0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
21 راه برای یافتن عشق واقعی

معرفی، خرید و دانلود کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی

نویسنده:
پیر فرانک
درباره 21 راه برای یافتن عشق واقعی

«21 راه برای یافتن عشق واقعی» با عنوان «Wege, die Liebe zu finden 21»  به زبان آلمانی در این کشور منتشر شد و موردتوجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. محتوای این کتاب به بهترشدن روش‌های عشق‌ورزیدن اختصاص داد. در واقع کتاب تکنیک‌های کاربردی ارائه می‌دهد تا شخص بتواند به‌درستی مفهوم عشق را درک کند. این کتاب 21 راهی که نویسنده طرح کرده است تا مخاطبش شناخت بهتری از عشق داشته باشد را مطرح کرده تا با صداقت بتوانیم روزنه‌های ورود به قلب طرف مقابلمان را بشناسیم. او معتقد است هراندازه به شریک زندگی خود نزدیک شویم درک بهتری از واقعیت‌های درونی او خواهیم داشت.

کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی به معنای کلمه فلسفه روزمره است اثری بسیار شخصی و روشن، الهام‌بخش، واقع‌بینانه و حساس که نویسنده پرمخاطب پیر فرانک در آن درک خود را از جوهر عشق منتقل می‌کند. کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و فرحناز میرقمی‌زاده آن را به فارسی با نثری روان ترجمه کرده است همچنین انتشارات نسل نو اندیش چاپ این کتاب را بر عهده داشته است.

آشنایی با پیر فرانک نویسنده کتاب

«پیر فرانک» Pierre Franckh سخنران، نویسنده مطالب روانشناسی و بازیگر آلمانی در تاریخ 1 ماه می سال 1953 به دنیا آمد. وی تاکنون سمینار کنفرانس‌های بسیاری در زمینه مثبت‌اندیشی برگزار کرده و همچنین سال‌ها در زمینه‌ی روان‌شناسی پژوهش و تحقیق کرده است. او برداشت‌ها و تجربیات سال‌ها زندگی‌اش را به‌صورت آثار مختلف درآورده است تا مخاطبان بیشتری بتوانند از آن‌‌ها بهره‌مند شوند. برخی از مهم‌ترین آثار او که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند عبارت‌اند از «کتاب فقط آرزو کن»، «آرزوهایت را باور کن»، «ساده و درست آرزو کن» و «از ته دل آرزو کن».

چرا باید کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی را بخوانیم؟

کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی کتابی است کوتاه و خلاصه‌وار که حرف خود را صریح و واضح، ساده و روان بیان می‌کند. خواندن این کتاب از این جهات برای اکثر افراد مفید خواهد بود که توضیح می‌دهد که برای رسیدن به عشق واقعی چه‌کارهایی را باید انجام دهیم. این کتاب برای آن‌هایی است که می‌خواهند عشق واقعی را درک کنند و به طور آگاهانه در این مسیر قدم بردارند. به عقیده فرانک کلید عشق واقعی در درون هر انسانی نهفته است. شما مجبور نیستید آن را تعقیب کنید، فقط خود را از انتظارات نادرست رها کنید، خود را بپذیرید، آشکارا با زندگی روبرو شوید و بگذارید عشق شما را پیدا کند.

در بخشی از کتاب ۲۱ راه برای یافتن عشق واقعی می‌خوانیم

گاهی شرایطی در زندگی انسان پیش می‌آید که انسان در آن دخیل است، به طور مثال اگر من باعث تصادف پدرم می‌شدم یا اگر من همسرم را ترک می‌کردم، مستحق مجازات بودم» زیرا من به‌وجودآورنده شرایط بودم. همچنین به طور مثال ایجاد شرایطی که در آن حس حسادت، تنفر خشم و کینه دخیل است و اصولاً با «منیت من» سروکار دارد، در چنین موقعیتی هویت مرا متزلزل خواهد کرد و شخصیت درونی و اجتماعی مرا تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. در این شرایط فقط عقل سلیم است که تشخیص می‌دهد کدام یک را باید بپذیرم؟ و چکیده این تفاهم تماماً در آن دعا خلاصه شده بود که خواندم و در من تأثیر کرد. تأثیر آن‌طوری بود که دریافتم حس ترس خشم و ناامیدی ناشی از شرایطی بود که من در آن دخیل نبودم پس چرا باید آگاهانه آنها را در خودم پرورش می‌دادم و خود را سرکوب می‌کردم؟ هویت شخصیت و منیت من را تماماً تفکراتم، سخنانم، اعمال و رفتارم تشکیل می‌دهند؛ نوع نگرش انسان‌هاست که هویت آنان را مشخص می‌کند و عقل سلیم و قلب پاک با هم به مذاکره و مشورت می‌نشینند و تصمیمات نهایی را با هم می‌گیرند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

در کتاب 21 راه برای یافتن عشق واقعی نویسنده راهکار‌های منحصربه‌فردی برای عشق‌ورزیدن به شیوه درست را ارائه کرده است که برای همه قابل‌استفاده هستند. او بر این باور است ابتدا باید درک درستی از روحیات خودمان داشته باشیم عقل تا آمادگی لازم برای نشان‌دادن عشق را به دست بیاوریم. «پیر فرانک» در این اثر تأکید دارد کلید فتح عشق واقعی در دست خودمان است و تنها با درک ما از مفهوم عشق ‌باز می‌شود. کتاب‌های دیگری نیز در این حوزه چاپ شده که خواندن آن بسیار راهگشا خواهد بود.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۸ مگابایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسندهپیر فرانک
مترجم فرحناز میرقمی زاده
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭۲۱ Wege, die Liebe zu finden
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۸ مگابایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
59,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
21 راه برای یافتن عشق واقعی
21 راه برای یافتن عشق واقعی
پیر فرانک
انتشارات نسل نواندیش
1
(1)
59,900
تومان