0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مزیت شکست خوردن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب مزیت شکست خوردن

نویسنده:
مگان مک آردل
درباره مزیت شکست خوردن

ترس از شکست در خیلی از مواقع جلوی پیشرفت و حرکت کردن ما را می‌گیرد اما می‌توان این قاعده را تغییر داد. مزیت شکست خوردن نکته‌ای است که ممکن است تا به حال به آن فکر نکرده باشیم اما یادآوری این که بسیاری از کسب و کارها و موفقیت‌ها پس از شکست، به نتیجه می‌رسند اهمیت زیادی دارد.

کتاب مزیت شکست خوردن با عنوان اصلی The Up Side of Down: Why Failing Well Is the Key to Success با تاکید بر این موضوع نوشته شده که شکست همیشه نشان‌دهنده اتفاقات بد و از پا افتادن نیست بلکه می‌تواند راه جدیدی را پیش روی ما قرار دهد. شکست فرصتی جدی برای تلاش و یادگیری و به موفقیت رسیدن است زیرا بعد از آن، با دقت بیشتری عمل خواهیم کرد و اشتباهات کمتری را در طی کار خواهیم داشت. ترس از شکست یکی از غرایزی است که در وجود ما وجود دارد اما می‌‌توان با تمرین آن را کمرنگ کرد. مزیت شکست خوردن به قلم مگان مک آردل و با ترجمه اکبر عباسی توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. اگر ترس از شکست در کار ذهنتان را درگیر کرده می‌توانید با مراجعه به دسته بندی مدیریت، بازاریابی و فروش، به سوالات ذهنتان پاسخ بدهید.

با مگان مک آردل بیشتر آشنا شویم

مگان مک آردل Megan McArdle وبلاگ نویس و مقاله نویس آمریکایی و متولد سال 1973 در واشنگتن است. مگان مک آردل در حال حاضر به عنوان نویسنده در واشنگتن پست مشغول به فعالیت است. او به صورت تخصصی در حوزه‌های اقتصاد، بازارهای مالی و سیاست می‌نویسد. مگان کار نویسندگی را در سال 2001 با وبلاگ نویسی آغاز کرد. او در سال 2003 توسط مجله اکونومیست به عنوان مقاله نویس استخدام شد که پس از آن فعالیت رسمی خود را به عنوان ژورنالیست در مجلات آمریکایی مانند بلومبرگ و آتلانتیک و گاردین شروع کرد.

چهار دلیل برای اینکه چرا باید کتاب مزیت شکست خوردن را بخوانیم

هراس از شکست در بین تمام مردم جهان وجود دارد. گاهی این ترس مانع از حرکت به سمت جلو می‌شود و ما از آرزوهای خود به راحتی دست می‌کشیم آن هم فقط به خاطر اینکه می‌ترسیم شاید همه چیز آن طوری که انتظار داریم، پیش نرود. اگر دلیل شکست خوردن ما عمل نکردن باشد چه؟ کتاب مزیت شکست خوردن این نقطه نظر را به ما می‌دهد که:

  • با انگیزه و شجاعت بیشتری به سراغ اهداف خود برویم.
  • واقع‌بینانه‌تر به زندگی و مسائل آن نگاه کنیم.
  • برای به موفقیت رسیدن کسب و کار خود دست از تلاش نکشیم.
  • در تله‌ی بیکاری گیر نکنیم.

در بخشی از کتاب مزیت شکست خوردن می‌خوانیم:

مثل خیلی از افراد بیکار من هم با گذر زمان مدام از دیگران فاصله می‌گرفتم. مشکل بزرگم این بود که خیلی برایم سخت بود با کسانی معاشرت کنم که مشغول به کار بودند. به نظر می‌رسید بقیه کسانی که به دیدن آن نمایشنامه آمده بودند خیلی هم از آن خوششان آمده بود و کلی خندیدند بی شک همه آن‌ها شاغل بودند و زندگی اجتماعی فعالی داشتند.

انسان‌های موفق چیزی دارند که روان‌شناسان آن را خودکارآمدی یا مکان داخلی کنترل می‌نامند. این افراد باور دارند که نتیجه عمدتا به عمل خودشان بستگی دارد. انسان‌هایی که باور دارند که می‌توانند کنترل تقدیر خودشان را در دست بگیرند،  محتمل‌تر است که آینده‌ای بهتر داشته باشند.

به قول کاپلان اگر فردی خوشایند گروه نباشد و آزارشان بدهد، ممکن است روزی که او به شکار رفته کسی از پشت به وی خنجر بزند و به همین سادگی آن فرد از گروه حذف خواهد شد. البته آنان در نهایت جامعه‌ای بسیار مطلوب را تشکیل می‌دهند و تنها بخش ناخوشایند آن همین قضیه از پشت خنجر خوردن است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مزیت شکست خوردن

شکست خودن در شغل و روابط اجتماعی از ترس‌های بزرگ ما است اما بهتر است بدانیم که این ترس تقریبا بی‌مورد است زیرا انسان با توانایی‌های خود می‌تواند ورق را به نفع خود برگرداند. شاید اخراج شما از کار خیلی هم بد نباشد و شما را به این فکر بیندازد که کسب و کار خود را راه بیندازید! اگر ترس از شکست ذهنتان را درگیر کرده، کتاب‌های زیر مخصوص شماست:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۷ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسنده مگان مک آردل
مترجماکبر عباسی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
the up side od down why failing well is the
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۷ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
گیرا 🧲 (1)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مزیت شکست خوردن
٪30
مزیت شکست خوردن
مگان مک آردل
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
گیرا 🧲 (1)
75,900
٪30
53,130
تومان