی شدم که ادا می‌کردند: اکسیر جوشان... دختران امواج... مرگ بر شما. اینها یادآور اولین زمانی بود که هالفورن گاندرسون، آهنگ بلک متال نوروژی را برایم خواند و بعد از چند بار خواندن آن، گفتم:«اوه... صبر کن... ناسلامتی قرار شد آهنگ بخونی.»

سِم و من دست‌هایمان را در دکل بادبان‌ها قفل کرده بودیم. توماس جفرسون چنان بر دکل کشتی سوار شده و آن را دو دستی در آغوش گرفته بود که گویی درحال سواری گرفتن از چموش ترین اسب پونی دنیاست. هالفبورن درحال دست و پنجه نرم کردن با سکان کشتی بود. هرچند نمی2دانستم زمانی که با اين وضعیت روی آب بالا و پایین می‌رفتیم، هدایت کشتی چه تآثیری می‌توانست داشته باشد. از پایین عرشه، صدای مالوری و الکس را شنیدم که همچون دو تکه گوشت به بیرون پرتاب شدند.

کشتی به دورخود می‌چرخید. توماس جفرسون با فریادی از ناامیدی و درماندگی دکل کشتی را رها کرد و به درون مهلکه پرتاب شد. سم به موقعیت دقیق او خیره شد. باید قدردان قدرت والکایری بود که امکان پرواز را فراهم می‌کند. او توماس جفرسون را گرفت و همچنان که از مواجهه با غول‌های دریایی دوری می‌جست. سعی می‌کرد به وسایل مختلفی نیز که از کشتی به بیرون پرتاب می‌شد، برخورد نکند. او به صورت زیکزاکی به همراه توماس جفرسون به درون کشتی بازگشت.

به محض آن که آن‌ها به عرشه رسیدند. کشتی دوباره پر از آب شد و در اعماق دریا فرو رفت. بزرگترین مشکل، دمای بالای آب بود. من انتطار مرگ در سرمای زیر صفر درجه را داشتم. اما اوضاع چنان بود که گویی دریک وان حمام بسیار داغ فرو رفته بودیم. کمرم خم شد و عضلاتم منقبض گردید. سعی کردم در حد امکان آبی را فرو ندهم. اما درست زمانی که چشم گشودم تا نگاهی بر شرایط حاکم بیفکنم. دیدم که آب همچون ابری طلایی رنگ است.

یک لحظه به ذهنم خطور کرد که این اصلاً نمی‌تواند معنی امیدوارکننده‌ای داشته باشد. عرشه در زیر پاهایم با امواج دربا حرکت می‌کرد. رئیس بزرگ از سطح آب بیرون زد. توفان تمام شده بود. اثری از غول‌های دریای نبود. کشتی ما به مانند چوب پنبه‌ای از میان آب‌های آرام و طلایی رنگ بیرون زد. آب‌های اطراف کشتی حباب‌هایی تولید می‌کرد که بوبی گل‌های عجیب و ناشناخته استوایی از آن ساطع می‌شد. صخره‌هایی قهوه‌ای در تمام جهات سراز آب بیرون زده بودند- حلقه ای کامل به قطر یک مایل دور تا دور ما تشکیل شده‌بود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهریک ریردان
مترجم وحید جعفری منصوریان
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Magnus Chase and the Ship of the Dead
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۱۲
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۹ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
11 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

ریک ریوردان بهترین نویسنده ی دنیاست از نظر من و کتاباش کالا یه چیز دیگن و من عاشق همشونم و این کتاب افتضاح بود برید از پرتقال بخونید و کسایی که میگن خیلی بد تموم شد بخاطر اینکه یک جلد دیگه هم داره به اسم ۹ از ۹ جهان که ادامش تو اونه و اینکه دوستان اسم اصلی کتاب مگنوس چیس هست که تو پرتقال اشتباه ترجمه شده چون کلمه ی u به کار رفته

1

از ریک ریوردن انتظار نداشتم این کارو بکنه کتاب اول و دوم مگنوس عالی بود اما سومش ناامیدم کرد واقعا از نویسنده پرسی جکسون بعید بود که تو کتابش به چیز های بدی مثل ... اشاره کنه در ضمن مگنوس درست تر از مگنس

5

اولا مگنس درسته نه مگنوس.دوم ۷دلار ۱۲۰۰۰تومان نمیشه.سوم اینکه بریدکتاب واقعیش رو از نشر پرتغال بخرید.ولی در کل کتابش عالیه!

4

دوستان اگه کسی تو آکانت فیدیبو خودش کتابای زیادی داره به این لینک تلگرام بیاد کتاب هامونو با هم عوض کنیم @fidibohtj

5

کتاب خوبیه ولی به نظرم باید یکم ترسناک از باشه این الان بیشتر خنده داره ولی بازم خیلی عالیه

2

نکته اول اینکه درستش مگنس هست و اینکه اگه این کتاب از انتشارات پرتقال بگیرید خیلی بهتره

4

میخوام بخرم ولی ترجمه اش خیلی بده ترجمه بهتری از این کتاب و نمیزارین که منتظر بمونم؟

4

در ضمن در انتشارات پرتقال ۴۵٠ صفحه ص ولی اینجا خیلی کمتره معلومه ناقص میشه

4

این جلد به خوبیه بقیه نبود ولی در ادامه بهتر میشه

4

میشه یک نفر این رو برام بفرسته،؟؟؟

نمایش 10 نقد دیگر
3.9
(26)
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کشتی مردگان
کشتی مردگان
مجموعه مگنوس چِیس و خدایان آسگارد: کتاب سوم قسمت اول
انتشارات بهنام
3.9
(26)
12,000
تومان