0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نبرد هنرمند

معرفی، خرید و دانلود کتاب نبرد هنرمند

موانع را در هم بشکنید و در نبرد خلاقیت درون پیروز شوید
درباره نبرد هنرمند


کتاب نبرد هنرمند موانع را در هم بشکنید و در نبرد خلاقیت درون پیروز شوید به طور خاص به مبارزه با موانعی که به مانع خلاقیت و پیشرفت در زندگی ما تبدیل می‌شوند، پرداخته است. استیون پرسفیلد در این کتاب به تحلیل و شناسایی این موانع و راه‌های مقابله با آن‌ها می‌پردازد. او معتقد است که هر فردی در درون خود با یک نبرد میان خواسته‌ها و ترس‌ها روبرو است و برای رسیدن به موفقیت، باید این موانع و ترس‌ها را شکست دهد. این کتاب در زمینه‌ی روانشناسی، خودشناسی و انگیزشی قرار می‌گیرد، که به تشویق افراد برای شکافتن موانع درونی و رسیدن به خلاقیت بیشتر می‌پردازد.

آشنایی بیشتر با نویسنده کتاب نبرد هنرمند موانع را در هم بشکنید و در نبرد خلاقیت درون پیروز شوید

استیون پرسفیلد (Steven Press field) در 1943 در پورت آف اسپین، ترینیداد به دنیا آمد. استیون پرسفیلد نویسنده‌ای است که با نوشتن رمان‌های تاریخی، موضوعات مبارزه و مقاومت، و انگیزشی شناخته شده است. قبل از شروع به نوشتن کتاب‌ها، او در زمینه‌های مختلفی همچون تولید فیلم، تدریس، و غیره فعالیت می‌کرد. پرسفیلد با نوشته‌های خود در زمینه مبارزه با مقاومت‌ها، انگیزش، و خلاقیت، تأثیر زیادی در جامعه قرار گرفته است.

اثر دیگر استیون پرسفیلد در فیدیبو:

کتاب حرفه‌ای شدن

چرا باید کتاب نبرد هنرمند موانع را در هم بشکنید و در نبرد خلاقیت درون پیروز شوید را بخوانیم

1. درک موانع: این کتاب به شناسایی موانعی پرداخته است که ممکن است به خلاقیت و پیشرفت فردی مانع شوند. با خواندن این کتاب، فهمیده می‌شود که این موانع چه هستند و چگونه می‌توان از آن‌ها عبور کرد.

2. انگیزه و الهام: استیون پرسفیلد با زبانی ساده اما موثر، راه‌های مقابله با ترس‌ها و مقاومت‌های درونی را آموزش می‌دهد. این آموزش‌ها می‌تواند به افرادی که به دنبال پیشرفت در هر زمینه‌ای هستند، انگیزه و الهام بخش باشد.

3. اهمیت خلاقیت: این کتاب می‌تواند به افراد کمک کند تا خلاقیت درونی خود را کشف و تقویت کنند. خلاقیت یکی از مهم‌ترین موارد در دنیای امروز است، و فهم اهمیت آن برای موفقیت حیاتی بسیار مهم است.

4. راهنمای عملی: پرسفیلد نه تنها به تحلیل موضوعات می‌پردازد، بلکه راه‌حل‌های عملی و قابل اجرا هم ارائه می‌دهد. این جعل از این کتاب یک راهنمای عملی برای تغییر و پیشرفت می‌کند.

5. تجربیات واقعی: استیون پرسفیلد در کتاب‌های خود از تجربیات واقعی و شخصی خود بهره می‌برد، و این باعث می‌شود که مطالب کتاب به راحتی قابل فهم و هم‌راستا با تجربیات زندگی واقعی باشد.

در نتیجه، اگر به دنبال افزایش خلاقیت، پیشرفت شخصی، و رسیدن به اهدافتان هستید، این کتاب می‌تواند یک منبع ارزشمند و مفید برای شما باشد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم

از خواب بیدار می‌شوم، دوش می‌گیرم، صبحانه می‌خورم، روزنامه می‌خوانم و مسواک می‌زنم. اگر باید به کسی تلفن بزنم با او تماس می‌گیرم. بعد که قهوه‌ام را خوردم پوتین‌های خوش‌یمن کارم را به پا می‌کنم و بندهای خوش‌یمن آن را که خواهرزاده‌ام، مردیت، به من داده می‌بندم. به طرف دفترم می‌روم، کامپیوتر را روشن می‌کنم. پلیور کلاه‌دار خوش‌یمنم را روی صندلی گذاشته‌ام. طلسم خوش‌اقبالی که در سنت‌ماری دولامر فقط هشت فرانک از یک کولی خریده‌ام و برچسب اسم خوش‌یمنی به نام لارگو، که زمانی خوابش را دیده بودم، همه اینجا هستند. روی گنجینه‌هایم توپ خوش‌یمنم هم هست که دوستم، باب ورساندی، از قلعه مورو در کوبا برایم آورده است. لوله توپ را به سمت صندلی خودم تنظیم کرده‌ام تا الهامات را به سویم شلیک کند. دعا می‌خوانم که نیایشی برای خدایان از اودیسه هومر با ترجمه تی. ای. لورنس، لورنس عربستان، است که دوست عزیزم، پل رینک، به من داده و آن را روی قفسه‌ام کنار دکمه سر دست‌های پدرم و بلوط خوش‌یمنی از صحنه جنگ در ترموپیلی گذاشته‌ام. ساعت حدود ده و نیم شده است. می‌نشینم و کار را شروع می‌کنم.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب نبرد هنرمند موانع را در هم بشکنید و در نبرد خلاقیت درون پیروز شوید

اگر به موضوعات حوزه روانکاوی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

کتاب صوتی دروغگویی روی مبل

کتاب شکل یک زندگی

کتاب انسان در جستجوی معنا


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
815.۴۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسندهاستیون پرسفیلد
مترجمنوشین دیانتی
ناشرنشر پیکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The war of art: : break through the blocks and win your inner creative battles
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
110,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۱۵.۴۱ کیلوبایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
9 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

من این کتاب رو برای مقاومت درونی نسبت به انجام کارها تهیه کردم اصلا اون چیزی نبود که انتظارش رو داشتم و متاسفانه چیزی به دانشم اضافه نکرد که بتونم ازش استفاده کنم.

5

من که دوستش داشتم، کلمه به کلمه کتاب یک امید و انرژی خاصی به آدم میده.

5
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

کتابی که می تواند نیروی محرکه انجام کارهای دشوار در زندگی باشد.

5

واقعا کتاب مفیدی بود. مخصوصا برای کسانی که کار هنری انجام میدن

5

عالی

4.3
(12)
آموزنده 🦉 (2)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
نبرد هنرمند
نبرد هنرمند
استیون پرسفیلد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نبرد هنرمند
نبرد هنرمند
موانع را در هم بشکنید و در نبرد خلاقیت درون پیروز شوید
نشر پیکان
4.3
(12)
آموزنده 🦉 (2)
40,000
تومان