0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پنج دقیقه ان ال پی

معرفی، خرید و دانلود کتاب پنج دقیقه ان ال پی

هر روز تمرین کنید مثبت بیندیشید
درباره پنج دقیقه ان ال پی

کتاب مشهور «پنج دقیقه ان‌. ال‌. پی؛ هر روز تمرین کنید و مثبت بیندیشید» نوشته‌ی کارولین بویز پرآوازه، روش‌هایی را به خوانندگان پیشنهاد می‌دهد تا بتوانند آثار و نتایجی جدیدی را در زندگی بسازند و به کار گیرند. همه‌ی ما دوست داریم ارتباطات بهتری داشته باشیم و شبکه روابط‌مان را گسترش دهیم. همچنین مایلیم زندگی خود را به بستری برای آرامش و موفقیت تبدیل کنیم یا حتی برخی خاطرات ناخوشایندمان را به فراموشی بسپاریم. همه و همه‌ی این مسائل را می‌توان به کمک روش ان. ال. پی به دست آورد.

ان‌. ال‌. پی (NLP: Neuro-Linguistic Programming ) یا «برنامه‌ریزی عصبی- کلامی» فکرکردن و تمرکز درباره‌ی نحوه‌ی سازوکار جهان،  درک عظمت آن و راهی برای به‌دست‌آوردن و بهره‌بردن این عظمت است. در واقع، یافتن راهی برای هماهنگی روان و جهان پیرامون هر انسانی است.

اثر حاضر از کتاب‌های پیشگام و جاافتاده‌ی این سازوکار جالب‌توجه است که سال ۲۰۰۸ به زبان انگلیسی نوشته و منتشر شده است. ناشر اصلی کتاب کالینز (Collins) بوده و به‌سرعت این کتاب در سراسر جهان مشهور شده و همچنین به زبان‌های مختلفی نیز برگرداننده شده است. در ایران خانم مریم ملکوتی آن را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات نسل نواندیش در سال ۱۳۹۱ آن را در کمتر از ۲۰۰ صفحه راهی بازار کتاب کشور کرده است. در کشورمان نیز کتاب مانند نسخه‌ی بین‌المللی چندباری زیر چاپ رفته و علاقه‌مندان فراوانی یافته است. این کتاب را می‌توان در دسته‌ی روانشناسی جای داد. علاقه‌مندان به این کتاب می‌توانند علاوه بر نسخه‌ی فیزیکی، نسخه‌ی الکترونیکی آن را فیدیبو تهیه کنند.

درباره‌ی نویسنده‌ی کتاب پنج دقیقه ان‌. ال‌. پی، کالین بویز (Carolyn Boyes)

او نویسنده، مربی شخصی و موفقیت و سخنران انگیزشی است. بیش از ربع قرن را به مددرسانی به مردم اختصاص داده و هزاران نفر را راهنمایی کرده است. وی در سطح جهان کارگاه‌های مدیریتی، تکنیک‌های ان‌ال‌پی و خودیاری برگزار می‌کند. وی که در زمینه‌ی تجارت، کسب‌وکار و روانشناسی تحصیلاتی داشته است با بهره‌گیری از رویکردهای معنوی و روحانی سعی می‌کند، موفقیت و رشد شخصی را در آثار و سخنرانی‌هایش به همگان منتقل کند. یکی از ویژگی‌های وی، سهولت در ارائه و روانی کلام است که موجب آسودگی و همدلی مخاطبان می‌شود. او بیش از بیست عنوان کتاب و ده‌ها مقاله درباره‌ی موضوعاتی که ذکر شده منتشر کرده است.

در بخشی از کتاب پنج دقیقه ان‌. ال‌. پی می‌خوانیم

سفر به‌سوی جایگاه مطلوب تغییر، سفرکردن از جایگاه فعلی زندگی به جایی است که می‌خواهید بروید که در ان ال پی آن را حرکت از جایگاه فعلی به جایگاه مطلوب می‌نامیم. اگر آنچه را دلتان می‌خواهد در اختیار ندارید علتش این است که راه دستیابی به آن به وسیله‌ی مانع و مسئله‌ای بسته شده است. (شاید این سد همان عادتی باشد که درصدد تغییرش هستید.) ان ال پی برنامه‌های ذهنی شما را فاش می‌کند و کمکتان می‌کند تا دوباره ذهن ناخودآگاه خود را برنامه‌ریز کنید و عادات خود را تغییر دهید.

دستور برای تغییر از ذهن هشیار شما صادر می‌شود؛ اما این ذهن ناخودآگاه شماست که انجام‌دادن کارها را به شیوه‌ای نو فرامی‌گیرد و عادتی تازه ایجاد می‌کند. ناخودآگاه ،ما همان ذهن نیمه‌هشیارمان است؛ اما در «ان ال پی» از آن به‌عنوان «ناخودآگاه» یاد می‌شود.

ذهن ناخودآگاه از خودآگاه شما جداست. درواقع خانه‌ی باورها انگیزه ها و رفتارهای شماست تأثیرش به شکل شیوه‌های تکراری و عادتی نمودار می‌شود ذهن ناخودآگاه شماست که از ذهن هشیار شما دستور می‌گیرد و اجرا می‌کند.

  چرا باید کتاب پنج دقیقه ان ال پی را مطالعه کرد؟

تکنیکی که برآمده از ظرفیت‌های روان آدمی است و در نسبت با شرایط روح و روان هر فرد در برابر عظمت دنیاست و با تمرکز بر روشن‌ضمیری و فکری رها طرح شده و هزاران نفر از آن نتیجه گرفته‌اند، دستکم مناسب است بدانیم چه می‌گوید. کتاب حاضر هم مفهوم این روش را آشکار می‌سازد و هم تمرین‌هایی برای درک و یادگیری آن ارائه می‌دهد. به همین جهت مناسب است که این کتاب را بخوانیم و از آن بیاموزیم. از سوی دیگر نویسنده‌ی کتاب فرد مجرب و شخصیتی متخصص در این زمینه است، بنابراین خواندن کتابش اطمینان‌بخش می‌تواند باشد.

چهار پیشنهاد برای علاقه‌مندان به کتاب پنج دقیقه ان ال پی

این روش می‌تواند برای بسیاری مؤثر باشد و کاربردهای بسیاری امور مختلفی داشته باشد، به همین جهت برای آشنایی دیگر امکانات ان ال پی، چهار کتاب را برای علاقه‌مندان پیشنهاد کرده‌ایم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۴ مگابایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهکارولین بویز
مترجممریم ملکوتی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭ ‌‌‌‌۵ ‎‎minute NLP, 2,008.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۴ مگابایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پنج دقیقه ان ال پی
پنج دقیقه ان ال پی
هر روز تمرین کنید مثبت بیندیشید
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان