0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟

۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط
نویسنده:
لیل لوندز
درباره چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟

آیا تاکنون با اشخاص موفقی مواجه شده‌اید که به‌نظر می‌رسد آنچه را می‌خواهند در اختیار دارند؟ و شاهد اطمینان خاطر و اعتمادبه‌نفس بالای این اشخاص در جلسات تجاری و مهمانی‌های گوناگون اجتماعی بوده‌اید. این‌ها افرادی هستند که بهترین مشاغل را از آن خود کرده‌اند، دارای بهترین همسران و دوستان ناب هستند و همواره حساب‌های بانکی‌شان پر از پول است.

اما تند نروید و قضاوت عجولانه نکنید! در نظر داشته باشید که بسیاری از آن‌ها از شما باهوش‌تر و بااستعدادتر نیستند. از شما بیشتر درس نخوانده‌اند. حتی جذاب‌تر از شما هم نیستند. بنابراین موضوع از چه قرار است و رمز موفقیت آن‌ها چیست؟

بعضی‌ها می‌گویند آن‌ها این ویژگی‌ها را به ارث برده‌اند و یا به‌تعبیر خیلی ساده از بخت و اقبال بلند بهره داشتند. علت موفقیت این اشخاص این است که آن‌ها در روابط خود با سایر انسان‌ها از مهارت‌های بیشتری برخوردارند.

می‌دانید، کسی به‌تنهایی به اوج نمی‌رسد. آن‌هایی که به‌نظر می‌رسد به همۀ خواسته‌هایشان رسیده‌اند، کسانی هستند که طی سالیان متمادی دل و ذهن صدها نفر را به‌دست آورده‌اند تا به آن‌ها در همۀ فعالیت‌های خود کمک کنند.

خیلی‌ها پای نردبان به کسانی که تا پله‌های آخر آن صعود کرده‌اند نگاه می‌کنند و بسیار غیرمنصفانه می‌گویند آن‌ها آدم‌‌های خودخواهی هستند. وقتی بازیگران بزرگ با آن‌ها روابط دوستانه برقرار نمی‌کنند و یا در کار تجارت با آن‌ها همکاری نکرده یا عشقشان را از آن‌ها دریغ می‌نمایند، آن‌ها را به باندبازی متهم می‌سازند و می‌گویند به این گروه و آن گروه وابستگی دارند.

آن‌هایی که مرتب شکایت و گلایه می‌کنند هرگز متوجه نیستند که تقصیر خودشان بوده که مورد بی‌اعتنایی واقع‌شده‌اند. هرگز متوجه نمی‌شوند خود آن‌ها بوده‌اند که روابطشان را تیره‌وتار ساخته‌اند یا دوستی‌شان را به هم زده‌اند و همۀ این کارها را ازآن‌رو کرده‌اند که راه برقراری ارتباط درست را نمی‌دانند و در این زمینه فاقد مهارت‌های لازمند. این اشخاص بر این باورند که آدم‌های موفق دارای ترفندهایی هستند و معجزه‌ای در کارشان وجود دارد که می‌تواند آن‌ها را به موفقیت برساند.

اما ترفند و راهکار آن‌ها کدام است؟ به چیزهای زیادی برمی‌خورید. آن‌ها چیزی از آن خود دارند که دوستی‌ها را محکم می‌کند. از هنری برخوردارند که روی اذهان تأثیر می‌گذارند. جادویی را می‌شناسند که در اثر آن دیگران عاشق آنان می‌شوند. آن‌ها دارای کیفیت‌هایی هستند که رؤسا آن‌ها را استخدام می‌کنند و به آن‌ها ترفیع رتبه می‌دهند. از منش و ویژگی‌هایی برخوردارند که مشتریان دوباره به سراغ آن‌ها می‌آیند. سرمایۀ ارزشمندی در اختیار دارند که مردم همواره متوجه‌شان هستند واز آن‌ها خرید می‌کنند و از رقبایشان خرید نمی‌کنند.

واقعیت این است که همۀ ما دارای این راهکارها هستیم؛ اما آن‌هایی که از این راهکارها زیاد دارند، در زندگی موفق هستند. در این کتاب شما را با انواع متنوعی از این راهکارها آشنا کرده‌ایم. می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید دست‌یابید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
824.۰۰ بایت
تعداد صفحات
220 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۰:۰۰
نویسندهلیل لوندز
مترجمفاطمه اسدپور
ناشرامید آینده
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to talk anyone
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
129,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۲۴.۰۰ بایت
۲۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.5
(8)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟
٪50
چگونه با هر کسی صحبت کنیم؟
۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط
امید آینده
4.5
(8)
65,000
٪50
32,500
تومان